وبلاگ

اصول اس ام اس مارکتینگ – آیا تاکنون واژه اس ام اس مارکتینگ به گوشتان خورده است؟ آیا با مزایای استفاده از آن آشنایی دارید؟ اس ام اس مارکتینگ امروزه یکی ازپرکاربردترین روش هایی است که کارآفرینان و دارندگان مشاغل به منظور جذب مشتری جدید و وفادار نگه داشتن مشتریان قبلی به منظور بازاریابی و تبلیغات از آن استفاده می کنند. به جرات می ‌توان گفت که اس ‌ام ‌اس مارکتینگ یکی از کم هزینه ترین و موثر ترین راه ها برای جذب مخاطب و مشتری می باشد که امروز بیشتر مشاغل از آن استفاده می ‌کنند.
همه ما هر روزه با دریافت پیامک های متعددی از جمله تبلیغات پوشاک، تخفیفات فروشگاه ها، سالن های زیبایی و کاشت مو مواجه می شویم که ممکن است بعضی از آنها برای ما آزار دهنده باشد و یا در ساعات نامناسبی برای ما ارسال شود. از این رو می‌توان گفت که استفاده از اس ‌ام‌ اس مارکتینگ در تبلیغات قوانین و شرایط خاص خود را دارد که برای موفق عمل کردن می بایست به هر یک از آنها عمل کرد.
در ادامه قصد داریم شما را با شیوه کار اس ام اس مارکتینگ که یکی از ابزارهای مهم بازاریابی است آشنا نماییم، از این رو بهتر است در ادامه همراه ما باشید.
چ..

Read more

افزونه‌ی ویژوال کامپوزر یکی دیگر از افزونه‌های وردپرسی است. اگر صاحب یک سایت هستید و یا به‌عنوان مسئول یک سایت دغدغه‌ی کارآمدبودن سایت‌تان را دارید، افزونه‌ی ویژوال کامپوزر به شما کمک می‌کند تا چیدمان سایت خود را به‌صورت دلخواه تعیین کرده و نمای موردنظرتان را در سایت اجرا کنید. مثل اغلب افزونه‌های وردپرسی، کارکردن با افزونه‌ی ویژوال کامپوزر نیازی به دانش برنامه‌نویسی و کدنویسی پیشرفته ندارد؛ شما می‌توانید پس از نصب افزونه‌ی ویژوال کامپوزر به‌راحتی و با کشیدن و رهاکردن الگوهای چیدمانی، نمای سایت خود را تنظیم کنید.
افزونه‌ی ویژوال کامپوزر بیش از ۴۰ الگو یا عنصر چیدمانی دارد و مخاطب می‌تواند بر اساس سلیقه و نیاز کاربران سایت خود، چیدمان سایتش را تغییر دهد. برای ساخت الگوهای مختلف در افزونه‌ی ویژوال کامپوزر تنها کافی است موس کامپیوتر خود را بکشید و سپس رها کنید؛ به‌همین سادگی الگوی موردنظر شما در سایت اجرا خواهد شد. جالب است بدانید الگوهایی که توسط افزونه‌ی ویژوال کامپوزر ساخته می‌شوند، نسبت به نمایشگرهای مختلف، کاملا واکش‌دهنده هستند و می‌توانند برای هر نمایشگری، تصویر مناسب آن را نمایش د..

