اگر شماهم یک پیج ارایشی و بهداشتی دارید و نمیدانید چطور باید تولید محتوا کنید کافیست تا انتهای مطلب با من همراه باشید. پیش بینی می شود که بازار جهانی ارایشی و بهداشتی تا سال 2024 به 750 میلیارد دلار افزایش یابد و رشد در بازار آنلاین به ویژه قوی بوده است. ممکن است پیمایش در این صنعت سخت باشد. اما هدف ما ارائه برخی از تاکتیک های بازاریابی است که بتوانید در پیج آرایشی خود از آنها استفاده کنید.
آیا به دنبال نوشتن یک پست وبلاگ جدید هستید اما با محدودیت های نویسنده مواجه هستید؟ ارائه ایده ها و موضوعات جدید برای پست وبلاگ می تواند زمان بر و دلهره آور باشد. چالشبرانگیزتر، ارائه یک ایده محتوای عالی است . ایدهای که ترافیک مناسبی را برای شما به ارمغان میآورد و بین مخاطبان شما محبوب می شود. ما در برتر اموز قصد داریم نکاتی را برای ارتقا پیج های ارایشی و بهداشتی اموزش دهیم که باعث رشد پیج شما خواهد شد.
ایده تولید محتوای پیج های ارایشی و بهداشتی
نوشتن یک محتوا عالی می تواند ساعت ها، روزها و گاهی حتی هفته ها طول بکشد، بنابراین بسیار مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که پست شما به مخاطبان مورد نظر شما می رسد. این مطلب ایده های خلاقانه محتوا برای پیج وبلاگ را در اختیار شما قرار می دهد تا به جرقه زدن برخی ایده ها برای مقاله بعدی شما کمک کند.
علاوه بر این، ما نکات و استراتژی های اثبات شده ای را در مورد چگونگی پیدا کردن موضوع پست وبلاگ مناسب برای کسب و کار زیبایی ارائه می دهیم. در ادامه استراتژی برتر بازاریابی آرایشی وجود دارد که می توانید برای اموزش اینستاگرام و رشد پیج شما خود بر اساس آنها عمل کنید و در نهایت چندین ایده تولید محتوا برای پیج ارایشی و بهداشتی معرفی شده است.
نکاتی را ارسال کنید که برای مخاطبان شما جذاب باشد
این ممکن است یک نکته در مورد جلوگیری از آسیب آفتاب یا پیری پوست یا توصیه ای در مورد تمیز کردن دندان ها باشد.
-
یک موضوع هفتگی مطرح کنید
چیزی که به خوبی جواب می دهد این است که یک موضوع هفتگی تکراری داشته باشید که در یک روز خاص درباره آن پست می کنید و با یک هشتگ جذاب همراه می شود.
هنگامی که از یک هشتگ استفاده می کنید، افراد می توانند روی آن کلیک کنند تا لیستی از تمام پست هایی که شامل همان هشتگ هستند نمایش داده شود. این یک راه قدرتمند برای نشان دادن محتوای قدیمی شما در یک موضوع به مردم است. به عنوان مثال می توانید توصیه هایی در مورد داشتن پوست صاف و بدون لک در روزهای چهارشنبه ارسال کنید. یا می توانید توصیه های مراقبت از پوست را در روزهای #شنبه های مراقبت از پوست پست کنید. فقط به یاد داشته باشید که بررسی کنید چه کسی دیگری از این هشتگ ها استفاده می کند.
-
تصاویری را از بزینس خود به اشتراک بگذارید
مردم از دیدن عکس های بزینس و کارکنان شما لذت خواهند برد.
اگر روز تولد یکی از اعضای تیم باشد یا فردی در تیم برای امور خیریه پول جمع آوری کرده باشد، بچه دار شود و غیره، مخاطبان شما از به اشتراک گذاشتن خبر خوب خوشحال خواهند شد. از طرف دیگر، میتوانید از تجهیزات، آثار هنری روی دیوارها، داخل محل کار خود و غیره عکس هایی از نزدیک بگیرید تا بزینستان را از سایرین متمایز کند.
