وبلاگ

بر اساس کالیبر CH 29-535 PS، که در سال 2009…

Read more

مذاکره یک روش مهم است که بسیاری از مشاغل در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند. در حالی که برخی از شرکت ها مذاکرات را به صورت داخلی انجام می دهند، شرایط دیگر به مذاکره کنندگان حرفه ای نیاز دارد. اگر از حل مشکل و حل تعارض لذت می برید، تبدیل شدن به یک مذاکره کننده می تواند شغلی مفید باشد. در این مقاله، به این می پردازیم که یک مذاکره کننده چه کاری انجام می دهد و مراحلی که می توانید برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده دنبال کنید.
مذاکره کننده چیست؟مذاکره کننده کسی است که به دو یا چند طرف برای رسیدن به توافق کمک می کند. آنها در صنایع مختلفی از جمله اجرای قانون، فروش و مراقبت های بهداشتی کار می کنند. مذاکره کنندگان ممکن است مستقیماً با طرف های درگیر یا با دیگر مذاکره کنندگان کار کنند. آنها همچنین بر کل فرآیند مذاکره نظارت می کنند و سعی می کنند از یک راه حل موفقیت آمیز اطمینان حاصل کنند. انواع متداول مذاکره کنندگان عبارتند از:
مذاکره کنندگان بحران یا گروگان گیرییک مذاکره کننده بحران یا گروگان گیری برای سازمان های مجری قانون کار می کند و موقعیت های مربوط به گروگان ها و قربانیان را مدیریت می کند. ..

Read more

شبکه های اجتماعی امروزه به عنوان رکن اساسی و مهم در بخش تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ به کار میروند. به طوری که به تمامی کسب و کار ها توصیه میشود حتما با استفاده از شبکه های اجتماعی به پیشرفت کسب و کار خود کمک کنند. در ادامه میخواهیم راجب به آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی صحبت کنیم و تمامی موارد را در این مفاله بررسی نماییم. اگر شما هم به دنبال تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی هستید میتوانید با این آموزش اطلاعات خود را تکمیل نمایید. در ادامه با من و برتر آموز همراه باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟چرا در شبکه های اجتماعی تبلیغات انجام بدهیم؟آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعیبازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟قبل از اینکه به سراغ تعاریف آموزش تبلیغات در شبکه های اجتماعی برویم در این مرحله قصد داریم در ابتدا برای اینکه یادآوری هم کرده باشیم راجب به بازاریابی شبکه های اجتماعی صحبت کنیم. بازاریابی شبکه های اجتماعی در واقع به مجموعه فعالیت هایی که شما روی این شبکه ها برای فروش بیشتر، آگاهی از برند و جذب کاربر انجام می دهید. حالا همین بازاریابی روش های..

Read more

گوش دادن فعال – مهارت های ارتباطی در محیط کار و خارج از آن مفید است. داشتن توانایی در برقراری ارتباط واضح دستورالعمل ها، ایده ها و مفاهیم می تواند به شما کمک کند تا در هر شغلی موفق شوید. با تمرین، هر کسی می تواند مهارت های ارتباطی خود را توسعه دهد.
یکی از مهم ترین مهارت ها در برقراری ارتباط موثر، گوش دادن فعال است. توسعه این مهارت نرم به شما در ایجاد و حفظ روابط، حل مشکلات، بهبود فرآیندها و حفظ اطلاعاتی مانند دستورالعمل ها، رویه ها و انتظارات کمک می کند.
برای کمک به درک مهارت‌های گوش دادن فعال و یادگیری چگونگی بهبود مهارت‌های خود، پیش‌زمینه و مثال‌های زیر را در نظر بگیرید.
گوش دادن فعال چیست؟گوش دادن فعال توانایی تمرکز کامل روی یک گوینده، درک پیام او، درک اطلاعات و پاسخ متفکرانه است. بر خلاف گوش دادن غیرفعال، که عمل شنیدن سخنران بدون حفظ پیام اوست، این مهارت ارتباط بین فردی بسیار ارزشمند به شما این اطمینان را می دهد که بتوانید جزئیات خاصی را بدون نیاز به تکرار اطلاعات درگیر کنید و بعداً آن را به خاطر بیاورید.
گوش دادن فعال به معنای توجه دقیق به افرادی است که با آنها ارتباط برقرار می کن..