Read more

افزایش سرعت لود سایت – حیات هر سایتی، وابسته به تعداد مخاطبان و بینندگان آن است. اگر شما هم تجربه‌ی مدیریت یک سایت وردپرسی را داشته باشید، حتما می‌دانید که افزایش ورود مخاطبان به سایت چقدر مهم است و چگونه می‌تواند بر عملکرد سایت شما تاثیر بگذارد.
یکی از شاخصه‌هایی که باید برای افزایش مخاطبان سایت، حتما به آن توجه کنید، میزان زمانی است که سایت شما به‌طور کامل لود می‌شود و مخاطبان می‌توانند محتوای موردنظرشان را در آن تماشا کنند. موتور جست‌وجوگر گوگل نیز به‌عنوان مهمترین موتور جست‌وجوگر، یکی از شاخصه‌هایی که به‌وسیله‌ی آن رتبه‌بندی سایت‌ها را تعیین می‌کند، افزایش سرعت لود وب‌سایت عنوان کرده است. وقتی که سایت شما بتواند باسرعتی قابل قبول برای مخاطبان به نمایش درآید، هم آن‌ها مشتری همیشگی سایت شما خواهند شد و هم اعتبار شما نزد موتورهای جست‌وجوگر بالا خواهد رفت. به‌قول معروف با یک تیر دو نشان خواهید زد.
افزایش سرعت لود وب‌سایت حتی بر سئوی سایت هم اثرگذار است و اگر به سایر استانداردهای سئو توجه کنید اما از زمان لودشدن سایت غافل باشید، نتیجه‌ی خوبی نخواهید گرفت. گوگل نیز به‌طور رسمی اعلام کرده..

Read more

یکی از مواردی امروزه نیاز به دانش و تخصص خاص خودش را دارد جست و جو در موتور هوشمند گوگل میباشد. با سرچ کردن در گوگل و پیدا کردن مطالب و موارد زیادی در سایت ها میتوانیم پاسخ پرسش های خود را پیدا کنیم اما خیلی از مواقع است برای اینکه بتوانیم نتیجه بهتری را از سرچ خود بگیریم باید، نحوه جست و جو در گوگل را بلد باشیم. شاید فکر کنید که مگه سرچ کردن هم نیاز به آموزش دارد؟ در پاسخ که باید گفت بله. حتی سرچ صحیح در گوگل و یا هر موتور جست و جویی نیاز به آموزش دارد. برای مثال شما نیاز دارید تا یک قطعه برای ماشین خود خریداری کنید. در وحله اول شاید تنها اسم اون قطعه را در گوگل سرچ کنید و با نتایج زیادی روبرو شوید و درنهایت نتوانید خرید خود را نهایی کنید، اما اگر جست و جوی حرفه ای در گوگل را بلد باشید میتوانید به درستی مواردی که میخواهید تهیه نمایید و یا درباره ی آنها اطلاعات داشته باشید را در گوگل سرچ نمایید و با نتایج خوب و درستی روبرو شوید. پس با مقاله کاربردی آموزش جستجوی حرفه ای در گوگل همراه باشید تا در ادامه نکات کاربردی را به همراه یک دیگر بیان نماییم.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
آموز..

Read more

ایمیل مارکتینگ واژه ای نام آشنا که هنوز هم برای بدست آوردن مشتری های بالفعل کسب و کار ها ابزاری کلیدی شمرده میشود. شاید با پیشرفته شدن روش های بازاریابی گوناگون، خیلی از دیجیتال مارکتر ها استفاده از ایمیل مارکتینگ را در اولیت خود قرار ندهند و گمان کتتد که دیگر این روش موثر نیست. اما اگر تمامی نکات ایمیل مارکتینگ درست رعایت شود میتوانید برای شما ابزاری کاربردی نیز باشد. زمانی که با کارفرما ها راجب به ایمیل مارکتینگ صحبت میکنیم متاسفانه اکثرا دید منفی ای راجب به این قضیه دارند، بعد از بررسی اطلاعات در این مورد متوجه می شویم که کارفرما هزینه ی زیادی را برای استارت این بازاریابی پرداخت کرده اما متاسفانه بازخورد خوبی را دریافت نکرده است. این عدم گرفتن بازخود مناسب هم به این نکاj برمیگردد که ایمیل مارکتینگ غیر اصولی انجام شده است. یکی از مهم ترین قوانین در ایمیل مارکتینگ این است که شما باید ایمیل های تبلیغاتی خود را اصولی و به صورت صحیح بنویسید و سپس منتشر کنید. اگر در مورد نکات نوشتن ایمیل های تبلیغاتی اطلاعی ندارید در ادامه این مقاله همراه من و برتر آموز باشید تا به صورت مفصل راجب به نکات ..