-
آخرین پست وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید
هر بار که یک وبلاگ جدید ایجاد می کنید، به یاد داشته باشید که این خبر را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید.
-
پیوند به پست های وبلاگ قدیمی
از آنجایی که رسانه های اجتماعی خیلی سریع حرکت میکنند و ممکن است دنبالکنندگان جدیدی داشته باشید که برخی از وبلاگ های قدیمی تان را ندیده اند، میتوانید پیوند هایی را به مقاله های قدیمی، به ویژه آنهایی که محتوای «همیشه سبز» دارند و هنوز جاری هستند، ارسال کنید.
-
اخبار مرتبط با مخاطبان و صنعت خود را به اشتراک بگذارید
میتوانید Google Alerts را راهاندازی کنید تا زمانی که محتوای جدیدی در اطراف کلمات کلیدی یا موضوعات انتخابی شما ظاهر میشود، اعلانهایی برای شما ارسال کند. به عنوان مثال، می توانید Google Alerts را در مورد روندهای زیبایی و محصولات آرایشی بهداشتی راه اندازی کنید و سپس داستان های جالبی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
- محصولات/منابع/نکته های مورد علاقه خود را فهرست کنید
مردم لیست هایی مانند «پنج برتر» را دوست دارند. این ممکن است پنج محصول برتر، پنج درمان برتر، پنج منبع برتر پوستی، پنج پست برتر شما باشد که بیشترین اشتراک گذاری را دارد.
هدف از این لیست ها جمع آوری اطلاعاتی است که برای مخاطبان شما ارزشمند است.
-
به سوالات متداول پاسخ دهید
اگر سؤالاتی وجود دارد که مرتبا مطرح می شود، می توانید لحظه ای وقت بگذارید و به یکی از آنها در رسانه های اجتماعی پاسخ دهید.
-
از مخاطبان خود سوال بپرسید
یک راه عالی برای افزایش تعامل این است که از مخاطبان خود سؤال کنید.
آنها بیشتر دوست دارند چه محصولاتی داشته باشند؟ محصول مورد علاقه آنها چیست؟ آنها از انجام چه کاری در اوقات فراغت خود لذت می برند؟ آنها دوست دارند با خود چگونه رفتار کنند؟ ؟ پاسخ هایی که دریافت می کنید ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و از شما چه می خواهند به شما بدهد.
-
از مخاطبان خود سؤالات آنها را بپرسید
اگر مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید، همیشه می توانید از مخاطبان خود بپرسید که آیا در مورد محصولات های شما سؤالی دارند یا خیر.
از طرف دیگر، از آنها بپرسید که برای دیدن چه محتوایی از شما ارزش قائل هستند.
-
پست های دیگر اینفلوئنسر ها
اگر فردی در صنعت شما وجود دارد که از نظر شما بسیار تأثیرگذار است یا حتی فردی خارج از صنعت خود که به خاطر ارزش هایش تحسینش می کنید، همیشه می توانید محتوای او را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
-
از مخاطبین خود قدردانی کنید
تشکر از طرفداران رسانه های اجتماعی برای لایک ها، نظرات و به اشتراک گذاری هایشان هرگز ضرری ندارد. این نشان می دهد که شما برای نظرات آنها ارزش قائل هستید و بدون آنها دلیلی برای حضور در رسانه های اجتماعی نخواهید داشت.
فراموش نکنید که با پاسخ دادن به نظرات مخاطبان خود و پاسخ به هرگونه سوال، تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه دهید. اگر به نیازهای آنها گوش دهید و مطابق با آن پاسخ دهید، احتمالا دنبال کنندگان وفادار رسانه های اجتماعی را حفظ خواهید کرد.
