وبلاگ

تأثیر گذار ترين جملات انگيزشی قطعاً از چندين بخش تشكيل شده است كه دانش آموزان و افراد عادی به آن‌ها نياز دارند و اما چرا اين جملات هميشه مهم هستند؟ آيا تأثیر خاصی بر روی زندگی ما انسان‌ها می‌گذارد؟ قطعاً كه بله؛ توجه داشته باشيد كه نيمی از افراد در زندگی‌ خود بدون راهنما و مشاور قدم برداشته‌اند و البته مسير زندگی را طی کرده‌اند و البته كه اين مورد برای آن‌ها بسيار گران تمام خواهد شد و شكی در اين موضوع هم اصلا نيست؛ البته كه در برخی از مواقع هم افراد مسير درست زندگی خودشان را پيدا کرده‌اند ولی در اين مسير نياز به حمايت و… دارند كه می‌توان از جملات انگيزشی برای آن افراد استفاده كرد. اين مورد قطعاً برای داشتن آموزان هم مؤثر است به اين دليل كه دانش آموزان در بازه زمانی برای ادامه دادن به مسير خود قطعاً نياز به اين نوع جملات دارند و شكی نداشته باشيد كه با شنيدن اين جملات زندگی و روش آن‌ها تغيير خواهد كرد.
اما دقیقه مفهوم ما از جملات انگيزشی چيست؟ آيا فقط با خواندن يك جمله می‌توان زندگی افراد را تغيير داد؟ قطعاً كه خير، صحيح بودن جمله و البته نوع بيان‌ آن و… از جمله موارد مهم در اين زمينه خو..

Read more

به کسب و کار آنلاین علاقمندید؟ در این مقاله به آموزش فروش در فیسبوک می پردازیم. همه فیس بوک را به عنوان مکانی برای تماس با دوستان و خانواده، اشتراک گذاری عکس ها و پیوستن به گروه های علاقه مند می شناسند. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید چیزهایی را نیز بفروشید، و حتی یک تجارت الکترونیک در فیس‌بوک ایجاد کنید؟ تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب فیس بوک فعال است. در این راهنما، به شما نشان خواهیم داد که چگونه در بازار فیس بوک، با بهره گرفتن از تکنیک های آزمایش شده و واقعی که به فروشندگان کسب و کارهای اینترنتی توصیه می شود، بفروشید.
فیسبوک مارکت چیست؟فیسبوک مارکت در سال 2016 توسط فیس بوک معرفی شد و به سرعت به یک پلت فرم محبوب برای فروش اقلام به خریداران محلی تبدیل شد. در مقایسه با Craigslist، فیسبوک مارکت یک پلت فرم امن تر و کاربرپسندتر برای استفاده در هنگام فروش محلی است. فیس‌بوک با اجازه دادن به فروشندگان واجد شرایط برای ارائه کالاهای در دسته‌های خاص به فروشندگان واجد شرایط، خود را از Craigslist متمایز می‌کند و به آنها پایگاه مشتری بسیار بیشتری نسبت به فروشندگان محلی ارائه می‌دهد.
چقدر بزرگ؟ خ..

Read more

متاسفانه یکی از مشکلاتی از که امروزه بیشتر دیجیتال مارکترها برای پیج‌های اینستاگرامی درگیر آن هستند این است که با توجه به فعالیت و تلاشی که برای پیج انجام می‌دهند بازدهی خوبی را ندارند و نمی‌توانند فروش خوبی را کسب کنند. خوب در این مواقع معیارها و فاکتورهای زیادی وجود دارد که شما باید بتوانید آن را بررسی و سپس در جهت اصلاح آن تلاش نمایید. هر کسب و کاری ممکن است مشکل جداگانه‌ای داشته باشد اما مهم ترین نکته اینجاست که باید بتوانید این مورد را شناسایی نمایید. در ادامه همراه من و برتر آموز باشید تا به طور کامل راجع به موضوع دلایل خرید نکردن مشتری از پیج اینستاگرام چیست؟ صحبت کرده و نکات کاربردی را بیان نماییم. اگر مشکل پیج شما این است که فروش خوبی را ندارید دقیقا به مقاله درستی سر زده اید. در ابتدا معمولا مشکل از آن جایی نشات می‌گیرد که افراد هنوز به خوبی کار با پلتفرم اینستاگرام را بلد نیستند برای همین پیشنهاد می‌شود حتما محتوای کاربردی آموزش اینستاگرام را مطالعه نمایید.
آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:
دلایل خرید نکردن مشتری از پیج اینستاگرام چیست؟دلایل خرید نکردن مشتری از پیج اینستاگ..

