وبلاگ

هنگام انتخاب مشاور کسب و کار باید نهایت دقت خود را به عمل آورید و پس از انتخاب با اعتماد کامل پشت سر او حرکت کنید. هنگام رسیدن به مشکلات و سختی ها اعتماد خود را به راهنمای خود از دست ندهید و به مشاور و راهنمای خود اتکا کنید، همچنین به نظرات منفی سایر افراد توجهی نکنید.
شخصی که به عنوان راهنما انتخاب کرده اید به دلیل سال ها تجربه در حوزه کاری شما، بهترین شخص برای پیروی می باشد، پس سختی های موجود در مسیر خود را قبول کرده و با اطمینان کامل پشت سر راهنمای خود حرکت کنید؛ زیرا راهنمای شما نیز بار ها آن مسیر را طی کرده و سختی هایش را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
آموزش استفاده از متا تگ ها در سئو سایتکلمات کلیدی داروخانهاثرگذاری فوق العاده معماری وب سایت در سئو7 دلیل عدم نمایش structured data در صفحات جستجوراز خلاقیتراهکار اساسی برای مقابله با پنالتی شدن در گوگلانتخاب بین بازاریابی محتوا و سئو فنیبهبود بازاریابی و فروش با افزایش اعتماد کاربران

Read more

توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام…

Read more

همانطور که می دانید امروزه پرینترها یکی ازملزومات اساسی برای…

Read more

بعد از اینکه با کمک وبزی (یا هر روش ساخت سایت دیگری) یک وب‌سایت راه انداختید، نوبت آن است که ترافیک وب‌سایتتان را افزایش دهید و مشتریان جدیدی را به سمت آن هدایت کنید. اینستاگرام دقیقاً همان جایی است که می‌تواند ترافیک وب‌سایتتان را منفجر کند و اگر یک استراتژی بازاریابی قوی هم برای آن داشته باشید، سود مالی جذابی را هم تجربه می‌کنید.
اگر در اینستاگرام حساب شخصی داشته باشید، احتمالاً مثل خیلی از افراد وقتتان را با اسکرول کردن صفحه در آن تلف می‌کنید. اما نگران نباشید! قرار نیست اینجا به شما بگوییم که اینستاگرام را از صفحه گوشی پاک کنید؛ بلکه قرار است بر خلاف مقاله‌های دیگر بگوییم لطفاً اسکرول کنید و همراه با اسکرول کردن پول هم دربیاورید!
در این مقاله ما 10 مدل سودآورِ کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما آماده کرده‌ایم و به شما می‌گوییم که برای کسب درآمد از این اپلیکیشن محبوب چه کارهایی باید انجام دهید، افراد موفق در اینستاگرام چگونه درآمد کسب می‌کنند و اینکه شما باید از کجا و چگونه شروع کنید.

برای کسب درآمد از اینستاگرام چند فالوور باید داشته باشیم؟افرادی که یک پیج اینستاگرام دارند و می‌..

Read more

با توجه به تبلیغات کارآمد رسانه‌ای به منظور تشویق افراد…

Read more

در این مطلب تلاش شده تا به برخی نکات در…

Read more

دومينيكا به مساحت 751 كيلومتر مربع جزيره‌اي است در منطقه‌ي…

Read more

کشیدگی عضلانی، کشش ماهیچه یا حتی پارگی عضله به آسیب…

Read more

دمنوش نیوشا تولید شرکت پارس نیوشانیک است. این شرکت تولید…

Read more

آیا می‌دانید که «تاید» به معنی پودر شوینده نیست و فقط نام یک برند است که این نوع از محصولات را تولید می‌کند؟ یا اینکه «کلینکس» معنای دستمال کاغذی نمی‌دهد و آن هم یک برند تجاری است که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می‌کند؟ بیایید اعتراف کنیم که اگر می‌دانستیم هم بعد از چندین سال استفاده از آن‌ها متوجه اشتباهمان شدیم!
این اشتباه ما (که البته مدیران کسب‌وکارها عاشقش هستند) در دنیای کسب‌وکار جایگاه‌یابی برند نام دارد و بررسی می‌کند که یک برند، چه مقدار از ذهن مصرف‌کننده را به خود مشغول می‌کند.

شما به عنوان یک بازاریاب و یا یک مدیر کسب‌وکار وقتی استراتژی جایگاه‌یابی برند را به درستی انجام دهید، می‌توانید نظر و نگرش مشتریان را نسبت به برند خود تغییر دهید. به نظر می‌آید همین دلیل کافی باشد تا در کنار سایر تلاش های بازاریابی مانند طراحی یک وب‌سایت، پرداخت هزینه تبلیغات آنلاین یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، به جایگاه‌یابی برندتان نیز به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای اثرگذاری بر مخاطبان توجه کنید.
در ادامه و بعد از مطالعه این مقاله، شما به خوبی می‌توانید یک استراتژی قدرتمند را برای جایگاه‌یاب..

Read more

1780/1800