موضوعات و دسته بندی های پیج ارایشی بهداشتی
در اینجا تعدادی از محبوب ترین دسته بندی ها و موضوعات پست پیج زیبایی برای تولید محتوا آورده شده است:
- مراقبت از پوست
- آرایش
- انتخاب عطر
- رنگ کردن مو
- مدل مو
- هنر آرایش ناخن
- انجام روتین
- ماسک های صورت
- مراقبت از لب
انواع مختلف پست پیج برای زیبایی کسب و کار شما
در ادامه برخی از ایده های نوع محتوا و موضوع برای زیبایی کسب و کار شما آورده شده است:
- محتواهایی که به صورت راهنماهای چگونه انجام کاری هستند، روشی عالی برای به اشتراک گذاشتن بینش و دانش خود در بین مخاطبانتان هستند.
- اگر بتوانید به جستجوی شخصی پاسخ دهید، احتمالا روی مقاله شما کلیک می کند و برای مدتی در پیج شما می ماند.
- هرچه ارزش و پاسخ های بیشتری برای خواننده خود بیاورید، احتمال بازگشت آنها به پیج شما و تبدیل شدن به مشتری بیشتر است.
در اینجا یک مثال عالی از یکی از پست های پیجی معروف است که آنها در آن انجام داده اند: راهنمای مبتدی برای انجام آرایش، به گفته یک هنرمند آرایشگر.
چگونه ایده های پست پیج آرایشی و بهداشتی را به صورت راهنمایی ارائه دهیم
در اینجا لیستی از راهنماهایی وجود دارد که می توانید برای وبلاگ زیبایی و آرایشی، بهداشتی خود ایجاد کنید:
- چگونه آرایش خود را انجام دهید
- نحوه انجام اکستنشن مو
- چگونه موهای خود را سشوار خشک کنیم
- چگونه مجموعه آرایش خود را بسازیم
- چگونه از موهای رنگ شده مراقبت کنیم
- چگونه مدل مو را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنیم
- چگونه رنگ موی مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنیم
- چگونه برس های آرایش خود را تمیز کنیم
- نحوه مبارزه با موخوره
- محصولات مراقبت از مو
- چگونه سیاهی دور چشم را پنهان کنیم
- چگونه صورت خود را کانتور کنیم
- چگونه با روزهای بد پوستی مقابله کنیم
- چگونه با موهای چرب مقابله کنیم
- نحوه برخورد با منافذ بزرگ
- چگونه ابروهای خود را درست کنیم
- چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم
- چگونه محصولات لوکس را با قیمت کمتر پیدا کنیم
- چگونه سایه زیرسازی مناسب را پیدا کنیم
- چگونه SPF مناسب خود را پیدا کنید
- چگونه سبک زیبایی خود را پیدا کنیم
- چگونه نوع پوست خود را پیدا کنیم
- چگونه در صنعت زیبایی شغل پیدا کنیم
- چگونه با هزینه کمتر ظاهری لوکس داشته باشیم
- چگونه پوستی درخشان داشته باشیم
- چگونه با هنر ناخن شروع کنیم
- چگونه با آرایش جای زخم را پنهان کنیم
- چگونه پوست خود را در پرواز هیدراته نگه دارید
- چگونه یک ماسک صورت درست کنیم
- طرز تهیه اسکراب بدن
- طرز تهیه بالم لب
- چگونه چشمان خود را بزرگتر نشان دهیم.
- چگونه آرایش خود را در تمام روز ماندگار کنیم.
- چگونه محصولات آرایشی خود را ماندگار کنیم
- چگونه ماسک صورت خود را بسازیم
- چگونه مجموعه آرایش خود را سازماندهی کنیم
- چگونه رژ لب مناسب برای رنگ پوست خود انتخاب کنید
- بررسی نحوه محافظت از موهای خود در برابر گرما
- چگونه آرایش خود را پاک کنیم
- چگونه یک وبلاگ زیبایی راه اندازی کنیم
- نحوه حالت دادن به اکستنشن مو
- چگونه موهای کوتاه یا بلند را حالت دهیم
- چگونه از ناخن های خود بهتر مراقبت کنیم
- چگونه آرایش خود را از روز به شب تغییر دهیم
- چگونه نوع موهای خود را تشخیص دهیم
- نحوه انجام یک تکنیک خاص (مثلا کانتورینگ)
- چگونه عکس ها یا فیلم های آرایش خود را ویرایش کنید
- چگونه آرایش خود را ذخیره یا سازماندهی کنید
- چگونه عکس ها و ویدیوهای آرایش خود را میگیرید و ویرایش کنید
- چگونه عکس ها یا فیلم های آرایش خود را می گیرید
- چگونه آرایش شما در طول سال ها تغییر کرده است
- راهنمای ضد پیری مبتدی
- راهنمای مبتدیان برای مراقبت از ناخن
- راهنمای مبتدیان برای مراقبت از پوست
- راهنمای مبتدیان برای آرایش و محصولات اولیه ضروری
- راهنمای مبتدیان برای مراقبت از پوست
- آموزش مراقبت از پوست
- آموزش آرایش برای مبتدیان
- آموزش هنر ناخن.