Read more

در ادارات دولتی، سازمان‌های غیر انتفاعی، انواع صنایع و شرکت ‌های بزرگ برای بازیابی حساب ایمیل خود از میلرلایت به عنوان یک راه‌ حل نرم‌ افزاری استفاده می‌ کنند. گاهی یک شخص یا سازمان، خدمات و محصولاتی را ارائه می ‌دهد که ممکن است مشتریان آن‌ها نیاز به اطلاع‌ رسانی داشته باشند. حتی در زمانی که یک شرکت خدمت نوینی را به خدمات خود می ‌افزاید نیاز است تا این خدمت را به مشتریان خود معرفی کند. به گونه‌ا ی که اطلاع رسانی کامل درباره‌ نحوه فعالیت آن شرکت در اختیار آنان قرار بگیرد. در این زمان است که صاحبان این مشاغل می‌ توانند از میلرلایت کمک بگیرند.
تعریف میلرلایتمیلرلایت در تعریف ساده و کوتاه یک پلتفرم از فروشگاه‌های اینترنتی است که برای استفاده کسب و کار‌های بزرگ و کوچک بسیار مناسب است. این سرویس دارای مزایای زیادی برای کاربران خود است، مانند اشتراکات ماهیانه و سالیانه و پشتیبانی تمام وقت و بیست و چهار ساعته که از طریق ایمیل و چت صورت می‌گیرد. این امکانات ویژه علت اصلی علاقه کاربران به این پلتفرم است.
هدف اصلی سازندگان میلرلایت ساختن کمپین‌ های بازاریابی حرفه ‌ای و حتی شخصی برای استفاده مردم ..

Read more

چگونه بهتر بخوابیم؟ خواب یکی از بزرگترین موهبت های زندگی است و برای سلامت روحی و جسمی ما معجزه می کند. با این حال، طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، خواب ممکن است پیچیده باشد و خواب ناکافی یک بیماری همه گیر عمومی است. خواب یک سوم زندگی ما را می گیرد و تاثیر فوق العاده ای بر نحوه زندگی، عملکرد و عملکرد ما در دو سوم دیگر زندگی ما دارد. خواب در واقع به اندازه هوایی که تنفس می کنیم و غذایی که می خوریم حیاتی است.
در ایالات متحده، 70٪ از افراد بالغ گزارش می دهند که حداقل یک شب در ماه خواب ناکافی دارند، و 11٪ گزارش می دهند که هر شب خواب ناکافی دارند. تخمین زده می شود که مشکلات مربوط به خواب 50 تا 70 میلیون آمریکایی در هر سن و طبقات اجتماعی و اقتصادی را تحت تأثیر قرار می دهد. چه خواب زیاد، چه کم خوابی یا بیداری های شبانه که منجر به قطع خواب می شود، ما به عنوان یک ملت می توانیم بهداشت خواب خود را بهبود بخشیم.
رابطه بین خواب و سلامت روانبر کسی پوشیده نیست که خواب نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی دارد. کم خوابی می تواند در کوتاه مدت احساس تحریک پذیری و خستگی را در شما ایجاد کند، اما ه..

