وبلاگ

یکی از راه‌هایی که معمولا به کسب و کارها برای افزایش درآمد پیشنهاد می‌شود این است که افراد از طریق سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ اقدام به فروش محصولات خود نمایند. خوب مسلما فروش از طریق سیستم همکاری در فروش برای شما مزایای زیادی را خواهد داشت که در ابتدا مسیر برای این که هنوز جامعه هدف خود را نشناخته‌اید می‌توانید از آن استفاده نمایید. البته ناگفته نماند که امروزه کسب و کارهای زیادی وجود دارند که از طریق این سیستم درآمد خوبی را کسب می‌کنند. البته ناگفته نماند که شما در سیستم چالش‌های خاص خود را دارید که باید خود را با آن مطابقت بدهید! در ادامه می‌خواهیم با شما راجع به موضوع معرفی وب سایت های همکاری در فروش صحبت کرده و نکات کاربردی را بیان نماییم. پس همراه من و برتر آموز باشید. اگر به دنیای دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید پیشنهاد می‌شود قبل از هر چیزی آموزش دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نمایید!
آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:
همکاری در فروش چیست؟معرفی وب سایت های همکاری در فروشهمکاری در فروش چیست؟قبل از این که بخواهیم راجع به معرفی وبسایت ها بپردازیم به توضیح مفهوم سیستم همکاری ..

Read more

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و علاقه مردم به استفاده بیشتر از لپ‌تاپ، تلفن همراه و تبلت بیشتر مردم علاقه پیدا کرده‌اند که به جای کتاب‌های کاغذی از کتاب‌های الکترونیکی یا همان ebook استفاده کنند، چر ا که استفاده از آن‌ها ساده‎تر است و همچنین کیفیت استفاده از آن‌ها نیز بالاتر است. ما در این مقاله قصد داریم به شما چگونگی ساخت کتاب الکترونیک را به شما آموزش دهیم. اما بهتر است بررسی کنیم علت محبوبیت کتاب‌های الکترونیکی چیست؟ البته به یاد داشته باشید که برخی از افراد کماکان به کتاب‌های کاغذی علاقه دارند و آن را با هیچ کتاب الکترونیکی عوض نمی‌کنند!
اگر شما به صنعت نشر کتاب علاقه مند می‌باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که این صنعت بواسطه رشد تکنولوژی و همچنین کمبود منابع ( کمبود درخت و همچین کمبود سفید کنند کاغذ البته مورد آخر در ایران بیشتر است ) دچار چالش‌­های متفاوت زیادی می‌باشد و بهتر است که شما به صورت هوشمندانه از این شرایط به نفع خود استفاده کنید. البته این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید که زمانی که یک چالش به وجود می‌آید معمولا بازار شما اندکی کوچک‌تر می‌شود و افراد معمولی از ب..

Read more

انسان‌ها دائماً مجذوب ابزارهای خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. آخرین روندی که توجه اکثریت صنعت فناوری را به خود جلب کرده است، چت بات ها هستند. و با تحقیقات و پیشرفت های بسیار در این زمینه، برنامه نویسی علاوه بر خودکار بودن، بیشتر شبیه انسان می شود. ترکیب واکنش پاسخ فوری و اتصال مداوم آنها را به تغییری جذاب در روند برنامه های کاربردی وب تبدیل می کند.
چت بات چیست؟به طور کلی، ربات چیزی نیست جز نرم افزاری که وظایف خودکار را انجام می دهد. به عبارت دیگر، ربات یک برنامه کامپیوتری است که برای برقراری ارتباط با کاربران انسانی از طریق اینترنت طراحی شده است. این مقاله بر روی کلاس ربات هایی که در پلتفرم ها و وب سایت های چت زندگی می کنند، یعنی چت بات ها تمرکز خواهد کرد.
طبیعی ترین تعریف چت بات این است. برنامه ای توسعه یافته که می تواند با یک انسان بحث/مکالمه داشته باشد. به عنوان مثال، هر کاربر می تواند از ربات یک درخواست یا یک بیانیه بپرسد و ربات پاسخ می دهد یا فعالیتی را در صورت لزوم انجام می دهد.
یک ربات چت در قالبی شبیه به پیام رسانی فوری تعامل دارد. با تکرار مصنوعی الگوهای تعاملات انسانی در ی..