Read more

امروزه هر کسی به فکر راه اندازی یک سایت شخصی برای فروش کالا و خدمات خود می­‌باشد. همه فکر می­‌کنند که در فروشگاه اینترنتی کلی مشتری و پول منتظر حضور آن­ها است. ممکن است درست فکر کنند و ممکن است که اشتباه فکر کنند. چرا که این کار اصولی دارد و اگر به اصول آن بی­تفاوت باشید، نتیجه درستی به دست نخواهید آورد. اولین قانون شما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین موفق، انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی است. شاید به نظر شما این موضوع امری ساده باشد و نیاز به چند ثانیه فکر کردن داشته باشد، اما شما کاملا اشتباه فکر می­‌کنید و اگر به آن توجه نکنید قطعا متضرر خواهید شد.
انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی مانند انتخاب اسم برای آیدی شبکه­‌های اجتماعی شما نیست. بلکه انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی اصول و قواعدی دارد که باید به آن توجه ویژه کرد. اگر شما نسبت به اصول کار خود بی تفاوت باشید و صرفا بر اساس احساسات و یا قشنگی یک نام آن را انتخاب کنید، ممکن است برای رشد آن هزینه زیادی انجام دهید البته اگر قبل از شما کسی آن اسم را به نام خود ثبت نکرده باشد. به یاد داشته باشید که بازار فروش آنلاین همیشه جزئیات مهمی دارد و اگر شم..

Read more

با پر رنگ شدن شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره مردم باید بتوانیم از آن به بهترین نحو استفاده نمایید. خیلی از کسب و کارها هستند که از طریق همین فضا کسب درآمد می‌کنند و اتفاقا نتیجه خوبی را هم کسب می‌کنند. در این قسمت از سری مقالات برتر آموز قصد داریم تا راجع به موضوع مهم ساخت کلیپ‌های اینستاگرامی صحبت کنیم. شما در اینستاگرام باید بتوانید بهترین تولید محتوا را از خود ارائه نمایید. کاربر کاملا بر تشخیص محتوای خوب بر بد مسلط است. در اینستاگرام بیشترین محتواهایی که روی کاربر تاثیر گذار می‌باشد محتوای ویدیویی است و تولید محتوای ویدیویی مشکلات و مزایای مربوط به خود را دارد که یکی از مهم ترین توانایی‌های شما باید این باشد که بتوانید بهترین محتوای ویدیویی را در اختیار کاربر بگذارید همراه برتر آموز باشید تا به توضیح مفصل موضوع بهترین ابزارهای ساخت کلیپ اینستاگرام بپردازیم و نکات کاربردی را به شما بیان نماییم. اگر به طور کلی با اینستاگرام آشنایی ندارید پیشنهاد می‌شود حتما در ابتدای مسیر محتوای کاربردی آموزش اینستاگرام را مطالعه نمایید.
آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:
بهترین ابزارهای ساخت کلیپ..

Read more

برنامه ريزی ضمیر ناخودآگاه چیست قطعاً كه اين سؤال برای تمامی دانش آموزان مطرح شده است و البته كه مقوله‌های زيادی برای آن هم وجود دارد كه به برخی از آن‌ها و درست‌ترین آن‌ها خواهيم پرداخت؛ قبل از هر موردی آيا برای شما هم پيش آمده است كه بخواهيد كاری درست را انجام دهيد ولی مغز شما به كاری ديگر روی می‌آورد؟ به‌عنوان مثال اگر شما در حال مطالعه هستيد و يك پيام از موبايل برای شما ارسال شود قطعاً نمی‌توانید به مطالعه خود ادامه دهيد و به سراغ مشاهده كردن پيام و البته پاسخ دادن آن خواهيد رفت و البته كه اين مورد برای تمامی افراد پيش آمده است و به آن ضمیر ناخودآگاه گفته می‌شود كه بسيار رايج شده؛ تمامی امور همانند زمانی كه عصبانی می‌شویم و البته بازه زمانی‌ كه بسيار غمگين هستيم و گريه می‌کنیم و هنگامی كه استرس داريد و… قطعاً رفتارهایی از خود بروز خواهيد داد و اين رفتارها از ضمير ناخودآگاه شما پيروی می‌كند و البته احساس زمان شادی هم همین‌گونه است؛ اما چگونه می‌توان برنامه ريزی ضمير ناخودآگاه را انجام داد؟ قطعاً كه اين مورد بسيار سخت نبوده است و شما با انجام دادن چندين روش می‌توانید ضمير ناخودآگاه خو..

Read more

آموزش نگه داشتن کاربر در سایت – آیا می دانستید که بین 70 تا 96 درصد از افرادی که وب سایت شما را رها می کنند هرگز باز نمی گردند؟ به عنوان یک پروسه بازاریابی اینترنتی، هدف شماره یک شما باید تبدیل آن بازدیدکنندگان یک بار به مشتری باشد. شما نمی توانید به این هدف برسید اگر بازدیدکنندگان برای خواندن محتوای شما در کنار هم نباشند.
بازار هدف خود را شناسایی کنید هرچه بازدیدکنندگان شما بیشتر در سایت شما بمانند، درگیرشان بیشتر خواهد شد و شانس بیشتری برای تبدیل شدن به آن‌ها خواهد داشت. در ادامه به بررسی راه هایی می پردازیم که که چگونه افراد را برای مدت طولانی تری در وب سایت خود نگه دارید.
چرا نگه داشتن کاربر در سایت شما مهم است؟
در حالی که ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت شما عالی است، مهم نیست که هیچ کس در اطراف شما معلق نباشد. هرچه بتوانید دامنه توجه افراد را بیشتر نگه دارید، احتمال اینکه آنها تبدیل شوند بیشتر می شود. به همین دلیل است که نگه داشتن کاربران در سایت خود یکی از بهترین کارهایی است که می توانید به عنوان یک بازاریاب انجام دهید.
درگیر نگه داشتن مردم به آنها این امکان را می دهد که درباره برند..

