راهنمای خرید میز مدیریتی مدرن
امروزه طراحی دکوراسیون اتاقهای مدیریتی به سبک مدرن در سازمانها…
اجاره ماشین در کیش نوروز 1401
در انتهای هر سال با شروع سفرهای نوروزی یکی از…
“آموزش اولویت بندی کارها” پارادوکس همه چیز مهم است!
یکی از قدیمی ترین مشکلات محل کار این است که بدانید چگونه کار خود را اولویت بندی کنید.
با انجام کارهای بیشتر، ایمیلهای بیوقفه و انتظارات بالاتر، تصمیمگیری در مورد آنچه که شایسته توجه شماست میتواند به سرعت دشوار شود.
با این حال، تسلط بر اولویت بندی می تواند زندگی شما را تغییر دهد. دانستن اولویتهای شما استرس را کاهش میدهد، به شما کمک میکند تمرکز کنید و FOMO (ترس از دست دادن چیزی) را نادیده بگیرید، میتواند بهرهوری و مدیریت زمان را بهبود بخشد، و حتی به ایجاد تعادل بین کار و زندگی کمک میکند زیرا مرزهای بهتری برای روز کاری خود ایجاد میکنید.
افزایش بهره وریمدیریت زمانهنگامی که بدانید چگونه وظایف و زمان خود را اولویت بندی کنید، متوجه می شوید که بسیاری از کارهایی که به نظر فوری هستند، واقعاً به توجه شما نیاز ندارند. حداقل نه فورا.
اما در حالی که عناصر اولویتبندی کارتان ساده است (یعنی بدانید چه وظایفی باید انجام شوند و آنها را بر اساس اهمیت رتبهبندی کنید)، اما از یک تمرین ساده دور است.
وقتی اولویتها روی هم جمع میشوند، به یک سیستم روشن نیاز دارید تا شما را از حالت غرق شده در ندانم ک..
تحقیق کمی چیست؟ بررسی 0 تا 100 پژوهش کمی “Quantitative research”
تحقیق کمی به عنوان بررسی سیستماتیک پدیده ها با جمع آوری داده های قابل سنجش و انجام تکنیک های آماری، ریاضی یا محاسباتی تعریف می شود. تحقیقات کمی با استفاده از روشهای نمونهگیری و ارسال نظرسنجی آنلاین، نظرسنجی آنلاین، پرسشنامه و غیره، اطلاعات را از مشتریان موجود و بالقوه جمعآوری میکند که نتایج آن را میتوان به صورت عددی ترسیم کرد. پس از درک دقیق این اعداد، آینده یک محصول یا خدمات را پیش بینی کرده و بر اساس آن تغییرات ایجاد کنید.
نمونه ای از تحقیقات کمی ، نظرسنجی انجام شده برای درک میزان زمانی است که یک پزشک برای مراقبت از بیمار در هنگام ورود بیمار به بیمارستان صرف می کند. یک الگوی نظرسنجی رضایت بیمار میتواند برای پرسیدن سؤالاتی مانند مدت زمانی که پزشک برای ویزیت بیمار صرف میکند، چند وقت یکبار بیمار به بیمارستان مراجعه میکند و سؤالهایی از این قبیل بپرسد.
نتایج کمی تحقیقات بیشتر در علوم اجتماعی با استفاده از روش های آماری مورد استفاده در بالا برای جمع آوری داده های کمی از مطالعه پژوهشی انجام می شود. در این روش تحقیق، محققین و آماردانان چارچوبها و نظریههای ریاضی را که مربوط به کم..
آموزش بازاریابی ویروسی(چگونه کمپین بازاریابی ویروسی بسازیم؟)
در دنیای زیبای دیجیتال ماکتینگ، کسب و کار ها با هر هدفی که دارند همه به دنبال جذب جامعه هدف مربوطه خود هستند تا بتوانند حداکثر ارتباط را با این افراد برقرار کنند. انواع روش های بازاریابی محتلفی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها به نتیجه دلخواه خود برسید یکی از راه های خوب برای جذب مخاطب که اتفاقا بسیار کارآمد هم هست بازاریابی ویروسی نام دارد. اگر با Viral Marketing به خوبی آشنایی ندارید می توانید همراه من و برتر آموز باشید تا به توضیح جامع آموزش بازاریابی ویروسی بپردازیم. پس با ما همراه باشید:
قطعا ویدیو، عکس و یا محتوایی را در فضای مجازی دیده اید که به سرعت در حال گسترش است و هر جا و در هر جمعی که قرار می گیریم درباره ی آن صحبت میشود. این نمونه موفق یک وایرال مارکتینگ است که توانسته به خوبی ماموریت خود را پشت سر بگذارد. قدرت بازاریابی ویروسی را نباید دست کم گرفت زیرا میتواند در تایم اندکی مخاطبین زیادی را برای شما جذب کند. معمولا انتشار محتوا های وایرال مارکتینگ هزینه بر نیست و این کیفیت محتوا هست که نشان میدهد ارزش وایرال شدن دارد یا خیر!!
آنچه که شما در این مقاله می آموز..
تحقیقات بازار چیست؟ انواع، روش ها، کاربرد و مثال های تکمیلی
تحقیقات بازار چیست؟آیا می خواهید بدانید چرا، چگونه و چه زمانی باید از تحقیقات بازار استفاده کرد؟ آیا می خواهید بدانید که چرا مصرف کنندگان محصولات شما را نمی خرند؟ آیا شما علاقه مند به راه اندازی یک محصول، خدمات یا حتی یک کمپین بازاریابی جدید هستید، اما مطمئن نیستید که مصرف کنندگان شما چه می خواهند؟
برای پاسخ به سوالات بالا، به کمک مصرف کنندگان خود نیاز دارید. اما چگونه این داده ها را جمع آوری خواهید کرد؟ در این مورد و در بسیاری از موقعیت های دیگر در کسب و کار شما، تحقیقات بازار راهی برای دریافت تمام پاسخ های مورد نیاز شماست.