Read more

یک مددکار اجتماعی کجا کار می کند؟ مددکاران اجتماعی را…

Read more

100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو تولید محتوا در سئو، به هر گونه ای باشد به عکس نیازمند است. البته از آنجایی که گوگل سایت ها را طبق یک الگوریتم خاصی هدایت می کند، اگر سایتی عکس نداشته باشد یا تصاویر کیفیت آن کم باشد، جزو سایت های رده پایین قرار می گیرد. در سئو تصاویر ممکن است با فاکتور SVG روبرو شده باشید. حال سوال اینجاست. SVG چیست و چرا در سئو به عنوان یکی از فاکتورها بهینه سازی تصاویر در نظر می گیرند.
البته بارگزاری تصاویر برای محتواهای سئو قوانینی نیز دارد که معمولا افرادی که در این حرفه، مشغول به کارند، می دانند که این قوانین چیست و با تولید کردن یک مقاله، عکس را متناسب با آن تنظیم می کند. شاید از نظر خیلی از افراد، عکس ها در محتواها و مقالات مهم نباشد و بیشتر به متن اهمیت دهند، اما از آن جایی که چشم تمام افراد قبل از خواندن مقالات و محتواها، با عکس ها برخورد می کند، می توان گفت عکس ها از اهمیت زیادی در محتواهای سئو شده برخوردارند.
اما خب با وجود تمام تفاسیر در اصل SVG چیست و چه تاثیری بر روی محتواها می گذارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که نیاز است در ..

Read more

اگر بخواهیم به یکی از مهم­ترین چالش­های امروزه بازار فروش آنلاین و آفلاین نگاه کنیم، قطعا باید نوسانات قیمت و افزایش سطح عمومی قیمت­ها را مدنظر قرار دهیم. این موضوع برای کسب و کارها نه تنها آنچنان جذاب و سود آوری نیست بلکه باعث از دست دادن مشتری آنان نیز می­شود. ما در این مقاله قرار است که در مورد راهکارهای افزایش قیمت بدون از دست دادن مشتری‌های خود صحبت کنیم. یکی از بزرگترین معایب این اتفاق این است که برخی از همکاران شما هنوز کالای خود را به قیمت‌های قبل می‌فروشند و شما در نگاه مخاطب خود یک فرد گران فروش و نامعتبر شناخته خواهید شد.
البته ممکن است دلیل افزایش قیمت شما عوامل خارجی نباشد، بلکه عوامل درون سازمانی باشد و شما به دلیل تغیر استراتژی کلان شرکت و همچنین به دلیل تغیرات برخی از سیاست‌های فروش خود قصد تغیر قیمت­‌ها را دارید. به یاد داشته باشید که افزایش قیمت حتی برای وفادارترین مشتریان نیز ممکن است که قابل درک نباشد و به سادگی شما را با یکی از رقبای شما جایگزین کنند و در این صورت شما به دلیل آسیب به جریان‌های درآمدی خود دچار یک چالش خواهید شد.
این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که شم..

Read more

به روزرسانی محتوا چیست؟ وب سایت شما موجودی زنده در اینترنت است. هر به‌روزرسانی که به‌محض اینکه وب‌سایت خود در اینترنت «زنده» شود، در تعامل آن با بازدیدکنندگان، مشتریان و موتورهای جستجوی قدرتمند نقش دارد. با این حال، یک وب‌سایت ثابت و بدون هر نوع به‌روزرسانی ممکن است توسط موتورهای جستجو به‌عنوان یک موجودیت «مرده» در نظر گرفته شود. بدون حیات و هیچ چیز جدیدی برای ارائه. اگر به سئو سایت علاقمندید، در ادامه با ما همراه باشید.
خوشبختانه، وب سایت شما که اغلب به روز می شود، به موتورهای جستجو پناهگاهی برای محتوای تازه و منابع اطلاعات جدید برای درخواست های جستجوی آنها ارائه می دهد. به عبارت ساده، اگر وب سایت خود را اغلب با محتوای با کیفیت بالا به روز کنید، موتورهای جستجو شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت. دلایل دیگری که مهم است وب سایت شما به طور مکرر با محتوای تازه به روز شود چیست؟
محتوای تازه = ایندکس سازی مکرر
این عبارت را با این تفکر که محتوای تازه به شما رتبه بالاتری می دهد اشتباه نگیرید. ممکن است اینطور نباشد. با این حال، هر چه بیشتر وب سایت خود را با مقالات، بارگیری ها و صفحات وب جدید به..