Read more

زمانی که شما قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید اگر با یک مشاور اقتصادی صحبت کنید، اولین سوالی که از شما می‌­پرسد این است که شما برای جذب مشتری خود چه برنامه و ایده‌­ای دارید. چرا که مشتری یابی و جذب مشتری از مهم­ترین اصول راه اندازی هر کسب و کاری است. شما برای این که کسب و کار خود را توسعه دهید، برای این که در بحران­‌های اقتصادی کسب و کار خود را ادامه دهید، قطعا نیاز به فروش کالا و خدمات خود دارید و برای این منظور نیاز به مشتریان وفادار داردید که علاوه بر خرید از شما به تبلیغ کسب و کار شما نیز بپردازد. امروزه جذب مشتری از چالش­‌های همیشگی استراتژیست­‌های بازاریابی است، آن‌­ها برای تبلیغات قبل از هر چیزی به فکر جذب مشتری جدید برای کسب و کار شما می‌­باشند و در مراحل بعدی به دنبال برندینگ و دیگر منافع بازاریابی شما می‌­باشند. ما در این مقاله در سایت برترآموز به شما 10 ترفند مشتری پیدا کردن را آموزش می­‌دهیم که در صورت شخصی سازی و استفاده از آن برای کسب و کار خودتان می­‌توانید رشد فروش خود را به صورت کاملا ملموس احساس کنید.
یکی از بهترین راه­‌های جذب مشتری برای کسب و کار شما راه اندازی و..

Read more

100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو معمولا زمانی که قصد افزایش سرعت سایت را داریم، بر روی کارکرد Front end و یا برای بهبود سرعت بارگزاری صفحه سایت اقدام می کنیم. در این صورت تنها کافی است بر روی سرور سایت که صفحه اصلی در آن بارگزاری می شود، تمرکز کنیم. برای رفع این مشکل هم باید بدانید که TTFB چیست و آشنایی کامل با آن را داشته باشید تا با ترفند های کاربردی، زمان آن را کمتر کنید و سرعت صفحه وبسایت را افزایش دهید.
علاوه بر آن می توانیم با کاهش TTFB بر روی سرعت و بهینه سازی آن کار کنیم. امروز در این مقاله می خواهیم درباره تاثیر TTFB بر وبسایت و نحوه افزایش و کاهش TTL در DNS بحث کنیم.
TTFB چیست؟ در این قسمت از مقاله می خواهیم به طور کامل در ارتباط با این موضوع که TTFB چیست صحبت کنیم.
به طور کلی واژه TTFB مخفف جمله Time to first byte می باشد که در اصل کاری است که درواقع مرورگر باید مدت زمان صرف شده را قبل از اولین byte که از طرف سرور داده می شود؛ اندازه گیری کند.
پس اندازه این زمان هر مقدار که بیشتر باشد، در نتیجه سرعت باز شدن صفحه برای بازدید کننده کندتر خواهد شد. خوب است ..

Read more

اگر کسب و کار شما مربوط به فروش بیمه است به مقاله درستی سر زده‌اید. ما قرار است به صورت کاربردی راجع به این موضوع صحبت نماییم. با افزایش ارزش سالانه موارد مانند ماشین ، موبایل و… نیاز است تا این موارد را در برابر مشکلات و آسیب‌های احتمالی بیمه نماییم و امروزه مبحث بیمه کردن بسیار اهمیت پیدا کرده است و کسب و کارهایی که به این کار مربوط هستند تبلیغات زیادی را در این زمینه برای بدست آوردن جامعه هدف انجام می‌دهند. با افزایش جامعه هدف مشتریان شما افزایش می‌یابد که در ادامه آن باعث می‌شود فروش بیمه بیشتری داشته باشید و علاوه بر اعتبار بالاتر درآمد بیشتری را تجربه خواهید کرد. در ادامه همراه من و برتر آموز باشید زیرا می‌خواهیم به صورت کاربردی راجع به موضوع جدیدترین روش های افزایش فروش بیمه عمر صحبت کرده و نکات کاربردی را بیان نماییم.
خوب مسلما شما برای این که جدید ترین روش‌های افزایش فروش بیمه عمر را پیاده سازی کنید نیاز تا یکسری از نکات مارکتینگ را به خوبی مسلط باشید پس به این منظور پیشنهاد می‌شود حتما محتوای آموزش دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نمایید تا در ادامه بهتر بتوانید مفاهیم را بررسی نما..

Read more

970/1823