وبلاگ

با توجه به گسترش ارزهای دیجیتال، خرید و نگهداری این ارزها، یکی از روش‌های سرمایه گذاری است. با توجه به این که در سرتاسر جهان، افراد زیادی اقدام به ورود به این بازار کرده‌اند، صرافی‌های مختلفی نیز به وجود آمده یا گسترش یافته‌اند تا بتوانند خدمات متنوعی را به کاربران ارائه کنند. در ایران نیز صرافی‌های متعددی شروع به فعالیت کرده‌اند و شما می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی‌ها بکنید.
از طرف دیگر، ارزهای دیجیتال مانند پول‌های معمولی نیستند و نمی‌توانید آن‌ها در بانک‌ها ذخیره و نگهداری کنید. پس از خرید ارز دیجیتال، شما باید یک والت یا کیف پول داشته باشید تا بتوانید ارزهای خریداری شده را به آن انتقال بدهید. در این مطلب، در کنار بررسی اهمیت امنیت در صرافی و کیف پول برای خرید و فروش و نگهداری ارز دیجیتال، یکی از بهترین و امن‌ترین صرافی‌های داخلی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کنیم.
امنیت صرافی‌های داخلی و خارجی برای خرید ارز دیجیتالبا معرفی اولین ارز دیجیتال به نام بیت کوین در سال 2008، کمتر کسی از این ارز و نحوه عملکرد آن اطلاع داشت. در ادامه و با رشد ارزش ..

Read more

نحوه ذخیره اینستاگرام نشان دهنده تعاملسیوهای اینستاگرام برای اولین بار حدود دو سال پیش به عنوان راهی برای کمک به کاربران برای نگه داشتن پست های مورد علاقه خود در یک مکان معرفی شدند. ذخیره یک پست واقعا آسان است: فقط روی نماد “نشانک” در گوشه سمت راست پایین زیر یک پست کلیک کنید. به پست‌های ذخیره شده شما اضافه می‌شود، جایی که می‌توانید در هر زمان دوباره آن را پیدا کنید.
همچنین می توانید پست های ذخیره شده را بر اساس موضوع، نویسنده و … دسته بندی کنید و مجموعه های مختلفی ایجاد کنید. این یک راه عالی برای سازماندهی محتوا و آسان کردن آن است.

می‌توانید تعداد ذخیره‌ها را با ضربه زدن روی «View insight» در زیر پست خود بررسی کنید. در آنجا، تعداد لایک‌ها را با نماد قلب، تعداد نظرات با نماد ابر فکر، تعداد اشتراک‌گذاری‌ها با نماد صفحه کاغذی و تعداد ذخیره‌ها را با نماد نشانک مشاهده خواهید کرد.

بنابراین، چرا باید ذخیره‌های اینستاگرام را ردیابی کنید و پست‌های خود را بر این اساس بهینه کنید؟ اول، آنها بسیار بیشتر نشان دهنده ارتباط یک پست برای مخاطب هستند تا لایک. یک لایک ساده به این معنی است که کاربر پست ش..

Read more

امروزه شبکه‌های اجتماعی به جزء جدایی ناپذیر از زندگی روزانه ما تبدیل شده‌اند. توییتر نیز به مانند دیگران یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار می‌باشد. ما امروز قرار است که در مورد تبلیغات در توییتر با شما صحبت کنیم. چرا که این برنامه کاربردی کاربران فراوانی دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کرد. شاید برای شما اندکی استفاده از توییتر عجیب باشد. اما این شبکه اجتماعی یک شبکه فعال ارتباطی در ایران است که معمولا نماد افراد روشنفکر و یا رجل سیاسی می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این برنامه جذاب فقط مختص به افراد نیست و شرکت‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. امروزه شرکت‌ها و کمپانی‌‌های زیادی در توییتر عضو می‌باشند و در آن هر روزه نظرات خود را توییت ‌می‌کنند. در نتیجه شما برای بازاریابی کسب و کار خود می‌توانید از این فرصت به وجود آمده حداکثر استفاده را داشته باشید.
با وجود تمام چالش‌هایی که این برنامه در ایران دارد «مانند فیلتر بودن» توییتر جای خود را در میان مردم ایران نیز باز کرده است و روزانه افراد زیادی در حال پیوستن به این برنامه می‌باشند. زمانی که شما به یک فضای با کیفیت از افراد جامعه ..

