الگوریتم دنس گوگل چیست و چگونه بر سئو تاثیر میگذارد؟
100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو دنس گوگل یکی از الگوریتمهای بسیار جالب موتور جستجوی گوگل است. اگر شما در زمینه سئو مطالعه داشته باشید، حتما تا به حال اصطلاح گوگل دنس را شنیدهاید. این الگوریتم عملکرد بسیار جالبی دارد که در ادامه به معرفی کامل آن میپردازیم.
هرساله سایتهای زیادی وارد دنیای کسب و کار آنلاین میشوند؛ در نتیجه، رقابت سختتر و بیشتر میشود. گوگل برای اینکه بتواند رتبههای برتر را در صفحه نتایج بین سایتهای مختلف تقسیم کند، نیاز دارد تا تجربه کاربران را در نیز در این انتخاب دخیل نماید.
با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و دسترسی به آموزشهای بسیار خوب در زمینه سئو، بسیاری از سایتها در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند. در مواقعی که اصول سئو به درستی پیادهسازی شدهاند و محتوای باکیفیت و یونیک بر روی سایت قرار دارد، انتخاب برای گوگل نیز سخت میشود!
از آنجایی که گوگل همیشه کاربران را در اولویت قرار میدهد، برای انتخاب جایگاه سایتهایی که در عبارتهای کلیدی یکسان کاندید شدهاند، از کاربران کمک میگیرد. اما چگونه؟
الگوریتم رقص گوگل دقیقا چیست؟
الگوریتم دنس..
ابزار سئو چیست؟ آموزش ابزار سئو + بیش از 15 مورد از برترینها
ابزار سئو چیست؟ آموزش ابزار سئو
چرا از ابزارهای سئو استفاده کنیم؟ ابزارهای سئو شما را از تحقیقات خسته کننده کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل داده ها نجات می دهد. با استفاده از این ابزارها، میتوانید ببینید که چه چیزی کار میکند و کدام بخش از استراتژی شما میتواند از برخی تغییرات سود ببرد. بهترین ابزارهای سئو همچنین گزارش هایی در مورد نحوه سنجش شما با رقبا و بهترین فرصت ها ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها به شما این امکان را می دهند که کشورها، مناطق یا زبان ها عملکرد جستجو را اندازه گیری کنید.
بهتر می شود. اگر بیش از یک وب سایت را مدیریت می کنید، ابزارهای سئو می توانند به شما کمک کنند عملکرد هر سایت را در لحظه ارزیابی کنید. بسیاری از کارآفرینان با چندین وب سایت در نهایت داده های زیادی را در صفحات گسترده قرار می دهند و به صورت دستی آن را تجزیه و تحلیل می کنند. اما این به زودی بسیار زیاد می شود و خطر نادرست بودن گزارش ها را افزایش می دهد. خوشبختانه می توانید از نرم افزار سئو برای صرفه جویی در ساعت ها تلاش و تولید گزارش های دقیق با یک کلیک استفاده کنید.
آموزش مدیرانبهترین ابزارهای سئودر این قس..
امنیت سایت چیست؟ (چگونه امنیت سایت را تامین کنیم؟)
یکی از مسائل مهمی که متاسفانه امروزه کمتر کارفرمایی به آن توجه میکند بحث امنیت وبسایت است که ازقضا موضوعی بسیار مهم تلقی میشود. زمانی که صحبت از طراحی سایت و طرح مسائل مارکتینگ میشود کارفرمایان و صاحبین کسب و کارها تا حدودی به پرداخت هزینه ها راضی میشوند اما زمانی که ما از امنیت صحبت میکنیم همگی با جمله “امنیت سایت چیست؟ ” یا “به امید خدا اتفاقی نمیافته” بسنده میکنند. اما میدانیم که مسئله امنیت سایت اهمیت بالایی دارد.