در این مقاله قصد داریم که 0 تا 100 تحقیقات بازار را به شما آموزش داده و در مورد آن نکات، روش ها، مثال ها، کاربرد، مزایا و مواردی مانند این را بیان کنیم.
تعریف:
تحقیقات بازار به عنوان فرآیند ارزیابی امکان سنجی یک محصول یا خدمات جدید، از طریق تحقیقاتی که مستقیماً با مصرف کنندگان بالقوه انجام می شود، تعریف می شود. این روش به سازمان ها یا کسب و کارها اجازه می دهد تا بازار هدف خود را کشف کنند، نظرات را جمع آوری و مستند کنند و تصمیمات آگاهانه بگیرند.
تحقیقات بازار میتوا..
ایلان ماسک کیست؟ زندگینامه Elon Musk ثروتمندترین مرد جهان
ایلان ماسک، کارآفرین رویایی، یکی از بنیانگذاران کاریزماتیک PayPal (PYPL) و تسلا (TSLA) و همچنین بنیانگذار SpaceX، Neuralink و The Boring Company است. او به عنوان مدیرعامل تسلا و مدیر عامل/طراح اصلی اسپیس ایکس فعالیت می کند.
نکات کلیدی در مورد ایلان ماسکایلان ماسک یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت خودروهای الکتریکی تسلا و سازنده موشک اسپیس ایکس است.ماسک که در آفریقای جنوبی متولد و بزرگ شد، مدتی را در کانادا گذراند و سرانجام به ایالات متحده نقل مکان کردماسک که در دانشگاه پنسیلوانیا در رشته فیزیک تحصیل کرده است، به عنوان یک کارآفرین فناوری سریال با موفقیت های اولیه مانند Zip2 و X.com شروع به خیس شدن پاهای خود کرد.او در ایجاد شرکتی که به پی پال تبدیل شد، نقش داشت.ماسک هر از گاهی رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان داده و خود را مبتلا به سندرم آسپرگر معرفی کرده است.موفقیت خیره کننده او باعث مقایسه با دیگر تاجران رویایی، مانند استیو جابز، هوارد هیوز، هنری فورد و بیل گیتس شده است. پس از دوران کودکی اغلب دشوار، ماسک یک اخلاق کاری بی وقفه (معروف است که او بین 80 تا 120 ساعت در هفته کار می کند) ..
آموزش ساخت اکانت پولی ماز به قیمت 179 دلار (بصورت رایگان)
سایت ماز یک سایت ارائه دهنده خدمات نرم افزارهای مبتنی بر وب برای سئو است.
نام ماز از کجا آمده است؟رند فیشکین، بنیانگذار ماز
Moz، که قبلا SEOmoz بود، نامی دارد که از سازمانهایی مانند DMOZ، Mozilla و Chefmoz الهام گرفته شده است – همه شرکتهایی که تلاش میکنند جوامع خود را با متن بودن و یکپارچگی درگیر کنند. از همان ابتدا، ما مشتاقانه در مورد آوردن همان یکپارچگی به حوزه کاری سئو که یک حوزه ناشفاف بود احساس می کردیم. بدین ترتیب بنا بر آن شد تا ماز به وجود آید.
وبسایت ماز یکی از پیشروها در صنعت سئو است. این سایت ماهانه حجم زیادی از محتوا را به دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو وارد می کند.
این وبسایت همچنین ابزارهایی مفید رایگان و غیررایگانی برای آنالیز وضعیت سئو سایتها ایجاد کرده است. در نسخههای رایگان این ابزارها مسلماً شما با محدودیتهایی مواجه هستید. این محدودیتها با خرید اکانت پولی رفع خواهند شد و شما می توانید با آزادی بیشتری به استفاده از این ابزارها بپردازید.
اکانتهای پولی این سایت رنجهای مختلفی دارند که حداقل قیمت آنها 99.9 دلار و حداکثر قیمت آنها نیز 599 دلار است. در این بین ..
ثروتمندترین افراد دنیا در 2022 چه کسانی هستند؟ اطلاعات کامل
ثروتمندترین افراد دنیا – میلیاردرها نقش بزرگی در شکل دادن به اقتصاد جهانی، سیاست و بشردوستی ایفا می کنند. فوربس تعداد میلیاردرهای جهان را 2755 نفر اعلام کرده است. ثروتمندترین آنها متعلق به یک باشگاه انحصاری تر هستند و قدرت بیشتری دارند. بسیاری از این میلیاردرها بنیانگذاران غول های فناوری هستند و بسیاری از ثروت آنها هنوز در شرکت هایی که راه اندازی کرده اند قرار دارد.
با این حال، آنها میتوانند برای جلوگیری از فروش سهام، به تعویق انداختن (یا حذف برای وارثان) مالیات بر سود سرمایهای محقق نشده در این فرآیند، در برابر آن ثروت وام بگیرند. مولتی میلیاردرها همچنین می توانند از انبوهی از کسر مالیات برای جبران درآمد گزارش شده استفاده کنند و برخی از آنها در این لیست در سال های اخیر هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده اند.
با وجود این همه ثروت آنها در سهامی که به صورت عمومی معامله می شود، دارایی خالص ثروتمندترین ها می تواند با ارزش گذاری های بازار در نوسان باشد. برای مثال، ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تسلا (TSLA) و ثروتمندترین فرد جهان تا تاریخ 12 فوریه 2022، شاهد افزایش دارایی خالص خود د..