Read more

قطعا شما برای بهبود روند کسب و کارتان از پلتفرم‌های شبکه مجازی از جمله اینستاگرام استفاده می‌کنید. برای این که بتوانید بیشترین و بهترین بازخورد را دریافت نمایید باید بتوانید از ترفندهای مختلف از جمله برگزاری قرعه کشی که امروزه بسیار در اینستاگرام پر طرفدار است استفاده نمایید. قطعا برگذاری مسابقه چالش‌های خاص زیادی را دارد که باید بتوانید به خوبی آن را مدیریت نمایید. وابسته به حجم دنبال کننده‌های شما در برخی از موارد دیگر نمی‌توان به صورت دستی مسابقات را مدیریت کرد و برای دریافت بازخورد بیشتر باید بتوانید از ابزارهای کاربردی در این زمینه استفاده نمایید. استفاده از ابزارها علاوه بر مزایایی که دارد ، باعث جلب اعتماد فالوورها نیز می‌شود. اگر با ابزارها به خوبی آشنایی ندارید و در حال برگزاری مسابقه هستید به مقاله درستی سر زده‌اید زیرا می‌خواهیم به صورت کاربردی به توضیح موضوع ابزارهای مدیریت قرعه کشی در اینستاگرام بپردازیم پس با برتر آموز همراه باشید. اگر در مورد پلتفرم اینستاگرام آشنایی ندارید در ادامه حتما محتوای آموزش اینستاگرام را مطالعه کرده تا بتوانید نکات تکمیلی زیادی را آموزش ببینید…

Read more

شبکه های اجتماعی ناشناخته را در این پست بررسی می کنیم. رسانه های اجتماعی ارتباطات آنلاینی هستند که به شما امکان می دهد با مشتریان خود در تعامل باشید و اطلاعات را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. می توانید از رسانه های اجتماعی برای موارد زیر استفاده کنید:
بهتر به مشتریان خود دسترسی پیدا کنیدایجاد ارتباطات آنلاینمحصولات و خدمات خود را بفروشید و تبلیغ کنید.با این حال، استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما خطراتی دارد. با دقت قدم بردارید و قبل از شروع، مزایا و معایب آن را بیاموزید.
انواع رسانه های اجتماعی
همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب نیستند. با انتخاب پلتفرم های رسانه اجتماعی که مخاطبان هدف شما از آنها استفاده خواهند کرد، در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید. در زیر یک راهنمای مختصر برای کمک به درک برخی از گزینه های موجود آورده شده است.
سایت های شبکه های اجتماعیسایت‌های شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که پروفایل یا صفحه خود را ایجاد کنید، با دیگران ارتباط برقرار کنید و اطلاعات (از جمله تبلیغات، تصاویر و ویدیو) را به اشتراک بگذارید. ایجاد یک ..

Read more

اگر شما نیز علاقه به کار در فضای آنلاین داشته باشید قطعا عبارت User Engagement را زیاد مشاهده کرده‌اید. سوال اصلی که مطرح می‌شود این است که آیا User Engagement مختص کارکردن در فضای آنلاین است؟ پاسخ من به شما منفی است. چرا که اگر شما به ادبیات مدیریتی نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که درگیری مخاطب با کسب و کار شما چه آنلاین و چه آفلاین ریشه‌ای دیرینه دارد. قطعا برای شما هم پیش آمده است که مشغول پیاده روی بوده‌اید و ویترین یک مغازه نظر شما را جلب کرده است. اگر شما میزان درگیری شما با آن کسب و کار زیاد باشد. شما به آن مغازه مراجعه کرده‌اید و در مورد محصولات آن‌ها چند سوال مطرح کرده‌اید. اگر یک فروشنده توانا در آن‌جا حضور داشته باشد، شما از محصولات مغازه یک خرید انجام داده‌اید.
با توجه به این مثال منظور ما از درگیری شخص با کسب و کار شما و با درگیری مخاطب با محصول را بهتر متوجه شدید. ما در این مقاله قصد داریم با شما در مورد سطوح مختلف درگیری مخاطب با شما صحبت کنیم. اما این موضوع را به یاد داشته باشید که میزان اینگیجمنت مخاطب شما با بیزینس شما یک معیار ثابت و مشخص ندارد که بخواهیم آن را م..

