تکنیک های جذب مشتری هدفمند برای کسب و کار ها
مشتریها جزو رکن اساسی هر کسب و کاری هستند و هر بیزینسی با هر هدف و موضوع کاری همیشه به دنبال این است که تعداد زیادی جذب مشتری داشته باشد. در واقع این مشتریان هستند که با خرید از شما رونق اقتصادی را در کسب و کارتان ایجاد میکنند و باعث میشوند که شما بتوانید پیشرفت داشته باشید. برای جذب مشتری از قدیم تا به الان روشهای متعدد زیادی وجود دارد که شما باید بر اساس ویژگیهای جامعه هدفتان بهترین این راههای جذب را انتخاب نمایید. در این قسمت از سری مقالات برتر آموز قصد داریم تا راجب به انواع روشها و تکنیک های جذب مشتری هدفمند برای کسب و کار ها صحبت نماییم. پس همراه ما باشید. اگر به موضوعات مارکتینگ و بازاریابی علاقه مند هستید ، پیشنهاد میشود آموزش دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نمایید.
کسب و کارها از دو طریق میتوانند برای خود مشتری جذب نمایند. روش اول و معمول اینکه با انجام روشهای بازاریابی مانند اسمس مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و… شروع به جذب مشتری کنند و سعی کنند به دنبال مشتریان بروند و با انوع روشها زمینهای را فراهم کنند که مشتریان از آنها خرید کنند. اما برخی دیگر از کسب و کارها اینگونه ..
کمپین app universal چیست و چگونه راه اندازی می شود؟
کمپینهای جهانی اپلیکیشن یا عبارت انگلیسی کمپین app universal که مخفف آن (UAC) است، در تبلیغات گوگل برای ایجاد کاربران جدید و انتقال آنها به تعاملات عالی هستند. میتوانید با معرفی بیشتر اپلیکیشن خود با کمپینهای تبلیغاتی Google و تشویق مردم به نصب آن و تعامل با اپلیکیشن شما، از این کار سود ببرید. برای نظارت بر عملکرد، باید از ردیابی تبدیل برای نصب اپلیکیشن خود استفاده کنید. بسته به هدف تبلیغاتی، میتوانید از انواع مختلف کمپین برای تبلیغ اپلیکیشن موبایل خود استفاده کنید. در این مقاله ما نکاتی را در مورد انواع مختلف کمپین، هدفگذاری و موارد دیگر به شما ارائه میدهیم.
Google app campaign (که قبلاً بهعنوان کمپین app universal یا UAC شناخته میشد) یک کانال تبلیغاتی پولی است که به بازاریابان برنامه کمک میکند تا اپلیکیشنهای تلفن همراه خود را به سمت یک مخاطب هدف خاص هدایت کنند. کمپینهای برنامه بخشی از کمپینهای تبلیغاتی گوگل هستند، به این معنی که برای ارائه تبلیغات به پلت فرم گسترده گوگل متکی هستند.
بهعنوان یک بازاریاب اپلیکیشن، اگر میخواهید اپلیکیشن خود را رشد دهید و مخاطبان هدف خود ر..
روش افزايش تمركز هنگام درس خواندن + صفر تا صد مسلط شدن به تمركز
روش افزايش تمركز هنگام درس خواندن هميشه معضلی برای دانش آموزان سر تا سر كشور بوده است و البته كه اين موضوع سبب شده كه کلاسها و دورههای خاصی برای آن تشكيل شود؛ ولی اصلاً برای افزايش تمركز اين مورد ملاك نمیباشد و فقط و فقط كافی است كه شما با چند ترفند ساده افزايش تمركز را برای خود به ارمغان بياوريد؛ اما سؤالاتی مهمی در اين زمينه ممكن است برای شما مطرح شود كه در ادامه بهتمامی آنها پاسخ خواهيم داد. ما در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر آن داريم كه روش افزايش تمركز هنگام درس خواندن را برای شما مطرح كرده و صفر تا صد اين موضوع را شرح دهيم و بدون نياز به آموزشهای خاص و دورههای پيچيده و… كه بايد آنها را خريداری كرد.
تمركز هميشه بر روی تمامی کارها تأثیر گذار بوده است؛ از قديم تا به الان بر روی کار كردن و ورزش كردن و البته مهمتر از تمامی آنها مطالعه كردن میباشد و البته برای درك مطلب در تمام رو شما بايد تمركز كافی داشته باشيد؛ بهعنوان مثال موقع كه شما در حال تماشا كردن فيلم محبوب خودتان هستيد قطعاً اگر در همان زمان كسی با شما هم كلام شود شما چيزی از حرفها فرد را به خاطر نخواهيد سپر..
اصول سئو برای مبتدیان | 15 اصل مهم و کاربردی
100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو سئو سایت پایه و اساس یک کسب و کار موفق می باشد. درک اصول سئو لازمه شروع کار در این زمینه می باشد. با توجه به اینکه حدود 51 درصد از ترافیک سایت به صورت طبیعی جذب می شود، مشخصا بالا بودن رتبه وب سایت در نتایج جستجو گوگل، تاثیر زیادی در موفقیت و افزایش ترافیک آن می گذارد. اگر یک تازه کار در زمینه بهینه سازی می باشید، بهتر است که قبل از هرگونه اقدامی، یک سری مفهوم پایه و اصلی سئو را بیاموزید تا بتوانید عملکرد مناسبی از خود نشان دهید.
