Pogo-Sticking در سئو چیست؟
Pogo-Sticking یه اصلاح سئو محسوب میشه که به شرایطی اشاره میکنه و در اون شرایط جست و جوگر خیلی سریع در نتایج جست و جو به موقعیت های دیگه حرکت میکنه و جابجا میشه. این مورد یه وضعیتیه که بعضیا در سئو نسبت به اون وحشت دارن و نگرانن. اونا اینجوری فکر میکنن که گوگل رفتار کاربران رو در این مواقع ذخیره میکنه و این موضوع میتونه برای وبسایت ها یسری مشکلات و جریمه هایی رو داشته باشه. اما آیا وقعا گوگل به این موضوع توجه میکنه و در این مورد جریمه هایی رو در نظر گرفته؟ و انکه آیا شما واقعا باید نگران این موضوع باشین یا نه؟ ما در این مطلب براتون یسری از این دسته سوالات و پاسخ های اونا و همچنین مطالب مفیدی در این زمینه رو آماده کردیم تا شما بتونین با اونا آشنا بشین و ازشون در کسب و کار خودتون به بهترین شکل استفاده کنین. در این مطلب از سئو روز موارد زیر رو میتونین ببینین:
تفاوت بین pogo-sticking و نرخ پرش دقیقا چیه؟ علت های pogo-sticking چه مواردی هستن؟ آیا pogo-sticking یه عامل رتبه بندی محسوب میشه؟ آیا شما باید نگران این موضوع باشین؟ چجوری میتونین محتوای خودتون رو ..
معرفی خدمات تبلیغات دیجیتال صباویژن
کسبوکارها برای دیده شدن نیاز به تبلیغ دارند و روشهای مختلفی وجود دارد که میتوان یک کسبوکار را به کاربران معرفی کرد. امروزه با فراگیر شدن و گسترش اینترنت، بخش اعظمی از این فرایند بر عهدهی تبلیغات دیجیتال است. در کنار انواع مختلف و اهمیتی که تبلیغات دیجیتال دارد، تیمها و آژانسهای مختلفی هم وجود دارند که می توانند در مسیر دیده شدن به این کسبوکارها کمک کنند.
صباویژن بهعنوان بزرگترین آژانس تبلیغاتی کشور، خدمات تبلیغاتی را در طیفهای گستردهای انجام میدهد و با داشتن سابقهی بالا و منابع گسترده، میتوانید این خدمات را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهد. در این مطلب نگاهی میکنیم به خدمات صباویژن، توضیح انواع مختلف این خدمات، نحوهی ارائهی آنها و ویژگیهای منحصربهفردی که این آژانس ارائه میدهد.
تبلیغات ppc چیست؟تبلیغات کلیکی (PPC)، نوعی از تبلیغات آنلاین است که تبلیغکنندگان به ازای کلیک کاربران هزینه پرداخت میکنند (Pay-Per-Click). در فرایند تبلیغات کلیکی، دو طرف وجود دارد. در یک طرف سایتها ناشری قرار دارند که قرار است تبلیغات در آنها به نمایش داده شود و در طرف ..
راهنمای نهایی برای تبلیغات گوگل و ایجاد بازگشت سرمایه در سال 2022
راهنمای نهایی برای تبلیغات گوگل و ایجاد بازگشت سرمایه در سال 2022 سئو ورد: ما بهعنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باتجربه، با کسبوکارهای زیادی مواجه شدهایم که میلیون ها تومان از پول خود را در تبلیغات Google خرج میکنند. با این حال، اکثر این مشاغل یک کار را به درستی انجام ندادند، آنها پتانسیل فوق العاده ای را در تبلیغات گوگل دیدند. اما به سادگی نتوانستند مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهند.
این پلتفرم تبلیغاتی که در ابتدا در سال 2000 با نام Google Adwords راه اندازی شد، در سال 2018 تغییر نام داد و به گوگل ادز امروزی تبدیل شد.
با بیش از 260 میلیون جستجوگر منحصر به فرد و 5 میلیارد تعامل روزانه، اگر می دانستید چگونه مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید و به طور مؤثر در Google تبلیغ کنید، به تجارت شما کمک می کند.
این راهنمای تبلیغات گوگل سئو سایت شهرام طاهری شما را با پیچ و مهره های AdWords آشنا می کند و در عین حال تکنیک های عملی برای ایجاد سرنخ های با کیفیت بالا برای کسب و کارتان را به شما ارائه می دهد.
ما بینش عمیقی در مورد انواع مختلف تبلیغات و هک های بهینه سازی برای دستیابی به ن..