Read more

تلگرام یکی از شبکه‌های مجازی می‌باشد که از بدو ورود تا به الان محبوبیت زیادی را توسط کاربران خود کسب کرده است. یکی از مهم ترین مزیت تلگرام این است که در هر آپدیت ویژگی‌های زیادی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند و تمامی باگ‌های موجود را حذف می‌کند. این شبکه اجتماعی رایگان ویژگی‌های خود را بسیار فراتر از یک ابزار پیامرسان برده است و امروزه به یک پلتفرم کسب درآمد تبدیل شده است و کسب و کار زیادی از این طریق رونق پیدا کرده اند. در این سری از مقالات برتر آموز می‌خواهیم به طور کامل راجع به این شبکه اجتماعی صحبت کنیم. شاید زمانی که از کسب درآمد از طریق فضای مجازی صحبت کنیم تمامی ذهن‌ها به سمت اینستاگرام برود که خوب اینستاگرام هم یکی از ابزارهای خوب برای کسب درآمد است و در آموزش اینستاگرام به صورت کلی راجع به آن حرف زدیم اما می‌خواهیم یک ابزار کاربردی مانند تلگرام را معرفی نماییم که قطعا پس از مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی درباره‌ی آن بدست می‌آورید و حتی ممکن است که همین امروز استارت کسب و کار خود را بزنید. پس همراه من و برتر آموز باشید تا به صورت کلی راجع به روش های کسب درآمد از تلگرام صحبت کرده ..

Read more

هدف ما در کسب و کارهای مجازی این است که بتوانیم بهترین خروجی را از تعامل کاربران خود داشته باشیم. کاربران و مشتریان مهم ترین عضو در هر کسب و کاری هستند و به عبارتی این افراد هستند که چرخه کسب و کار شما را بهبود می‌بخشند بنابراین باید بتوانید تعامل خود را به حداکثر برسانید. گاهی اوقات در اینستاگرام برای بازخورد بیشتر مسابقات برگذار می‌کنید و گاهی اوقات از مشتریان می‌خواهید تا نظراتشان را در کامنت برای شما بیان کنند. خوب در این مورد نیاز است که بتوانید کامنت‌های پیج خود را مدیریت نمایید پس باید با مفهومی به نام نحوه خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام مسلط باشید.
در این سری از مقالات برتر آموز قصد داریم تا به طور کامل راجع به موضوع نحوه خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام صحبت کرده و نکات کاربردی را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم. پس کافیست در ادامه همراه من و برتر آموز باشید. اگر با مفهوم و کارکرد این پلتفرم به خوبی آشنایی ندارید پیشنهاد می‌شود حتما محتوای کاربردی آموزش اینستاگرام را مطالعه نمایید!
آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:
چرا باید ار کامنت‌ها خروجی بگیریم؟آموزش نحوه خروجی گ..

Read more

ممکن است برای شما هم پیش آمده است که در یک خبر به سود­های شگفت انگیز فروشگاه­‌های اینترنتی اشاره شده است و شما را به فکر فرو برده است که یک فروشگاه اینترنتی برای خود تاسیس کنید و یا شما به فروش آنلاین علاقه داشته باشید و برخی از مهارت­‌های فروش آنلاین را نیز داشته باشید اما سرمایه اولیه کافی ندارید و یا تخصص لازم برای شروع و تامین کالا در این حوزه را ندارید. در هر صورت امروز شما با مطالعه این مقاله در سایت برترآموز می­‌توانید، پاسخ سوالات خود را به خوبی دریافت کنید و از طرفی می­‌توانید برای آینده تامین کالای فروشگاه اینترنتی خود برنامه ریزی کنید.
به یاد داشته باشید تمامی بیزینس­من­‌های بزرگ برای شروع کسب و کار شما به شما یک توصیه واحد دارند « سود شما در خرید شما است و نه در فروش ». زمانی که شما به این توصیه توجه می­‌کنید متوجه خواهید شد که بهترین سود برای شما تهیه‌­ی کالای با کیفیت و با قیمت مناسب است. شما در فروشگاه اینرنتی معمولا باید به قسمت انبارداری خود اهمیت ویژه‌­ای بدهید، در صورتی که اگر بتوانید برای خود یک سیستم تامین کالای هوشمند تعریف کنید، این چالش برای شما به نحو مناسبی مد..

Read more

960/1823