وبلاگ

100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو شادوبن چیست و چه زمانی اتفاق می افتد؟ فعالیت در شبکه‌های اجتماعی همیشه هم بدون چالش و راحت نیست! پلتفرم‌های اجتماعی نیز دارای محدودیت‌ها و چالش‌هایی هستند که هر از گاهی گریبان‌گیر کاربران می‌شوند. شادوبن حالتی است که صفحه شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام کمتر دیده می‌شود و بازدید از آن به طرز عجیبی کاهش پیدا کند. به عنوان مثال، پیج‌هایی که به طور روزانه 10000 بازدید داشته‌اند، به یک باره به 1000 بازدید می‌رسند!
این میزان از کاهش قطعا برای هر فردی که از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کند، نگران کننده است. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید و یا اینکه می‌خواهید روش‌های پیشگیری از شادوبن شدن در اینستاگرام را یاد بگیرید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
شادوبن شدن در اینستاگرام چیست؟
ابتدا بایستی به سوال شادوبن چیست؟ به صورت دقیق‌تر پاسخ دهیم. شادوبن در اینستاگرام حالتی است که صفحه شما در قسمت اکسپلور و هشتگ‌ها دیده نمی‌شود. این مسئله به این معنی است که کاربرانی که از طریق هشتگ‌ها پست‌های شما را مشاهده و دنبال می‌کردند، دیگر نمی‌ت..

Read more

ایجاد شبکه حرفه‌ای شما می‌تواند شما را به سرنخ‌های قوی در فرآیند جستجوی شغلی متصل کند که می‌توانند در حین پیشرفت در حرفه‌تان، حمایت خود را ارائه دهند. شبکه خود را با دوستان، اساتید، همکلاسی ها یا همکاران شروع کنید و از آنجا با پیوستن به سازمان ها، شرکت در رویدادهای صنعت و افزودن افراد حرفه ای در رسانه های اجتماعی، پیشرفت کنید. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چرا یک شبکه حرفه ای مهم است، نحوه ایجاد آن را به اشتراک می گذاریم و نکاتی را برای ایجاد مهارت های شبکه خود بررسی می کنیم.
چرا ساخت شبکه مهم است؟ایجاد یک شبکه مهم است زیرا به شما کمک می کند تا متخصصان صنعت را پیدا کنید که می توانند رزومه و مواد درخواستی شما را بررسی کنند، شما را در فرآیند مصاحبه راهنمایی کنند و شما را با فرصت های شغلی بالقوه مرتبط کنند. شبکه حرفه ای شما گروهی از مخاطبین است که در طول حرفه خود ایجاد می کنید، رشد می کنید و با آنها ارتباط برقرار می کنید.
همراه با حمایت از شما در فرآیند جستجوی کار، می‌توانید برای ارائه و دریافت مشاوره در مورد چالش‌های محل کار، توصیه‌هایی به تامین‌کنندگان یا فروشندگان و به‌روزرسا..

Read more

بازاریابان می توانند انواع مختلفی از محتوا را برای ایجاد روابط با مشتریان، آموزش آنها در مورد محصولات یا خدمات یک شرکت و ایجاد درآمد ایجاد کنند. این متخصصان اغلب از محتوای ارگانیک که به محتوای بدون پرداخت اشاره دارد، برای ارائه اطلاعات یا ارائه سرگرمی به مشتریان جدید یا موجود استفاده می کنند. اگر حرفه ای بازاریابی هستید، ممکن است بخواهید درباره محتوای ارگانیک بیشتر بدانید. در این مقاله، محتوای ارگانیک را توضیح می‌دهیم، مزایا و ویژگی‌های آن را شرح می‌دهیم، محتوای ارگانیک و پولی را با هم مقایسه می‌کنیم و نکاتی را برای کمک به شما برای توسعه مؤثر محتوای ارگانیک ارائه می‌کنیم.
محتوای ارگانیک چیست؟محتوای ارگانیک هر محتوای بازاریابی بدون پرداختی است که مشتریان بالقوه و موجود می توانند به طور طبیعی پیدا کنند. به جای پرداخت هزینه برای تبلیغات، بازاریابان می توانند محتوای ارگانیک را بدون هیچ هزینه ای برای دستیابی به مشتریان ایجاد کنند. نمونه هایی از محتوای ارگانیک شامل یک پست وبلاگ در وب سایت یک شرکت یا یک اینفوگرافیک ارسال شده در صفحات رسانه های اجتماعی یک شرکت است. هر مشتری که محتوای مرتبط را ..

