آموزش تحقیقات بازار ( راهنمای جامع)
خیلی از کسب و کارها که به تازگی قصد دارند فعالیت خود را شروع کنند متاسفانه هیچ اطلاعات دقیقی راجب به بازار فروش، رقبا، جامعه هدف و… ندارند و بدون هیچ تحقیقی به خرید کالا میپردازند و میخواهند در همین ابتدای کار به فروش میلیونی هم دست پیدا کنند. درست همین لحظه است که خیلی از کسب و کارها در ابتدای شروع کارشون متاسفانه ضرر های زیادی می بینند و کار خود را رها می کنند. اگر شما هم میخواهید کسب و کار جدیدی را برای خود راه اندازی کنید باید مفهومی به نام تحقیقات بازار را بشناسید. امروز در برتر آموز قصد داریم به توضیح مفصل آموزش تحقیقات بازار بپردازیم و نکات کاربردی را در این زمنیه بیان کنیم. پس همراه ما باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
تحقیقات بازار چیست؟ (آموزش تحقیقات بازار)آموزش استراتژی تحقیقات بازارویژگی های مثبت تحقیقات بازار چیست؟تفاوت تحقیقات بازاریابی با تحقیقات بازار چیست؟چگونه اطلاعات تحقیقات بازار خود را بدست بیاوریم؟تحقیقات بازار چیست؟ (آموزش تحقیقات بازار)عبارت تحقیقات بازار به یک فرآیند اشاره می کند که در آن ابتدا شما بازار کار هدف خود را پیدا می کنید و سپس به شناخت جامع..
نرخ حفظ مشتری چیست؟ فرمول، نکات و استراتژی ها در 1401
نرخ حفظ مشتری چیست؟ – هر شرکتی که می خواهد موفق شود باید معیارهای حفظ مشتری خود را به دقت زیر نظر داشته باشد. یک دلیل ساده و اقتصادی برای اینکه حفظ مشتری بسیار مهم است وجود دارد: تلاش برای حفظ مشتریان فعلی شما بسیار کمتر از تلاشی است که برای به دست آوردن مشتریان جدید لازم دارید. مشتریان وفادار نیز با فرستادن مشتریان جدید برای شما که معمولا اعضای خانواده و دوستانشان هستند، تبلیغ برند شما در شبکه های اجتماعی و ارائه بازخورد برای بهبود محصول یا خدمات شما به سلامت کسب و کار شما و افزایش سودآوری آن کمک می کنند. بنابراین، برای شرکت ها بسیار مهم است که مراقب نرخ حفظ مشتری خود باشند.
با توجه به اینکه چقدر برای شرکت ها حفظ مشتریان خود اهمیت دارد، داشتن درجه بالایی از دید نسبت به ریزش مشتری به همان اندازه ضروری است. فکر کردن به آن میتواند دلهرهآور (یا حتی افسردهکننده) باشد که کسب و کار شما چقدر از مشتریان خود را از دست داده است، اما تحقیقات راهی قدرتمند برای یک کسب و کار است تا بفهمد چه چیزی خوب کار میکند و چه چیزی باید بهبود یابد تا در نتیجه بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذارد.
در حالی..
واگذاری کارها چیست؟ 0 تا 100 تفویض اختیار
توانایی واگذاری وظایف یک مهارت رهبری لازم و حیاتی است. مدیران پربازده باید بدانند که چگونه تفویض اختیار را انجام دهند و برای اطمینان از موفقیت در واگذاری کارها چه کاری می توانند انجام دهند. اما عمل تفویض اختیار به آسانی گفتن نیست.
مدیران معمولا به دلایل مختلف در تفویض اختیار مشکل دارند که مهم ترین آن ها موارد زیر هستند:
واگذاری کارها نیاز به اعتمادسازی در تیم شما دارد.ممکن است سخت باشد که پروژه هایی را که خود را متعلق به آن می دانستید کنار بگذارید.بیشتر کارها نسبت به زمانی که خودتان کار را انجام می دهید برای دیگران آسان نیستند.نگرانی هایی از این دست معتبر و قابل درک است. عمل تفویض اختیار می تواند سخت باشد. اما دانستن اینکه چگونه و چه زمانی کار خود را واگذار کنید می تواند در درازمدت باعث کسب موفقیت های بیشتر شود. در ادامه در مورد اهمیت تفویض اختیار و راه های توسعه مهارت های ضروری تفویض اختیار برای موفقیت یک رهبر موثر صحبت می کنیم.
