کسبوکارها برای دیده شدن نیاز به تبلیغ دارند و روشهای مختلفی وجود دارد که میتوان یک کسبوکار را به کاربران معرفی کرد. امروزه با فراگیر شدن و گسترش اینترنت، بخش اعظمی از این فرایند بر عهدهی تبلیغات دیجیتال است. در کنار انواع مختلف و اهمیتی که تبلیغات دیجیتال دارد، تیمها و آژانسهای مختلفی هم وجود دارند که می توانند در مسیر دیده شدن به این کسبوکارها کمک کنند.
صباویژن بهعنوان بزرگترین آژانس تبلیغاتی کشور، خدمات تبلیغاتی را در طیفهای گستردهای انجام میدهد و با داشتن سابقهی بالا و منابع گسترده، میتوانید این خدمات را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهد. در این مطلب نگاهی میکنیم به خدمات صباویژن، توضیح انواع مختلف این خدمات، نحوهی ارائهی آنها و ویژگیهای منحصربهفردی که این آژانس ارائه میدهد.
تبلیغات ppc چیست؟
تبلیغات کلیکی (PPC)، نوعی از تبلیغات آنلاین است که تبلیغکنندگان به ازای کلیک کاربران هزینه پرداخت میکنند (Pay-Per-Click). در فرایند تبلیغات کلیکی، دو طرف وجود دارد. در یک طرف سایتها ناشری قرار دارند که قرار است تبلیغات در آنها به نمایش داده شود و در طرف دیگر، سایتها یا کسبوکارهای هستند که قصد دارند تبلیغکنند یا به اصطلاح، تبلیغکننده هستند.
بیشتر بدانید: تبلیغات کلیکی چیست
سایتهای ناشر، بخشی از سایت خود را برای تبلیغات تعریف میکنند و کسبوکارهای تبلیغکننده هم میتوانند از بخشها و جایگاههایی که این سایتها معرفی کردهاند، استفادهکنند. کسبوکارهای تبلیغکننده میتوانند بخشهایی از سایتهای ناشر را اجارهی ماهانه کنند؛ میتوانند بهازای نمایش تبلیغات هزینه پرداخت کنند و در آخرین روش که متداولترین آنها هم هست، بهازای هرکلیک کاربران، هزینه و مبلغ نهایی تعیین میشود.
تبلیغات کلیکی مزایای زیادی از جمله قیمت مناسب، هدفمند بودن و ارزیابی کردن آسان دارد که این شیوه را نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی متمایز میکند.
آژانس تبلیغات دیجیتال صباویژن در سبد خدمات دیجیتالی خود، مزایای ویژهای را برای تبلیغات کلیکی ارائه میکند. در صباویژن شما میتوانید هوشمند و بهصرفه تبلیغ کنید. تقریبا با هر بودجهای امکان شروع وجود دارد و شما به طیف گستردهای از هزاران وبسایت و اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. شما میتوانید در کنار هدفگذاری دقیق، دسترسی به ۱۴ هزار سایت و اپلیکشن، پنل جامعی را دریافت کنید که به شما اجازه میدهد کمپینتان را مدیریت کنید.
تبلیغات پیشرفته موبایلی
با گسترش فناوریهای دیجیتال، گوشیهای موبایل به یکی از اصلیترین عضوهای زندگی روزمرهی ما تبدیل شده که در این میان، تبلیغات موبایلی، روشی جدیدی برای ارتباط محصولات یا خدمات به مصرفکنندگان از طریق گوشیهای هوشمند، شکل گرفته است.
به طور کلی به هر نوعی از تبلیغات که در دستگاههای تلفن همراه نمایش داده شود، تبلیغات موبایلی نام دارد. مانند سایر روشهای تبلیغاتی، تبلیغات موبایلی نیز انواع متعددی مانند پوش نوتفیکیشن (Push Notifications)، متون تصویری و تبلیغات بنری، تبلیغات Click-to-download، تبلیغات Click-to-message و تبلیغات Click-to-call، دارد که در مطلب تبلیغات موبایلی بلاگ صباویژن، بهطور کامل در مورد تمامی آنها توضیحاتی ارائه شده است.
خدماتی که صباویژن برای تبلیغات موبایلی ارائه میدهد، مانند سایر خدمات این آژانس مزیتهای دارد. شما میتوانید با تبلیغات متنوع و درونبرنامهای این آژانس به هدفی را که در کمپین خود دنبال میکنید برسید. به شبکهای بزرگی از اپلیکیشنها دسترسی خواهید داشت که این امکان را فراهم میکند تا راحتتر شناخته شوید و در کنار تمامی این خدمات، قیمتی به صرفه دارد که به شما کمک میکند ارزانتر دیده شوید.
فراموش نکنید که ۷۰ درصد کاربران حاضر نیستند برای بلاک کردن تبلیغات موبایلی پولی را پرداخت کنند؛ پس الان بهترین زمان برای شروع تبلیغات موبایلی است.
تبلیغات ویدئویی
در حال حاضر، محتوای ویدئویی محبوبترین نوع از محتوا به حساب میآید و همین محبوبیت باعث شده تا صنعت تبلیغات در حوزهی آنلاین به سمت استفاده از محتوای ویدئویی حرکت کند.
امروزه، کسبوکارهای زیادی تبلیغات ویدیویی را به عنوان بخشی از راه روشهای تبلیغاتی خود انتخاب میکنند که علاوهبر اعتمادسازی، اجازه میدهد که توضیحات کاملی را در مورد خدماتی که ارائه میدهند بیان کنند و فرصتی داشته باشند تا تعاملی را با مخاطب ایجاد کنند. اگر در استراتژی تبلیغاتی خود، تبلیغات ویدئویی را ندارید، بهتر است استراتژی خود را بازبینی کنید چرا که احتمالا یکی از مهمترین عاملهایی جذب مخاطب خود را از دست خواهید داد.
تبلیغات ویدئویی انواع مختلفی دارد که تبلیغات ویدئویی خطی (Linear) رایجترین نوع آن است. در این نوع تبلیغ، تمام صفحهنمایش به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه به طور معمول توسط ویدئوی در حال پخش اشغال میشود. تبلیغات ویدئویی غیرخطی (Pause menu)، Overlay، Non- overlay، همسان (Native)، Revel و تبلیغات بنری از دیگر روشهای تبلیغات ویدئویی هستند.
تجربه نشان داده است تبلیغات در پلتفرمهای مجبوب که کاربران به صورت روزانه از آنها استفادهی زیادی میکنند؛ منجر به آگاهی بیشتر مخاطب نسبت به برند و همچنین افزایش فروش میشود.
سایتهای آپارات و فیلیمو از محبوبترین بسترهای ارائهی محتوای ویدئویی و خدمات مبتنی بر محتوا هستند که برای خدمات نوآورانهی خود، توانستهاند کاربران بسیار زیادی را جذب کنند.
شما با تبلیغات ویدئویی در آپارات می توانید، برند و خدمات خود را به میلیونها کاربر معرفی کنید و طیف مشتریان خود را گسترش دهید. علاوهبراین، شما روشهای مختلفی از تبلغات را پیش روی خواهید داشت که میتوانید براساس بودجهی خود، آنها را انتخاب کنید.
سایت و اپلکیشن فیلیمو هم با سریالها، فیلمها و برنامهها جذاب، محبوبیت زیادی را در بین کاربران دارد و همین اتفاق باعث شده که روزانه ساعتهای زیادی از زمان خود را در این پلتفرم صرف کنند.
این پست چقدر مفید بود؟
بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
ارسال امتیاز
میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0
تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?
Submit Feedback