درک هرچه بهتر این اصول کلی سئو یک روش بسیار مناسب برای شروع موفقیت در این زمینه است. با این حال استراتژی های سئو، توسط برخی از کسب و کارها مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ چراکه آن ها اهمیت سئو سایت را به خوبی درک نکرده اند و مطمئن باشید که اگر یک سری اصول اولیه بهینه سازی سایت را بدانند، سریعا شروع به استفاده از این عامل موفقیت خواهند کرد.
البته باید به این نکته دقت داشته باشید که سئو در برخی موارد می تواند فریب دهنده باشد. یعنی که ممکن است یک صاحب وب سایت صفحه مورد نظر خود را به خوبی بهینه کرده اما ترافیک مناسبی..
نحوه مدیریت شکایت ها و بازخوردهای منفی، چگونه بازخوردهای منفی را مدیریت کنیم؟
قطعا شما در هرکسب و کاری که حضور داشته باشید، یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای شما به وجود بیاید، همین شکایت و بازخوردهای منفی است. مهم نیست سمت شما چیست، مهم این است که به عنوان یک کارمند، مدیر، فروشنده و… ممکن است برای شما اتفاق به وجود بیاید. در این مواقع مهم اون بازخورد منفی و شکایت نیست، بلکه مهم مدیریت شما در لحظه است. مهم این است که شما چگونه این اتفاقات را مدیریت میکنید. مهم این است که شما چگونه در زمان وقوع، جریان اجتماعی به وجود آمده را به نفع خود تغیر میدهید و چگونگی نحوه مدیریت شکایت ها و بازخوردهای منفی مهم است.
ما در این مقاله در سایت برتر آموز قصد داریم به شما نکات و آموزههایی را آموزش دهیم که به شما در کنترل شرایط بحرانی مانند شکایت از وضعیت نامطلوب و یا بازخوردهای منفی از مشکلات به وجود آمده به خاطر درست کار نکردن محصول و… کمک شایانی خواهد کرد. اما به یاد داشته باشید به هرمیزان که شرایط به وجود آمده ممکن است برای شما مهم شود، دیدگاهی که شما از خود برای دیگران ساختهاید نیز مهم است. دقت کنید به توانایی شما در لحظه اشاره نکردیم، به تصویر سازی شما در گذشته اشاره ک..
بازاریابی محتوا و نکات مهم آن در سال 2022
100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو بازاریابی محتوا بهترین استراتژی بلند مدت بازاریابی اینترنتی می باشد. 7 نکته مهم بازاریابی محتوا را در این مقاله نیوسئو، به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد. در سال 2022، حالا بیش از چهار میلیارد کاربر فعال در اینترنت و بیش از سه میلیارد کاربر در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. به بیان ساده تر، میلیاردها فرصت برای برند شما وجود دارد تا بتوانید مخاطبین خودتان را جذب کنید و بتوانید کسب و کار خودتان را گسترش دهید.
یکی از موثر ترین روش ها برای توسعه آگاهی برند و جذب مشتریان جدید برای کسب و کار خودتان، روش های بازاریابی محتوا می باشد.
بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوایی، یک استراتژی بازاریابی است که بر روی تولید، نشر، و توزیع محتوای ارزشمند آنلاین متمرکز است و هدف آن رسیدن به مخاطبین مورد هدف و ایجاد انگیزه برای مشتریان می باشد. در نهایت، بازاریابی مشتریان یکی از مهم ترین بخش ها برای رشد پایدار به صورت بلند مدت می باشد.
و با این وجود که بازاریابی محتوایی تاثیر بسیار زیادی دارد، بسیاری از بازاریاب ها هنوز نمی دانند که چطور می..
برند بوک چیست؟ چگونه میتوانیم یک برند بوک مناسب تهیه کنیم؟
زمانی که شما در مفاهیم بازاریابی به دنبال عوامل موثر روی فروش میگردید. قطعا یکی از مفاهیمی که به شدت توجه شما را جلب میند، برند بوک است. برند بوک به طورکلی به بررسی و ثبت عوامل موثر روی برند شما میپردازد. شما برای حفظ یکپارچی و انسجام برند خود نیاز به برند بوک قوی دارید. در مرحله بعدی سوال اصلی این است که چگونه یک برند بوک مناسب تهیه کنیم؟ ما در این مقاله در سایت برترآموز شما را به صورت دقیق با عوامل موثر روی برند بوک، ساخت برند بوک و علت نیاز ما به برند بوک اشنا میکنیم.