برای مثال شما فروشگاهی را در نظر بگیرید که هزینه های زیادی را برای ساخت و راه اندازی آن کرده است و فروش خوبی هم دارد اما هنگام تعطیل شدن فروشگاه در فروشگاه را قفل نمیکنند و هر لحظه ممکن است شخصی وارد فروشگاه شود و اجناس به سرقت برود. خوب خواندن همین جمله برای شما مسخره است و به این فکر میکنید که اصلا امکان پذیر نیست که شخصی بخواهد این کار را انجام دهد. مسئله امنیت وبسایت هم دقیقا مانند همین مثال است شما باید از فروشگاه اینترنتی خود در برابر سارقان محافظت کنید. درست که شخصی نمیتواند از فروشگاه اینترنتی شما کالا بر دارد ولی همینکه اطلاعات مشتری و دیتابیس شما دست سارقین و رق..
پرسونای مشتری چیست؟
پرسونای مشتری واژه ای کاربردی که کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که پرسونای مشتری را نشناسد و درباره ی آن مطالعه نداشته باشد. پرسونای مشتری هم در دنیای دیجیتال مارکتینگ و هم در تجربه کاربری اهمیت دارد و کارشناسان هر دو دسته باید بر این مفهوم اشراف کامل را داشته باشند. در واقع با دانستن پرسونای مشتری شما میتوانید به رسیدن کسب و کارتان به اهداف ویژه خودش کمک کنید و با قدم های استوارتری این مسیر را بردارید زیرا وقتی پرسونای مشتری را بشناسید میتوانید در چیدن استراتژی ها بهتر عمل کنید. پس در ادامه با مقاله پرسونای مشتری چیست؟ همراه برتر آموز باشید تا به توضیح مفصل درباره ی این مسیر بپردازیم.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
پرسونای مشتری چیست؟طراحی پرسونای مشتری چیست؟ (چگونه برای مشتری پرسونا طراحی کنیم؟)پرسونای مشتری چیست؟پرسونای مشتری همانطور که از نام آن پیداست یک استراتژی ای میباشد که به مشتری مربوط میشود، در واقع شما با پرسونای مشتری به تحقیق و جست و جوی درباره ی مشتری هدف خود میپردازید. شما در پرسونای مشتری تصویری از مشتری ایده آل خود رسم میکنید، اینکه روزمره آنها چه شکلی است؟ چه هدفی ..
انواع باتری موبايل ها + معرفی و بررسی انواع باتری ها
امروزه برخی از کاربران سوال های برای آن ها پیش آمده است که ما افراد در موبايل های خود انواع باتری موبايل دارم که واقعا خوب عمل خواهند کرد قبل از اینکه برویم سر اصل مطلب باید چند نکته را برای شما دوستان عزیز توضيح دهیم پس با ما همراه باید تا انتها این مقاله، توجه داشته باشید که قصد ما از این مقاله برای شما این است که بتوانیم شما دوستان را کمک کنم در خریداری باتری های چه معمولی چه موبایل و غیر… ما در اين مقاله از سايت برترآموز قصد بر آن داريم كه انواع باتری موبايل ها را برای شما شرح دهيم و از مهمترين آن ها برای شما رونمایی كنيم.
توجه کنید موردی که باعث می شود دستگاهها و ابزار های دیگر مختلف امکان حرکت دارن و کار های ما را در این عصر کمک بسیاری کرد است طراحی و ساخته باتری بود است که این تکنولوژی با مرور زمان که میگذرد طراحی باتری ها با کیفیت تر میشود و با قابلیتهای بیشتر به مردم ارائه کنند.
نكته : شرکتهای پیشرفت کل جهان به دنبال طراحی محصولات مختلفی هستند و بهخصوص گجتهای که قابل حمل همواره به دنبال دارند استفاده از باتری های قوی باشد که حجم بسیار کمی را از فضای داخلی دستگاه اشغال ک..
