نرخ بازگشت سئو چیست؟ سرمایهگذاری در رشد کسبوکار شما کار سادهای نیست. در دنیایی که صاحبان کسبوکار باید بین استخدام فروشنده و سرمایهگذاری در دهها نوع مختلف کانال بازاریابی دیجیتال و آفلاین تصمیم بگیرند، گزینهها میتوانند بسیار زیاد به نظر برسند. در اینجا به این میپردازیم که چرا سئو بهترین سرمایهگذاری است که میتوانید در کسبوکار خود انجام دهید و در مورد بازگشت سرمایه سرمایهگذاری در سئو صحبت میکنیم.
ما یک نمای کلی از چیستی سئو ارائه خواهیم داد، در مورد چرایی اهمیت آن صحبت خواهیم کرد و رشد مشتری را که میتوانید از تمرکز بر سئو انتظار داشته باشید را بررسی خواهیم کرد. SEO ROI (بازده سرمایهگذاری) ارزش تجاری تمام فعالیتهای سئو را برخلاف هزینه آنها تخمین میزند. این یکی از متداولترین موضوعاتی است که هر مشاور یا مدیر سئو باید در مورد تخصیص بودجه و منابع بازاریابی به آن بپردازد
در اصل، محاسبه ROI بسیار آسان و ساده است. اما در سئو، اخطارهای زیادی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. اینها در نهایت اندازهگیری و تفسیر ROI را به یکی از پیچیدهترین و چالشبرانگیزترین مشکلاتی که میتوانید در سئو با آن مواجه شوید تبدیل میکنند. ما این مطالب را تحت پوشش قرار دادهایم و نکات مربوط به اندازهگیری بازگشت سرمایه SEO را به اشتراک میگذاریم.
نویسنده : بابک حیدریان
بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را میزند". فردیش نیچه