Read more

استراتژی دیجیتال واژه ای نام آشنا و مهم که اگر در فضای بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید به خوبی باید با این واژه آشما باشید. گاهی اوفات نیاز دارید تا یک پلن برای کسب و کار خود تهیه کنید در این مواقع گفته میشود که باید استراتژی دیجیتال داشته باشید تا در این زمینه بتوانید موفق شوید. شما در هر موضوعی فعالیت داشته باشید قطعا رقبای زیادی دارید که باید یتوانید با آنها به رقابت بپردازید تا بتوانید فروش خوبی را تجربه کنید. یکی از این راه های رقابت داشتن استراتژی دیجیتال خوب و کاربردی است که در نهایت بتواند نتیجه مثبتی را به شما ارائه دهد. اگر با استراتژی دیجیتال آشنایی ندارید و نمی دانید که استراتژی دیجیتال چیست؟ در ادامه با من و برتر آموز همراه باشید تا به توضیح مفصل و کاربردی این موضوع بپردازیم.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
استراتژی دیجیتال چیست؟چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال طراحی نماییم؟مزایای استراتژی دیجیتال چیست؟استراتژی دیجیتال چیست؟به مجموع طرح واره هایی که برای کسب و کار شما تعریف میشود تا در نهایت بتواند شما را در بهترین مسیر های بازاریابی دیجیتال موج..

Read more

کسب‌وکارهایی که می‌خواهند شرکت‌های خود را گسترش دهند، اغلب به استراتژی‌های بازاریابی خاص برای کمک به رشدشان متکی هستند. شرکت های بزرگتر اغلب از استراتژی های بازاریابی سازمانی برای دستیابی به اهداف تجاری استفاده می کنند. کسب و کارها و متخصصان در حال رشد در تجارت یا صنایع بازاریابی ممکن است از یادگیری این تکنیک بازاریابی پیچیده سود ببرند. در این مقاله به این می پردازیم که بازاریابی سازمانی چیست، استراتژی های رایج، ابزارهای بازاریابی سازمانی، نحوه ایجاد استراتژی بازاریابی سازمانی و نکاتی برای استفاده از آن.
بازاریابی سازمانی چیست؟بازاریابی سازمانی ترکیبی از استراتژی های بازاریابی چند وجهی است که بر رشد و گسترش و در عین حال حفظ پایگاه مشتری موجود تأکید دارد. یک کسب و کار در سطح سازمانی کسب و کاری است که معمولاً حدود یک میلیارد دلار در سال درآمد دارد و حداقل 1000 نفر را استخدام می کند. بازاریابی سازمانی ممکن است بیش از تیم بازاریابی داخلی یک شرکت برای مخاطبان هدف قرار دهد، شرکت همچنین ممکن است از سهامداران، توسعه دهندگان محصول و رسانه های اجتماعی استفاده کند. تیم بازاریابی و مشارکت‌کنندگان ..

Read more

متخصصان توسعه برای توسعه یک شرکت با ارزیابی عملکرد آنها و جستجوی مناطقی برای بهبود کار می کنند. بهبود ممکن است به شکل ایجاد و حفظ روابط با متحدان و شرکا باشد، یا ممکن است شامل شناسایی فرصت‌هایی برای رشد در کانال‌های دیگر باشد. کار در توسعه کسب و کار پتانسیل رشد و گزینه ای برای داشتن یک شغل کامل را ارائه می دهد.در این مقاله به این می پردازیم که متخصصان توسعه کسب و کار چه می کنند و چه مهارت هایی برای موفقیت در این نقش ضروری است.توسعه کسب و کار چیست؟توسعه شناسایی روش های بلند مدت برای افزایش ارزش از طریق توسعه روابط، بازارها و مشتریان است. مسئولیت اصلی یک توسعه دهنده کسب و کار، رشد یک کسب و کار است. بسته به صنعت، وظایف و استراتژی های روزانه برای دستیابی به این هدف متفاوت خواهد بود، اما ماموریت کلی یکسان است.در حالی که بسیاری از نقش های توسعه کسب و کار نیاز به مدرک دارند، این به شرکت و موقعیت بستگی دارد. در بیشتر موارد، به تجربه در زمینه فروش، بازاریابی یا مدیریت کسب و کار نیاز دارید. مهارت های خاصی نیز برای موفقیت شما در این زمینه حیاتی هستند، از جمله مهارت های فروش، ارتباطات، مذاکره، باز..

