وبلاگ

دمنوش نیوشا تولید شرکت پارس نیوشانیک است. این شرکت تولید…

ادامه مطلب

آیا می‌دانید که «تاید» به معنی پودر شوینده نیست و فقط نام یک برند است که این نوع از محصولات را تولید می‌کند؟ یا اینکه «کلینکس» معنای دستمال کاغذی نمی‌دهد و آن هم یک برند تجاری است که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می‌کند؟ بیایید اعتراف کنیم که اگر می‌دانستیم هم بعد از چندین سال استفاده از آن‌ها متوجه اشتباهمان شدیم!
این اشتباه ما (که البته مدیران کسب‌وکارها عاشقش هستند) در دنیای کسب‌وکار جایگاه‌یابی برند نام دارد و بررسی می‌کند که یک برند، چه مقدار از ذهن مصرف‌کننده را به خود مشغول می‌کند.

شما به عنوان یک بازاریاب و یا یک مدیر کسب‌وکار وقتی استراتژی جایگاه‌یابی برند را به درستی انجام دهید، می‌توانید نظر و نگرش مشتریان را نسبت به برند خود تغییر دهید. به نظر می‌آید همین دلیل کافی باشد تا در کنار سایر تلاش های بازاریابی مانند طراحی یک وب‌سایت، پرداخت هزینه تبلیغات آنلاین یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، به جایگاه‌یابی برندتان نیز به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای اثرگذاری بر مخاطبان توجه کنید.
در ادامه و بعد از مطالعه این مقاله، شما به خوبی می‌توانید یک استراتژی قدرتمند را برای جایگاه‌یاب..

ادامه مطلب

علائم کشش یا استرچ مارک از نظر پزشکی به عنوان…

ادامه مطلب

سفر رفتن یکی از تفریحات موردعلاقه ما انسان­‌ها برای تغییر…

ادامه مطلب

دنیای امروز بشر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی…

ادامه مطلب

روشویی کابینتی به‌خاطر ظاهر زیبای آن همچنین کاربردی بودن آن…

ادامه مطلب

امروزه از نرم افزار حسابداری به عنوان یک پدیده رایج…

ادامه مطلب

زمانی که قصد تهیه کالا یا استفاده از خدماتی را داشته باشیم، حداقل برای اطلاع از قیمت یا مشخصات آن هم که شده، اول از همه آن را گوگل یا اینستاگرام سرچ می‌کنیم.
برای تاکسی گرفتن، کارهای بانکی، رزرو وقت یا هر خدمت دیگری، دنیای آنلاین تقریبا همه چیز را در دسترس و آسان کرده و در همه ابعاد زندگی‌مان نقش پررنگی دارد.
پس می‌توان متصور بود کسانی که بعنوان صاحبان این کسب‌ و کارهای آنلاین مشغول فعالیت هستند، با حجم وحشتناکی از مشتریان بالقوه روبرو هستند که جذب درست آنها، می‌تواند درآمد فوق العاده‌ای برایشان ایجاد کند.
چرا امروزه، مردم از خرید آنلاین اسقبال بیشتری می‌کنند؟خرید و فروش اینترنتی هم یکی از اصلی ترین کارکردهای فضای آنلاین است در اغلب موارد، تجربه‌ی دلپذیری برای شما بعنوان خریدار یا حتی فروشنده، ایجاد می‌کند. برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی لازم نیست ساعت‌های طولانی در پشت ترافیک یا در صف صندوق فروشگاه‌های زنجیره‌ای بمانید. از طرفی با مقایسه قیمت‌ها از طریق وب‌سایت‌هایی مثل ترب یا ایمالز تا حد بسیار زیادی می‌توانید از واقعی و منصفانه بودن قیمت کالایی می‌خرید مطمئن باشید.
برای همین مو..

ادامه مطلب

تقریباً ۱۵۰ سال از شروع دوران بازاریابی مدرن تبلیغاتی می‌گذرد…

ادامه مطلب

دیجی‌کالا را این روزها تقریباً همه می‌شناسند؛ پس دیگر نیازی به تعریف و تمجید از این سایت نیست. دیجی‌کالا پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی کشور است و اگر بتوانیم محصولات خودمان را در این وب‌سایت اضافه کنیم و بفروشیم، سود خوبی هم در انتظارمان خواهد بود.
خبر خوب این است که دیجی‌کالا شرایطی را فراهم کرده تا فروشندگان مختلف بتوانند محصولات خودشان را در این وب‌سایت بفروشند. شما هم می‌توانید بعد از مطالعۀ این مقاله و ثبت‌نام در پنل فروشندگان دیجی‌کالا، کالایتان را برای میلیون‌ها نفر عرضه کنید.

البته احتمالاً وقتی این مقاله را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید که با پنل فروشندگان دیجی‌کالا آشنا شده‌اید و حالا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌شود در این پنل ثبت‌نام کرد. اگر هم آشنا نیستید نگران نباشید چون این مقاله، پنل فروشندگان دیجی‌کالا را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهد.

با این مقاله قرار است تا با شرایط فروش در دیجی‌کالا آشنا شویم، ببینیم چه کالاهایی را می‌توانیم در دیجی‌کالا بفروشیم و اجازۀ فروش چه نوع کالایی را نداریم، در پنل دیجی‌کالا ثبت‌نام کنیم، محصول خود را در دیجی‌کالا درج کنیم، 7 قانون مهم..

ادامه مطلب

1520/1532