Read more

بازاریابان از تکنیک های بسیار متنوعی برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کنند. این تکنیک‌ها اغلب بر اساس صنعتی که در آن کار می‌کنند، اهداف اولیه و مخاطبانشان متفاوت است. اگر در زمینه تبلیغات کار می کنید یا در این زمینه شغلی را دنبال می کنید، ممکن است از یادگیری بازاریابی فنی بهره مند شوید. در این مقاله، توضیح می‌دهیم که بازاریابی فنی چیست، درباره چرایی اهمیت آن بحث می‌کنیم، زمان مناسب استفاده را فهرست می‌کنیم و نکاتی را برای کمک به شما در توسعه کمپین‌های بازاریابی فنی موثر ارائه می‌کنیم.
بازاریابی فنی چیست؟یکی از چالش‌هایی که بسیاری از بازاریابان کسب‌وکار به تجارت با آن مواجه هستند، فروش یک محصول پیچیده به مخاطبان آگاه است. به عنوان مثال، شرکت‌هایی مانند Okta ، SendGrid و AWS باید توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را متقاعد کنند که اغلب مخاطبان شکاک هستند که ابزارهای آن‌ها قابل انجام است. این بدان معنی است که حتی از بازاریابی و فروشندگان غیرفنی در این شرکت ها ممکن است سوالات فنی عمیقی پرسیده شود یا هر از گاهی با اصطلاحات پیچیده ای مواجه شوند. اینجاست که بازاریابی فنی وارد می شود.
بازاریابی فنی..

Read more

KPI – اکثر کسب و کارها و سازمان ها اهدافی را برای دستیابی به اهداف درست و برآوردن نیازهای ذینفعان خود تعیین می کنند. این اهداف از بالا شروع می شوند و به هر تیمی در سازمان می رسند و هر کدام وظایف منحصر به فردی را برای پیشرفت کسب و کار انجام می دهند.
راه های مختلفی برای تعیین و اندازه گیری اهداف وجود دارد. یکی از روش‌های رایج برای اندازه‌گیری پیشرفت یک فرد، تیم یا شرکت به سمت یک هدف، استفاده از شاخص‌های کلیدی عملکرد یا KPI است که استاندارد موفقیت را برای یک هدف تجاری خاص تعیین می‌کند.
در این مقاله، شاخص‌های کلیدی عملکرد را تعریف می‌کنیم و مثال‌های خاصی را با راهنمای گام به گام برای ایجاد KPI برای خود، تیم یا کسب‌وکارتان ارائه می‌کنیم.
آموزش بلاگریشاخص های کلیدی عملکرد چیست؟شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) مقادیر قابل اندازه‌گیری هستند که تعیین می‌کنند یک فرد، تیم یا سازمان چقدر به یک هدف تجاری دست می‌یابد. سازمان‌ها از KPI برای کمک به افراد در تمام سطوح استفاده می‌کنند تا کار خود را در جهت دستیابی به یک هدف مشترک متمرکز کنند. شاخص‌های کلیدی عملکرد به کسب‌وکارها کمک می‌کنند بفهمند که آیا زمان،..

Read more

مزیت رقابتی موقعیت مطلوبی است که یک سازمان به دنبال سودآوری بیشتر از رقبای خود است. برای به دست آوردن و حفظ مزیت رقابتی، یک سازمان باید بتواند ارزش مقایسه ای یا تفاوتی بیشتری نسبت به رقبای خود نشان دهد و آن اطلاعات را به بازار هدف مورد نظر خود منتقل کند. به عنوان مثال، اگر شرکتی محصولی را با قیمتی کمتر از محصول مشابه یک رقیب تبلیغ کند، احتمالاً آن شرکت مزیت رقابتی خواهد داشت. اگر محصول تبلیغ شده هزینه بیشتری داشته باشد، اما ویژگی های منحصر به فردی را ارائه دهد که مشتریان مایل به پرداخت هزینه برای آن هستند، همین امر صادق است.
در دهه 1980، پروفسور مایکل پورتر از دانشکده بازرگانی هاروارد به کسب و کارهای موفق نگاه کرد و چارچوبی را برای اینکه رهبران چگونه می توانند به طور استراتژیک در مورد غلبه بر رقبا فکر کنند، ایجاد کرد. پورتر به شرکت‌ها پیشنهاد داد که پنج معیار مهم را که پورتر آن‌ها را پنج نیرو نامید تجزیه و تحلیل کنند تا درک درستی از چشم‌انداز رقابتی به دست آورند. پس از دستیابی به آن، او استفاده از سه استراتژی کلی را برای کمک به رهبری برای انتخاب بهترین انتخاب در مورد نوع مزیت رقابتی که..