Schema Markup در سئو چیست و چگونه از آن به طور موثر استفاده کنیم؟
داده های ساختاریافته – علاوه بر شیوههای سنتی سئو، روشهای مدرنی برای بهبود سئوی شما وجود دارد و نشانهگذاری طرحواره (همچنین به عنوان دادههای ساختاریافته یا میکروداده نیز شناخته میشود) یکی از این تکنیکها است.
در این مقاله شما یاد خواهید گرفت که نشانه گذاری طرحواره چیست، چرا بسیار مهم است و چگونه از نشانه گذاری طرحواره برای بهبود سئوی خود استفاده کنید. در انتهای این پست، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از کنسول جستجوی گوگل برای عیب یابی خطاهای داده های ساختاریافته استفاده کنید.
نشانه گذاری طرحواره چیست؟نشانه گذاری طرحواره، همچنین به عنوان داده های ساخت یافته شناخته می شود، زبان موتورهای جستجو است که از واژگان معنایی منحصر به فرد استفاده می کند. این کدی است که برای ارائه واضح تر اطلاعات به موتورهای جستجو به منظور درک محتوای شما استفاده می شود. به نوبه خود، این به کاربران کمک می کند تا اطلاعات بهتر و دقیق تری را در قطعه های غنی که در زیر عنوان صفحه نمایش داده می شوند، ارائه دهند.
آیا کلمات Schema.org، Schema Markup، Structure Data را در مکالمات سئوکاران و توسعه دهندگان شنیده اید و سپس ..
صدای مشتری چیست؟ Voice of Customer
مشتری ها، بهترین و مهم ترین رکن در هر کسب و کاری هستند و شما به عنوان صاحب کسب و کار برای پیشرفت کارتان باید به مشتری ها اهمیت دهید و در واقع صدای مشتری را بشنوید. مشتری ها اگر نارضایتی داشته باشند و شما به آنها رسیدگی نکنید به راحتی کسب و کار شما را رها کرده و به رقبا رجوع میکنند. اگر میخواهید مشتری هایی که برای بدست آوردن آنها زحمت کشیده اید را از دست ندهید به صدای مشتری توجه کنید. صدای مشتری کلماتی آشناست که ممکن است هر شخصی بار ها آن را شنیده باشد اما درباره ی آن نظری نداشته باشد. امروز من به همراه برتر آموز اینجا هستیم تا درباره ی صدای مشتری چیست؟ صحبت کنیم و اهمیت این موضوع را با هم دیگر مشخص کنیم. پس همراه ما باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
صدای مشتری چیست؟جمع آوری صدای مشتری چیست؟چگونه برای کسب و کار صدای مشتری طراحی کنیم؟در هنگام طراحی صدای مشتری کدام سوالات را مطرح کنیم؟صدای مشتری چیست؟همانطور که از نام صدای مشتری چیست؟ پیداست این واژه به مشتریان یک کسب و کار برمیگردد و در واقع ابزاری است که روی مشتری ها تمرکز میکند تا آنها انتظارات، مشکلات و دیگر موارد را از کسب و..
روش های خاص آموزش زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه در سال جدید!
روش های یادگیری آموزش زبان انگلیسییادگیری زبان انگلیسی همواره یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین علومی بوده که مورد توجه همگان قرار گرفته است. با استفاده از کاربرد زبان انگلیسی در امور روزمره کوچک تا بزرگ و همچنین استفاده از زبان انگلیسی در کسب و کار، می توانید رشد و ترقی بیشتری را برای خود و کسب و کار خود رقم بزنید.
مزایای یادگیری زبان انگلیسیشاید بتوان گفت که زبان انگلیسی از آن دست دانش هایی است که هیچ وقت قدیمی نشده یا از کاربرد آن کاسته نمی شود. به همین علت است که همواره، متقاضیان بسیار زیادی، نه تنها از ایران، بلکه از سراسر دنیا برای آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد وجود دارد که قصد دارند تکلم این زبان شیرین، نسبتا ساده و بسیار قدرتمند و سرنوشت ساز را یاد بگیرند.