اکثر کسب و کارهای کوچک به این دلیل رشد مناسبی ندارند که برندینگ مناسبی انجام نمیدهند. برندینگ برای افراد مختلف تعاریف و ماهیت متفاوتی دارد. این موضوع زمانی اهمیت مضاعف پیدا میکند که شما مدیر بازاریابی خود را تغیر میدهید. در این صورت مشاهده میکنید، که مدیر جدید شما از استراتژیهای تبلیغاتی استفاده میکند که ممکن است به برندینگ شما و اهداف شما ضربه میزند. در این صورت شما نیاز دارید که به برند بوک خود مراجعه کنید و اهداف و آرمانهای برند خود را مجدد برای او توضیح دهید.
این موضوع شاید برای شما امری بدیه..
اپل آیدی چیست و چه کاربردی دارد؟
اپل آیدی چیست؟ Apple ID به شما امکان دسترسی به پلتفرمها و خدمات اپل مانند App Store، Apple Music، iCloud و FaceTime را میدهد. با این حساب کاربری شما تمام دستگاههای اپل خود را متصل میکنید. پس از خرید محصول اپل، باید بدانید که Apple ID چیست و چهکارهایی میتوانید با آن انجام دهید.
Apple ID اکانت اصلی است که برای استفاده از هر یک از خدمات اپل مانند اپ استور، Apple Music، iTunes Store و همچنین iCloud لازم است. Apple ID مانند هویت شما در دستگاههای iOS و Mac شما کار میکند و به دستگاه میگوید که در حال حاضر یک شخص دارد از دستگاه استفاده میکند. اگر از حساب iCloud استفاده میکنید، از قبل یک Apple ID دارید و نیازی به ایجاد Apple ID جدید از دستگاههای iOS یا Mac خود ندارید.
پس اینهمه سردرگمی برای چیست؟ ازآنجاییکه اپل از یک شرکت فروش موسیقی از طریق iTunes برای پخش در آیپاد به شرکتی که گوشیهای هوشمند و تبلتها را میفروشد، تبدیل شد، ورود به این محصولات با «حساب آیتونز» بهسادگی معنا نداشت. بنابراین حساب iTunes به Apple ID تغییر نام داد.
Apple ID برای همه محصولات اپل از iPhone گرفته تا i..
روش های ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی + تمامی روشهای ارزان
یکی از چالشهای هر فروشگاه اینترنتی بعد از راه اندازی این است که چگونه کالاهای خود را به دست مشتری برسانند. پیدا کردن یک راه مناسب برای ارسال جزو ایده آل ترین شرایط هر فروشگاهی به شمار میرود اینکه کالا در کمترین زمان ، با مناسبترین هزینه ارسال و امنیت بالا به دست مشتری برسد موفقیت کسب و کار شما را نشان میدهد. در واقع شما برای بدست آوردن هر مشتری تلاش و انرژی زیادی را صرف میکنید انواع و اقسام روشهای مارکتینگ را پیاده سازی میکنید تا کاربر به مرحله خرید برسد پس باید از اینجا بعد هم برنامه ریزی داشته باشید تا کالا سالم بدست مشتری برسد. مطمئن باشید اگر کالا به هر دلیلی ناقص ، آسیب دیده و…. به مشتری ارسال شود شما این مشتری را برای خرید دوباره از دست خواهید داد. خودتان را به عنوان خریدار تصور کنید که بعد از کلی تحقیق و بازدید سایتهای مختلف تصمیم گرفتید تا از سایت X خریداری نمایید. اما زمانی که تسویه را انجام میدهید و منتظر دریافت کالا در زمان مشخص شده هستید و متوجه میشوید که کالا دیرتر بدست شما میرسد که این موضوع اصلا برای شما خوشایند نیست. یا از جانبی دیگر کالا سر تایم بدست شما می..
آموزش اینستاگرام مارکتینگ
100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو این روزها آموزش اینستاگرام مارکتینگ با استقبال بی نظیری روبرو شده است. ما با بررسی هایی که انجام دادیم، به نتایج عجیبی رسیدیم. اینستاگرام با بیش از 1 بیلیون مخاطب تبلیغاتی، یک مکان فوق العاده برای کسب درآمد و بازاریابی گسترده برای مخاطبان هدف است. سال 2021 سال شکوفایی برندهای نوپا و کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس در دنیای مجازی شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام نیز به دلیل مخاطبان بسیاری که دارد، در این جریان، نقش بسیار موثری را ایفا می کند. جالب است بدانید که فقط در سه ماه آخر سال 2020، بیش از 80 میلیون نفر به کاربران اینستاگرام، اضافه شده اند. حال کافیست بدانید اینستاگرام مارکتینگ چیست و با تکنیک های آن، در سیستم درآمدزایی خود تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کنید.
بیش از 90 درصد مخاطبان اینستاگرام حداقل یک نوع تجارت یا یکی از پیج های فروشگاهی را دنبال می کنند. به عنوان مثال اگر بخش فالووینگ های یک کاربر را ببینید، حداقل یک فروشگاه اینترنتی یا شرکت ارائه دهنده خدمات وجود دارند و از همه جالب تر اینکه بیش از 40 درصد کاربران اینستاگرام، برای خر..