- راهنمای درمان های مختلف پوست در دسترس
- فرهنگ لغت مراقبت از مو با اصطلاحات مورد استفاده
- فرهنگ لغت آرایشی با اصطلاحات مختلف مورد استفاده
- یک روتین حداقلی مراقبت از پوست تنها با چند محصول
- فرهنگ لغت مراقبت از پوست با اصطلاحات مختلف مورد استفاده
- آرایش خود را تنها با استفاده از یک ابزار انجام دهید
- آرایش خود را فقط با انگشتان خود انجام دهید
محتوای مبتنی بر فهرست برای پیج شما
فهرست ها راهی عالی برای ادغام اطلاعات و ارائه یک پست خوانا به کاربر شما هستند.
برای کسانی که می خواهند یک پاسخ سریع داشته باشند یا زمانی برای خواندن یک مقاله طولانی ندارند، این یک راه عالی برای رساندن نظر خود و پاسخ به سؤالات جستجوگر شما است. لیست ها راه بسیار خوبی برای ایجاد ترافیک برای پست ها هستند.
مثال محتوای مبتنی بر فهرست: یک وبلاگ عروسی، مد و زیبایی فهرستی از 67 ایده آرایش عروسی را برای هر نوع عروس ارائه می دهد.
این مثال عالی از نوع محتوای مبتنی بر لیست است:
- لیست شماره گذاری شده با ایده ها
- توضیحات کوتاه
- عکس ها برای زمینه
ایده های محتوا ارایشی بهداشتی مبتنی بر لیست
در اینجا برخی از ایده های مبتنی بر لیست وجود دارد که می توانید ایجاد کنید:
- 10 مورد زیبایی زیر 500 هزار تومان
- 10 محصول طبیعی مراقبت از پوست که امسال باید امتحان کنید
- 10 چیزی که باید در مورد زیبایی بدانید
- 15 تا از مدل های مورد علاقه من برای هنر ناخن
- 25 نکته آرایشی برای مبتدیان
- 5 محصول آرایشی مقرون به صرفه و با کیفیت
- 5 مورد ضروری زیبایی که هر فردی باید در مجموعه خود داشته باشد
- 5 برند لوازم آرایش داروخانه ای که باید امتحان کنید
- 5 عادت افراد با پوست عالی
- 5 سایه ناخن زیبا
- 5 محصول آرایشی که همیشه دوباره خریداری خواهید کرد
- 5 نکته برای محکم نگه داشتن ناخن ها
- 5 راه برای اینکه موهایتان را از صورتتان دور نگه دارید
- 7 برند زیبایی مقرون به صرفه که دوست دارم
- 7 نکته زیبایی برای مبتدیان
- 7 نکته مراقبت از پوست برای پوست های خشک
- پیروی آسان از آرایش های جذاب
- راهنمای هدایای زیبایی
- اکانت های زیبایی اینستاگرام که همه باید دنبال کنند
- ظاهر زیبایی که همیشه دوست داشتید امتحان کنید
- یوتیوبرهای زیبایی که همه باید تماشا کنند
- بهترین محصولات زیبایی برای نوع پوست شما
- بهترین محصولات زیبایی داروخانه ای
- بهترین محصولات برای نوع موهای شما
- بهترین محصولات زیبایی با ارزش
- خرید جمعه سیاه
ایده های بیشتر برای پست پیج ارایشی بهداشتی
- با من همراه باشید – خرید زیبایی ارزان
- من را در حین خرید زیبایی دنبال کنید
- آرایش کامل فقط با استفاده از محصولات لوکس
- آرایش کامل فقط با استفاده از محصولات ارزان قیمت
- آرایش کامل با استفاده از محصولات یک برند
- آرایش های الهام گرفته از هالووین
- مقایسه محصول پیشرفته و محصول داروخانه ای
- آرایش های تعطیلات
- محصولات زیبایی را چه مدت باید نگه دارید؟
- بررسی برند که در آن چندین محصول را از یک برند آزمایش میکنید
- آرایش مینیمال تنها با چند محصول.