تفویض اختیار یعنی چه؟واگذاری کارها عملی است که در آن وظایفی به دیگر اعضای تیم شما واگذار می شود. انجام تفویض اختیار کارایی را بهبود می بخشد و فشار و باری که ..
فرآیند استخدام های موفق برای انواع سازمان ها
یکی از مواردی که امروزه سازمان ها خیلی از آن شکایت دارند این است که متاسفانه فرآیند استخدام موفقی را تجربه نمی کنند و اکثرا نمی توانند یک کارمند خوب را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند. اگر بخواهیم به صورت مو شکافانه این موضوع را بررسی نماییم علت های زیادی را میتوان بررسی کرد. امروز در برتر آموز قصد داریم به بررسی موضوع مهم فرآیند استخدام های موفق بپردازیم و بیان کنیم که چگونه میتوانیم در کسب و کار خود یک فرآیندی خوبی را از استخدام پشت سر بگذاریم. همراه برتر آموز باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
فرآیند استخدام های موفقمزایای فرآیند استخدام های موفق چیست؟فرآیند استخدام های موفقخوب در این قسمت میخواهیم بررسی کنیم که فرآیند استخدام های موفق چگونه است و با رعایت چه اصولی می توانیم یک استخدام موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟
سازمان خود را آپدیت کنید!یکی از مواردی که امروزه بسیار زیاد روی فرآیند استخدام های موفق تاثیر گذار است این می باشد که سازمان شما متاسفانه از تکنولوژی عقب است و کارمندان معمولا جذب این سازمان ها نمیشوند. برای مثال در شرکت شما هنوز از سیستم های کند و قدیمی است..
رقص گوگل چیست؟ بررسی تاثیرات آن بر روی سئو
با خواندن این عنوان شاید فکر کنید که الان به یک پارتی بزرگ دعوتیم و رقص گوگل یک مدل رقبصی است که برای این مهمانی باید بلد باشیم، متاسفانه باید بگویم مفهومی که الان میخواهیم بررسی کنیم با چیزی که در دهند شماست کاملا متفاوت است. با یک مثال ساده شروع می کنیم. شما خود را جای گوگل بگذارید و به این فکر کنید که قرار است روزانه میلیون ها صفحه را ایندکس کنید و به آن امتیاز بدهید خوب اینکه بدانید به کدام صفحه چه امتیاز و چه جایگاهی را بدهید کار چندان آسانی نیست و نیاز به بررسی های بزرگ دارد، برای همین گوگل به کمک الگوریتم هایش رقص گوگل را برای برخی از سایت ها اجرا می کند تا پس از پشت سر گذاشتن این موارد بتواند رتبه حقیقی سایت ها را به آنها بدهد. در ادامه با برتر آموز همراه باشید تا به توضیح مفصل رقص گوگل چیست؟ بپردازیم و نکات کاربردی را در این زمینه بیان نماییم.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
رقص گوگل چیست؟بررسی رفتار رقص گوگل از گذشته تا به امروزمعیار رتبه دهی رقص گوگل چیست؟رقص گوگل چه قدر زمان می برد؟چه کاری انجام دهیم تا از رقص گوگل برای ارتقای سایتمان استفاده کنیم؟بررسی تاثیرات رقص گوگل..
آموزشی موثر را با آکادمی سیتی نت تجربه کنید
آموزشی موثر را با آکادمی سیتی نت تجربه کنید
آکادمی سـیتینت با هدف آموزش و پرورش نیروهای جویای کار و علاقمند به یادگیری جهت ورود به بازار کار تاسـیس شـده است. ما در آکادمی سیتینت با بررسی نیازهای موجود و منابع در دسترس به برگزاری دورههای متنوع در حوزههای برنامه نویسی، طراحی وب، دیجیتال مارکتینگ، شبکه های کامپیوتری، دورههای تخصـصـی هوانوردی و گردشگری اقدام و بستری مناسب برای آموزش تخصصی به دانشجویان و علاقهمندان فراهم آورده است.