Read more

داشتن یک سایت و برنامه ریزی برای فروش برای همه ی کسب و کار ها رکن اساسی و مهم تبدیل شده و است و همه کسب و کارها به دنبال این هستند که بتوانند بهترین وبسایت و بهترین استراتژی را برای افزایش فروش و جذب مشتری داشته باشند. در کنار تمام این توسعه ها برای افزایش فروش بخشی به نام امنیت سایت مطرح میشود که ازقضا بخشی مهم و ضروری است که باید به آن توجه ویژه ای شود. شما باید در ابتدا انواع حملات به وبسایت ها را بشناسید سپس با توجه به آنها به ایجاد امنیت برای وبسایت خود بپردازید، اگر با امنیت سایت آشنایی ندارید در ابتدا به توضیح مختصری از آن میپردازیم. در ادامه با برتر آموز همراه باشید تا به توضیح مفصل و کامل در این زمینه بپردازیم.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
امنیت سایت چیست؟انواع حملات به وبسایت هاامنیت سایت چیست؟هانطور که در قسمت بالاتر گفتیم لازمه شناسخت انواع حملات به وبسایت ها این است که اصلا شما با مفهوم امنیت سایت آشنایی داشته باشید و تا حدودی این مفهوم را بشناسید. برای اینکه به صورت کامل بحث امنیت را آموزش ببینید، پیشنهاد میشود مقاله امنیت سایت چیست؟ را مطالعه نمایید.
به انجام مجمو..

Read more

زبان بدن چیست؟در حالی که کلید موفقیت در روابط شخصی و حرفه ای در توانایی شما برای برقراری ارتباط خوب نهفته است، این کلماتی که استفاده می کنید نیست، بلکه نشانه های غیرکلامی یا “زبان بدن” شما هستند که با صدای بلندتر صحبت می کنند. زبان بدن استفاده از رفتار، عبارات و آداب فیزیکی برای برقراری ارتباط غیرکلامی است که اغلب به صورت غریزی و نه آگاهانه انجام می شود.
خواه از آن آگاه باشید یا نه، زمانی که با دیگران تعامل می کنید، به طور مداوم سیگنال های بی کلام می دهید و دریافت می کنید. همه رفتارهای غیرکلامی شما – ژست هایی که انجام می دهید، وضعیت بدنی شما، لحن صدای شما، میزان تماس چشمی که برقرار می کنید- پیام های قوی ارسال می کند. آنها می توانند مردم را راحت کنند، اعتماد ایجاد کنند، و دیگران را به سمت شما بکشانند، یا می توانند آنچه را که می خواهید بیان کنید، توهین کنند، گیج کنند و تضعیف کنند. این پیام ها با توقف صحبت کردن نیز متوقف نمی شوند. حتی وقتی ساکت هستید، باز هم به صورت غیرکلامی ارتباط برقرار می کنید.
در برخی موارد، آنچه از دهان شما بیرون می‌آید و آنچه از طریق زبان بدنتان با آن ارتباط برقرار ..

Read more

مذاکره گفتگویی است که در آن دو یا چند طرف با هم کار می کنند تا به یک راه حل توافقی برای همه درگیرها برسند. در این مقاله به شرح چیستی مذاکره، مهم ترین مهارت های مذاکره و چگونگی آماده شدن برای مذاکره در محل کار می پردازیم.
مذاکره چیست؟مذاکره نوعی بحث است که برای حل و فصل اختلافات و دستیابی به توافقات بین دو یا چند طرف استفاده می شود. مذاکره فرآیندی از «دادن و گرفتن» است که منجر به مصالحه می شود که در آن هر طرف امتیازی را به نفع همه درگیر می کند.
موقعیت های زیادی وجود دارد که ممکن است نیاز به مذاکره در محل کار داشته باشید، صرف نظر از اینکه چه نقشی دارید. شما ممکن است بخشی از مذاکرات بین همکاران، بخش ها یا مشتریان باشید. ممکن است درباره حقوق، موقعیت، شرایط قرارداد، جدول زمانی پروژه یا موارد دیگر مذاکره کنید. برای اینکه یک مذاکره کننده موفق باشید، به مهارت های مختلفی نیاز دارید.
آموزش سئومهارت های مذاکره چیست؟مهارت های مذاکره ویژگی هایی هستند که به دو یا چند طرف اجازه می دهند به یک سازش برسند. اینها اغلب مهارت های نرمی مانند ارتباط، متقاعدسازی، برنامه ریزی، استراتژی و همکاری هستند. درک این ..

Read more

1430/1804