Read more

مهارت های تولید کننده محتوا چیست؟ نویسندگان محتوا از برنامه ریزی استراتژیک برای نوشتن و ویرایش داستان های با کیفیتی که برای ارتقای برند یک شرکت طراحی شده اند، استفاده می کنند. نویسندگان محتوا باید از مهارت های خاصی برای تسلط بر این تکنیک موثر استفاده کنند. در این مقاله، ما نه مهارتی را که نویسندگان محتوا باید داشته باشند، فهرست می کنیم، مراحلی را برای بهبود مهارت های نوشتن محتوا ارائه می دهیم و کشف می کنیم که چگونه مهارت های نوشتن محتوا را در جستجوی شغل خود بگنجانید.
در عصر حاضر، حضور قوی آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است. با معرفی شرکت خود در بهترین حالت، بازاریابی آنلاین می تواند به تولید سرنخ های جدید و حفظ روابط با مشتریانی که در حال حاضر دارید کمک کند. یک نویسنده محتوای عالی یکی از اعضای کلیدی هر تیم بازاریابی آنلاین است و یک نگاه به اینترنت دلیل آن را نشان خواهد داد. حقیقت تاسف بار این است که نه همه نویسندگان محتوا به یک اندازه ساخته می شوند و نه آثاری که تولید می کنند.
بنابراین، چگونه بهترین نویسندگان محتوا را در میان انبوهی از نامزدهای بالقوه پیدا می کنید؟ همه چیز به این بستگ..

Read more

از برج خلیفه – از بالا دیدن کنید هیچ بازدیدی…

Read more

برخی از کسب و کارها هستند که با وجو تلاش و زحمات زیادی که برای صفحه خود دارند متاسفانه نتیجه دلخواه را دریاف ت نمی‌کنند. خوب افراد در اکثر این مواقع به دوسته تقسیم می‌شوند. دسته اول که پس از گرفتن نتایج ضعیف نا امید شده و به طور کلی کسب و کار را در شبکه‌های اجتماعی رها می‌کنند مانند اکثر استارتاپ‌هایی که متاسفانه آن را مشاهده می‌کنیم. دسته دوم بیزینس‌هایی هستند که به طور کلی راجع به مشکلات و ضعف‌های خود تحقیق و بررسی می‌کنند تا بتواند ریشه اصلی مشکلات خود را در شبکه‌های اجتماعی متوجه بوشند. اگر شما جزو دسته دوم هستید به شما تبریک می‌گویم زیرا به مقاله درستی سر زده‌اید. در این سری از مقالات برتر آموز ما می‌خواهیم این اشتباهات را بررسی و آن را رفع نماییم بنابراین همراه مقاله اشتباهات بازاریابی در اینستاگرام باشید. راستی اگر در مسائل اولیه کارکرد با این برنامه مشکلی دارید می‌توانید محتوای آموزش اینستاگرام را با دقت مطالعه نمایید.
آنچه که شما در این مقاله می‌آموزید:
چرا در اینستاگرام بازاریابی ما اشتباه می‌شود؟اشتباهات بازاریابی در اینستاگرامچرا در اینستاگرام بازاریابی ما اشتباه می‌شود؟یکی..

Read more

نویسندگان محتوا از برنامه ریزی استراتژیک برای نوشتن و ویرایش داستان های با کیفیتی که برای ارتقای برند یک شرکت طراحی شده اند، استفاده می کنند. نویسندگان محتوا باید از مهارت های خاصی برای تسلط بر این تکنیک موثر استفاده کنند. در این مقاله، ما نه مهارتی را که نویسندگان محتوا باید داشته باشند، فهرست می کنیم، مراحلی را برای بهبود مهارت های نوشتن محتوا ارائه می دهیم و کشف می کنیم که چگونه مهارت های نوشتن محتوا را در جستجوی شغل خود بگنجانید.
در عصر حاضر، حضور قوی آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است. با معرفی شرکت خود در بهترین حالت، بازاریابی آنلاین می تواند به تولید سرنخ های جدید و حفظ روابط با مشتریانی که در حال حاضر دارید کمک کند.
یک نویسنده محتوای عالی یکی از اعضای کلیدی هر تیم بازاریابی آنلاین است و یک نگاه به اینترنت دلیل آن را نشان خواهد داد. حقیقت تاسف بار این است که نه همه نویسندگان محتوا به یک اندازه ساخته می شوند و نه آثاری که تولید می کنند.
بنابراین، چگونه بهترین نویسندگان محتوا را در میان انبوهی از نامزدهای بالقوه پیدا می کنید؟ همه چیز به این بستگی دارد که بدانید به دنبال چه چیزی ..

Read more

950/1823