Read more

هبلکس در سال‌های اخیر ساخت و ساز پیشرفت‌های بسیار زیادی…

Read more

100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو مدل های کسب و کار، شیوه‌‌هایی هستند که شرکت به وسیله آنها برای خود کسب درآمد می‌کند و با انجام یک سری فرآیندها و فعالیت‌ها باعث خلق ثروت می‌شود. باید توجه داشت این فرآیندها را چه زمانی انجام دهیم تا موجب جذب و حفظ مشتری گردد.
کسب و کار، شیوه‌ای از انجام تجارت است که شرکتها از طریق آن به فعالیت خود استمرار بخشیده و کسب درآمد می‌کنند. مدل کسب و کار، بقا و موقعیت شرکت را در زنجیره ارزش تعیین می‌نماید؛ به عبارتی تعیین می‌کند که شرکت با چه اقداماتی می‌تواند به ارزش محصول یا خدمات خود بیافزاید.
برخی مدل‌های کسب و کار بسیار ساده‌اند. برای مثال فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند افق کوروش، کالا را خریداری می‌کنند، آن را می‌فروشند و از این طریق سود می‌برند. در مقابل یک شبکه تلویزیونی که برای بینندگان خود به طور رایگان برنامه تولید می‌کند، برای ادامه کار خود به مدل پیچیده‌ای شامل آگهی دهندگان و تهیه کنندگان محتوا نیاز دارد.
یک شرکت ممکن است چندین مدل کسب و کار داشته باشد. در ادامه به بررسی ساختار و انواع مدل های کسب و کار اینترنتی می‌پردازیم.
ساختار ..

Read more

مدیران سایت مسئول پشتیبانی از عملیات موفقیت آمیز در یک سایت ساخت و ساز هستند. این متخصصان از مهارت هایی مانند ارتباطات، رهبری و سازماندهی برای نظارت بر اعضای تیم، ایمن نگه داشتن افراد و ایجاد ساختارهای با کیفیت بالا برای مشتریان استفاده می کنند. اگر علاقه مند به به دست آوردن نقش مدیر سایت یا پیشرفت در حرفه خود هستید، ممکن است از توسعه توانایی های حرفه ای خود بهره مند شوید. در این مقاله به تعریف و مثال‌هایی از مهارت‌های مدیر سایت می‌پردازیم و مراحلی را برای بهبود این توانایی‌ها و برجسته کردن آن‌ها در طول فرآیند درخواست شغل ارائه می‌کنیم.
مهارت های مدیر سایت چیست؟مهارت‌های مدیریت سایت، توانایی‌هایی هستند که به مدیران سایت کمک می‌کنند وظایف روزانه را انجام دهند، بر چالش‌ها غلبه کنند و در حرفه‌شان برتری پیدا کنند. مدیران سایت که همچنین مدیران ساخت و ساز یا عوامل سایت نامیده می شوند، حرفه ای هستند که بر کلیه فعالیت هایی که در یک منطقه کاری پروژه ساخت و ساز انجام می شود نظارت و هماهنگی می کنند. آنها بر تیم هایی از کارگران ساختمانی نظارت می کنند، با مشتریان و پیمانکاران ارتباط برقرار می کنند،..

Read more

سواد مالی مجموعه ای از دانش و مهارت هایی است که به امور مالی، به ویژه امور مالی شخصی مربوط می شود. داشتن سواد مالی می تواند در زندگی کاری و شخصی به شما کمک کند و شما را قادر می سازد تا برای آینده برنامه ریزی و منابع را تخصیص دهید و مدیریت بهتر پول را یاد بگیرید. در این مقاله توضیح می دهیم که سواد مالی چیست، چرا اهمیت دارد و سواد مالی چگونه می تواند برای شما مفید باشد.
سواد مالی چیست؟سواد مالی داشتن دانش و مهارت برای تصمیم گیری موثر و مثبت در مورد منابع مالی است. مدیریت پول برای موثر بودن نیاز به سواد مالی دارد و شامل مواردی مانند پس انداز، بودجه بندی، سرمایه گذاری و مدیریت اعتبار است. سواد مالی شامل یادگیری این است که چگونه پول خود را به طور موثر خرج کنید، چگونه به خوبی پس انداز کنید و چگونه آنچه را که می توانید سرمایه گذاری کنید.
آموزش مدیران برای توسعه رهبری در کسب و کار
چرا سواد مالی مهم استیادگیری سواد مالی می تواند برخی از استرس های ناشی از مسائل مالی را از بین ببرد و به شما کمک کند یک برنامه مالی برای آینده خود ایجاد کنید. اگر سواد مالی دارید، اغلب بدهی کمتری دارید و پس‌انداز بیش..

Read more

1420/1804