یاد گرفتن انگلیسی برای مهاجرتاولین کاربرد بسیار حائز اهمیت آموزش زبان انگلیسی آن است که در اکثر اوقات برای مهاجرت لازم است که زبان انگلیسی را به خوبی تکلم کرده و قوانین و قواعد آن را به خوبی بلد باشید. آزمون های زیادی طراحی شده که از مهم ترین آن ها می توان به SAT و آیلتس اشاره کرد که با حضور در آن ها، قبولی و کسب نمرات بالا، ..
سرویس سئو چیست؟ 0 تا 1000 نکات سرویس سئو در 2022
خدمات سئو یا SEO Services به مجموعه سرویس سئو گفته می شود که از سوی اشخاص و سازمان های متخصص در سئو ارائه می شود.
دریافت خدمات سئو را می توان یکی از قدرتمندترین سرمایه گذاری ها دانست. چرا که سئو نوعی کانال بازاریابی فوق العاده قدرتمند است. با حضور در صفحات برتر گوگل به جای نگرانی برای جمع آوری مشتریان بیشتر، باید نگران تامین محصولات و استخدام نیروی کار بیشتر باشید تا کسب و کارتان پاسخگوی درخواست همه مشتریان باشد.
اهمیت سرویس سئوبه صورت کلی اینترنت و استفاده از کانال های بازاریابی دیجیتال، دارای پتانسیلی قوی تر برای معرفی کسب و کار شماست. جالب است بدانید که بیش از 90 درصد بازار از حضور کسب و کارهای کوچک کاملا غیرمطلع هستند. در واقع می توان گفت بیشتر مردم نمی دانند که برخی از کسب و کارها، اصلا وجود داشته باشند.
تفاوت تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتالاصلی در دنیای بازاریابی وجود دارد که می گوید: ممکن است شما با کسی آشنا شوید که به اندازه تمام مشتریانی که داشته اید از شما خرید کند. تنها کاری که می بایست برای پیدا کردن چنین افرادی انجام داد آن است که از تمام پتانسیل های موجود استفاده کرد.
من..
چگونه سرمایه گذاری کنیم؟ آموزش سرمایه گذاری در 2022
بازی رومیزی کلاسیک اتللو با شعار “یک دقیقه برای یادگیری… یک عمر برای تسلط” همراه است. این جمله می تواند برای انتخاب سرمایه گذاری شما اعمال شود. درک اصول اولیه زمان زیادی نمی برد، اما تسلط بر نکات ظریف می تواند یک عمر طول بکشد.
گفته شد، در اینجا اصول اولیه وجود دارد. هنگامی که با این مفاهیم آشنا شدید، آماده شروع به یک سرمایه گذاری عاقلانه خواهید بود.
نکات مهم این مقالهبه یک جدول زمانی متعهد شوید. به پول خود زمان بدهید تا رشد کند و ترکیب شود.میزان تحمل ریسک خود را تعیین کنید، سپس انواع سرمایه گذاری هایی را انتخاب کنید که با آن مطابقت دارند.5 واقعیت کلیدی انتخاب سهام را بیاموزید: سود سهام، نسبت P/E، بتا، EPS و بازده تاریخی.قانون 80/20اصل پارتو یک مفهوم مفید است که باید در هنگام شروع کاری که شامل حجم وسیعی از اطلاعات است، به خاطر داشت، مانند موضوع “چگونه سرمایه گذاری های خود را انتخاب کنید”. در بسیاری از جنبه های زندگی و یادگیری، 80 درصد از نتایج حاصل از 20 درصد تلاش است. این اصل که به نام اقتصاددان ویلفردو پارتو نامگذاری شده است، اغلب “قانون 80/20” نامیده می شود.
آموزش مدیرانما از این قان..