- آرایش مخصوص دانشگاه
- بررسی کیف آرایشی
- دو محصول زیبایی مشابه را با هم مقایسه کنید
- برای یک روز/هفته از روال زیبایی شخص دیگری کپی کنید
- روز زندگی یک وبلاگ نویس زیبایی
- با من آماده شوید
- یک تغییر آرایش انجام دهید
چگونه ایده های محتوا را برای پیج ارایشی و بهداشتی پیدا کنیم
یافتن نوع محتوا و موضوع مناسب برای پیج شما بسیار مهم است. آخرین چیزی که می خواهید این است که ساعت ها و روزها را صرف تولید محتوایی کنید که در نهایت عملکرد خوبی نداشته باشد.
ما نکاتی را بیان کرده ایم که به شما کمک می کند موضوع مناسب را پیدا کنید.
-
موضوعات پست پیج را با استفاده از گوگل بیابید
جستجوی گوگل یک ابزار عالی (و رایگان) برای یافتن نوع محتوا و موضوع است. در واقع می توانید از تکمیل خودکار گوگل استفاده کنید تا ببینید افراد در جستجوی چه چیزی هستند.
-
ایده های پست را از طریق رقبا و وب سایت های مفید بیابید
یک راه عالی برای یافتن انواع محتوا این است که ببینید رقبای شما با مخاطبان مشابه چه می کنند. چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد:
به صورت دستی از طریق وب سایت های مختلف بروید تا ببینید دیگران در مورد چه چیزی می نویسند
از ابزاری مانند ahrefs برای مشاهده وب سایت ها و موضوعات با عملکرد برتر استفاده کنید
-
ایده های محتوا را با استفاده از کنسول جستجوی گوگل بیابید
کنسول جستجوی گوگل یک راه عالی و رایگان برای دیدن آنچه که مخاطبان شما به دنبال آن هستند است. علی الخصوص برای پیج ارایشی و بهداشتی !
-
مطمئن شوید که می توانید برای محتوا عملکرد خوبی داشته باشید
فقط به این دلیل که مخاطبان شما به دنبال چیزی هستند، همیشه به این معنی نیست که می توانید برای تولید آن محتوا موفق شوید. به نتایج جستجوی موجود و سایر پیج ها و وب سایت ها با عملکرد برتر نگاه کنید. سپس چند سوال از خود بپرسید:
آیا این سایت و پیج ها با عملکرد برتر کسب وکارهای عظیمی هستند؟ اگر چنین است، چه رتبه ای برای چنین چیزی لازم است؟
آیا محتوای موجود در نتایج جستجو کیفیت خوبی دارد؟
آیا راه هایی وجود دارد که بتوانم این نوع محتوا را بهبود بخشم؟ (به عنوان مثال اضافه کردن عکس ها، فیلم ها، بهینه سازی کلمات کلیدی و هشتگ ها، طولانی تر و ارزشمندتر کردن پست ها برای خواننده و غیره)
نتیجه گیری
اگر میخواهید مخاطببا شما همراه شود و شما بتوانید درامد خوبی از پیج ارایشی خود داشته باشید کافیست مطالبی مفید و راهکارهایی برای مشکلات انها ارائه دهید و همیشه سعی کنید بروز باشید، فراموش نکنید که شما باید بتوانید نیاز مخاطب برا شناسایی کنید.