در حال حاضر وب سایت آکادمی سیتینت یکی از به روزترین بسترهای فروش دورهها را طراحی و پیادهسازی کرده است. این وبسایت امکان خرید و پیش خرید دوره به سه شیوه فردی، دانشجویی و گروهی با امکان افزودن سناریوهای مختلف تخفیف و کوپن تخفیف با هدف بهبود فرآیند خرید را دارا است. در ادامه به معرفی برخی از دوره های آکادمی سیتی نت می پردازیم.
آموزش فیگما
فیگما انقلاب و طوفانی را در برنامههای ویرایش گرافیکی به وجود آورده است. فیگما یک برنامه ویرایش گرافیکی و طراحی رابط کاربری مبتنی بر وب است. به وسیله این نرمافزار میتوانید رابطهای کاربری بسیار جذاب برای سایتها و اپلیکیشنها، طراحی نمونههای اولیه، ساخت پستهای شبکههای اجتماعی و موارد دیگر تولید کنید. فیگما دارای پلاگینهای متعددی برای انجام راحتتر و سریعتر کارها است.
از آنجا که مهمترین ویژگی هر محصول، قابل استفاده بودن آن است، طی چند دهه گذشته، کسب و کارها بر روی تجربیاتی که در اختیار مشتری قرار میدهند، تمرکز کردهاند. از سایتهای کوچکی مثل فروشگاه وسایل کوچک آنلاین گرفته تا سایتهای بزرگی مانند آمازون همگی در حال تمرکز بر روی رابط کاربری هستند.
برای اینکه بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهید، باید ابزار مورد نیاز را در اختیار آنها بگذارید و این مساله جایی است که طراحی رابط کاربری وارد میدان میشود. دلیل مهم بودن UI یا همان رابط کاربری این است که میتواند توانایی شما برای ارائه یک تجربه به یادماندنی برای کاربر را تعیین کند.
هدف از آموزش فیگما این است که مخاطب بتواند با مفاهیم اصلی فیگما در قالب پروژه آشنا شده و پس از پایان آموزش وارد بازار کار شود. در ابتدا محیط و ابزارهای فیگما توضیح داده میشود و بعد از آن تمام ابزارها در قالب یک پروژه مورد استفاده قرار میگیرند و در نهایت نحوه خروجی گرفتن از پروژه توضیح داده میشود.
آموزش دستورات ریدایرکت در فایل htaccess
100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو ریدایرکت بیشتر از طریق کدهای PHP یا دستورات ریدایرکت htaccess انجام میشود. ریدایرکت در فایل htaccess سریع ثبت میشود و برای انواع تغیر مسیرها ازجمله ریدایرکت کردن دامنه کاربرد دارد. اگر سایت شما از طریق www.example.com و example.com در دسترس است این آموزش کمک میکند از جریمههای گوگل در امان بمانید.
انواع دستورات ریدایرکت در فایل htaccess فایل htaccess از دستورات وبسرور آپاچی (Apache) استفاده میکند. آپاچی یک نرمافزار قدرتمند قابلاعتماد است، که روی سرور Linux نصب میشود. شرکتهای ارائهدهنده میزبانی وردپرس و جوملا از نرمافزار آپاچی (Apache) برای سرورهای خود استفاده میکنند.
1- حذف www از آدرس اینترنتی RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.example.com
RewriteRule (.*) https://example.com/$1 [R=301,L]
با این دستور آدرس سایت از نسخه www.example.com به نسخه example.com ریدایرکت میشود. ازنظر بهینهسازی سایت (SEO)، تفاوتی در بین نسخهها وجود ندارد. اما، برای جستجوگرها این مهم است، که کاربران درنهایت به یک آدرس هدایت شوند. هن..
مزایا و معایب کلیک بایتینگ برای سئو
مزایا و معایب کلیک بایتینگ برای سئو در زمینه بازاریابی دیجیتال ، استفاده از سرفصل های برای (طعمه کلیک) همیشه یک واقعیت بوده و گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات فقط برای فریب دادن افراد ناآگاهاز این روش استفاده می شده است. همانطور که قلاب طعمهدار ماهیگیر برای صید ماهی طراحی شده است، سرفصلهای طعمه کلیک نیز برای برانگیختن علاقه خواننده (و تعامل یک طرفه) تنظیم میشوند
شبیه یک تیتر خبر ده مرگبارترین عنکبوت روی زمین را بدهد و یا یک تیتر چه سبزیجاتی که می توانند به شما کمک کنند تا صد سال زندگی کنید.