Read more

افزایش رضایت مشتری – تصور کنید که یک تجارت طراحی گرافیکی دارید و مشتری با شما تماس می گیرد تا نگرانی های خود را در مورد لوگوی جدیدی که طراحی کرده اید بیان کند. لوگو با رنگ‌ها و انتظارات برند آنها مطابقت دارد، اما اندازه‌هایی که ارائه کرده‌اید قدیمی هستند و به درستی در وب‌سایت یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها جا نمی‌شوند.
آنها دو روز دیگر وب سایت خود را راه اندازی می کنند. آنها نگرانند که نتوانید مشکل را به موقع برطرف کنید. شما نگران این هستید که ممکن است مشتری خود را از دست بدهید. شما همچنین نگران برداشت آنها از شما هستید. شما فقط می توانید مشکل اندازه را برطرف کنید و آنها را در راه خود بفرستید. از طرف دیگر، می‌توانید مشکل اندازه را برطرف کنید، پیشنهاد دهید که لوگوها را خودتان بارگذاری کنید تا مطمئن شوید که مناسب هستند، و چند تصویر دیجیتالی را که می‌خواستند اما هنوز سفارش نداده‌اند به آنها هدیه دهید.
با انجام دومی، شما فقط یک مشتری ناامید را به مشتری راضی تبدیل می کنید. مهمتر از آن، شما اولین قدم را در ایجاد یک رابطه قابل اعتماد به جای یک رابطه تجاری برداشته اید. خواه برای شخص دیگر..

Read more

رهبری تیم – وقتی به رهبران بزرگ فکر می‌کنید، ممکن است نام‌هایی در ذهن شما ظاهر شود – استیو جابز، کامالا هریس، ایلان ماسک، شریل سندبرگ، آریانا هافینگتون – و نمی‌توانید به پاسخ این سوال برسید که چه چیزی آنها را خاص کرد؟ آیا رازی برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ وجود دارد؟ یا ممکن است این رهبران نادرترین استثناها باشند – آنقدر با استعداد که خارج از مرزهای مرگ و میر در نظر گرفته شوند؟ حقیقت این است که با حمایت، انگیزه و اصول صحیح، هر کسی می‌تواند به یک رهبر بزرگ تبدیل شود.
بسیاری از رهبران بزرگ به عنوان افراد متوسط ​​شروع به کار کردند – آنها باید یاد می گرفتند که چگونه رهبری کنند. برای کمک به رشد مهارت های رهبری خود، به شما نشان خواهیم داد که چگونه شروع به یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک رهبر خوب کنید. و همه چیز با این سوال شروع می شود:
تفاوت بین یک رهبر خوب و یک رهبر عالی چیست؟برای پاسخ به این سوال، باید به یک تصور غلط رایج بپردازیم: رهبری در مقابل مدیریت. تفاوت در چیست؟ خوب، “مدیر” یک عنوان است – یک سطح سلسله مراتبی در یک سازمان. این یک رویکرد از بالا به پایین در مقابل یک رویکرد مدیریت از پای..

Read more

افزایش انعطاف پذیری، این مورد شامل مشکلات خانوادگی و روابط، مشکلات جدی سلامتی یا استرس های مالی است. اما این برای کارمندان و رهبران در محل کار چه معنایی دارد ؟ تاب آوری چگونه در رفاه شرکت و کارکنان نقش دارد؟ و چگونه تک تک اعضای تیم می توانند مهارت های انعطاف پذیری را برای بهبود تیم به عنوان یک کل توسعه دهند؟ بیایید نگاهی بیندازیم به چند پاسخ به این سوالات. ما همچنین یک راهنمای گام به گام برای توسعه آمادگی ذهنی و سرسختی ذهنی در بین کارکنان و ایجاد انعطاف‌پذیری در محل کار ارائه خواهیم داد.
به علاوه، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به یک رهبر انعطاف پذیر تبدیل شوید که آماده رویارویی با موقعیت های استرس زا به محض بروز آنها باشد.
تاب آوری چیست؟راه های زیادی برای توضیح اینکه تاب آوری چیست وجود دارد. در دنیای روانشناسی مثبت اندیشی، تاب آوری توانایی بهبود و سازگاری سریع از یک رویداد آسیب زا یا عامل استرس زا است. به عبارت دیگر، نوعی قدرت درونی است. به طور کلی، مردم وقتی دیگران را انعطاف پذیر می دانند:
نگرش دائمی مثبت داشته باشیدبا هر موقعیت دشواری که با آن روبرو می شوند به راحتی مق..

Read more

1330/1806