عکسها اغلب با سرفصلها همراه میشوند تا آنچه را که طراحان امیدوارند تولید کنند، تقویت کنند.
صاحبان سایت باید به طور مداوم مبارزه کنند یا تعادلی را در طعمه زدن کلیک پیدا کنند، به خصوص اگر اهداف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) باید محقق شوند. جای تعجب نیست که برخی از متخصصان اثربخشی و آینده کلیک ها را زیر سوال برده اند.
بنابراین آیا طعمه کلیکی باید در استراتژی سئو در نظر گرفته شود و آیا موثر است؟ بیایید ببینیم طعمه زدن کلیک چیست، برخی از مزایا و معایب آن، و چگونه میتوانید برای یافتن تعادل آن را ..
چگونه از وبلاگ نویسی مهمان برای فرصت های ایجاد لینک طبیعی استفاده کنیم؟
چگونه از وبلاگ نویسی مهمان برای فرصت های ایجاد لینک طبیعی استفاده کنیم؟ در مورد وبلاگ نویسی حتی مت کاتز در پست وبلاگ خود در سال 2014 ادعا کرد که آینده ای برای وبلاگ نویسی مهمان وجود ندارد و این فقط اتلاف وقت برای سئوکار ها است. در آن زمان، این وبلاگ جنجال های زیادی به پا کرد و بسیاری از مردم در نهایت با وبلاگ نویسی مهمان خداحافظی دائمی کردند.
با این حال، آیا این واقعا درست است؟ آیا وبلاگ نویسی مهمان واقعاً مرده است و نمی تواند به کمپین SEO شما کمک کند؟ حقیقت این است که میزان موفقیت یک کمپین وبلاگ نویسی مهمان به رویکرد و استراتژی شما بستگی دارد. اگر به طور موثر اجرا شود، وبلاگ نویسی مهمان می تواند به عنوان یکی از بهترین استراتژی های لینک سازی در نظر گرفته شود.
پس از بیان این بیانیه مت کاتز، ما شاهد بودیم که بسیاری از کارشناسان صنعت پست هایی را منتشر کردند که بر نکات مثبت وبلاگ نویسی مهمان تمرکز دارد و همچنین توضیح می دهد که چرا هرگز نمی تواند مرده باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام اجرای یک کمپین وبلاگ نویسی مهمان، استراتژی عاقلانه داشته باشید و مطمئناً موفق خواهد بود..
گوگل ویدئوهای کوتاه را در SERP نمایش می دهد؟
گوگل ویدئوهای کوتاه را در SERP نمایش می دهد؟ از زمان شروع همهگیری ، شاهد افزایش زیادی در تماشای ویدئوهای کوتاه Reels و TikTok بودهایم. آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به این روندهای جدید (ویدیوهای فرم کوتاه گوگل) علاقه دارید؟
اگر هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید Google در حال کار بر روی روش هایی برای نمایش بیشتر ویدیوهای کوتاه در نتایج جستجو است و یک فرصت برای سئو سایت شما است.
این بیانیه را دانیل مارشاک، مدیر محصول گوگل در پادکستی با SEJ بیان کرد که در آن او به اشتراک گذاشت که شرکت در حال حاضر متوجه شده است که ویدیوها بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند، عمدتاً به این دلیل که این قالب می تواند اطلاعات بیشتری را در مدت زمان کوتاهی ارائه دهد.
در واقع، او درست می گوید: داده ها نشان داده است که انتظار می رود ویدیوهای آنلاین بیش از 82 درصد از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده را در سال 2022 تشکیل دهند.
در یک ویدیو، ما میتوانیم احساسات، حرکت و لحن صدا را ببینیم، عناصری که یک متن یا تصویر نمیتواند به وضوح ارائه کند.
همه ما میدانیم که با رونق TikTok، بسیاری از شرکتهای دیگر شروع به..