قیف فروش چیست؟
هر کسب و کاری هدفهای مختلفی دارد، اما نهایت این اهداف به فروش و درآمد منتهی میشود. به طور کلی قیف فروش که به آن قیف بازاریابی یا قیف درآمد هم گفته میشود، یعنی این که یک سرنخ یا لید را به مشتری واقعی تبدیل کنیم، در دنیای امروز که دیگر کیفیت تنها ملاک برتری در بازار نیست، تعریف و شناخت خوب از قیف فروش به رشد و تعالی یک کسب و کار منجر خواهد شد. اما چرا گفته میشود قیف فروش؟ دهانه یک قیف و خروجی آن را در نظر بگیرید، دهانه قیف بزرگ اما خروجی آن بسیار کوچک است، دقیقا مثل فروش در کسب و کار، شما ممکن است لیدهای زیادی را جمع کنید اما در نهایت درصدی از آنها تبدیل به مشتری واقعی خواهند شد.
قیف فروش چیست؟اگر بخواهیم قیف فروش را به زبان ساده تعریف کنیم، یعنی این که یک رهگذر یا فرد غریبه را به مشتری مادام العمر و طرفدار برند تبدیل کنیم.
هر مشتری از لحظهای که کسب و کار شما را میشناسد، تا رسیدن به مرحله خرید، مراحل زیادی را پشت سر میگذارد که اصطلاحا به این مراحل، سفر مشتری میگویند. حال اگر ما در طی این سفر با مشتری ارتباط برقرار کنیم و محصولمان را بیشتر به او معرفی کنیم، بیشتر موفق خواهیم بود، ا..
20 ایده ناب فروش اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی و کسب کار اینترنتی از موضوعات بسیار مهم این روز ها است، که روز به روز مهم تر هم می شود. همان طور که می دانید از گذشته تا کنون درآمد زایی در زندگی همه انسان ها مسئله بسیار مهمی بوده است. در کشور هایی مثل کشور خودمان ایران که نرخ بیکاری درصد خیلی بالایی دارد و بیش تر کسانی که فارغ التحصیل می شوند در پیدا کردن شغل مناسب همیشه مشکل دارند؛ روی آوردن به کسب و کار اینترنتی بسیار زیاد شده است، و اکثرا به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می روند.
با گذشت زمان و رشد تکنولوژی، کسب و کار های اینترنتی بسیار افزایش و کسب و کار های فیزیکی کاهش یافته است، و اکثر افراد با پتانسیل بسیار بالای کسب وکار های اینترنتی آشنایی پیدا کرده اند. بعضی از افراد به محض این که با این کسب و کار های اینترنتی آشنا می شوند، سریع دست به بر پا کردن کسب و کار اشتباهی می زنند، که در آخر با شکست مواجه می شوند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با ایده های ناب فروش اینترنتی که در ایران از درآمد خوبی برخوردارند، بیش تر آشنا کنیم، تا شما عزیزان با دانش کافی به راه اندازی این کسب و کار های این..
سئو سایت فروشگاهی در سال 2022 چگونه است؟
سئو سایت فروشگاهی در سال 2022 چگونه است؟ برای سئو سایت فروشگاهی تجربه برگرفته از سئو سایت شهرام طاهری که در آموزش سئو رایگان برای شما به اشتراک گذاشته شده است را تا مطالعه نمائید:
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی شما شلوار جین راسته است، ممکن است خود را در رقابت مستقیم با برخی از رهبران صنعت قرار دهید. تحقیقات کلیدواژه اصلی نشان می دهد که کلمات کلیدی رقابتی بالا تحت سلطه نام های تجاری معتبر هستند.
رتبه بندی کلمات کلیدی
بیایید نگاهی به شرکت هایی بیندازیم که برای کلمه کلیدی “شلوار جین فوق العاده راسته ” رقابت می کنند و رتبه بندی می کنند.
بنابراین، اگر شما یکی از آن دسته از صاحبان تجارت الکترونیک هستید که خود را در اقیانوس اطلاعات گم کردهاید و نمیدانید از کجا شروع کنید، این راهنما برای شما طراحی شده است.
از اجرای تحقیقات دقیق کلمات کلیدی گرفته تا رفع مشکلات فنی سئو، ما به شما کمک می کنیم تا همه چیزهایی را که برای بردن پلت فرم تجارت الکترونیک خود به صفحه برتر Google لازم است را درک کرده و به کار ببرید.
در دام کل رتبه بندی نیفتید! در حالی که رتبه بندی در واقع هدف نهایی اجرای سئو ا..
سودآورترین مشاغل خانگی در ایران
100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو افزایش روشهای درآمدزایی در منزل باعث شده تا افراد به دنبال سودآورترین مشاغل خانگی باشند. بسیاری از افراد ترجیح میدهند در منزل فعالیت کرده و بدون درگیر شدن در مورد مسائل رفت و آمد، ساعات کاری و …کسب درآمد داشته باشند.
کار در منزل در جنبههای بسیاری مانند داشتن آزادی عمل، ساعت کاری منعطف، کار بر روی چندین پروژه به صورت همزمان و … میتواند بسیار بهینهتر از کار در بیرون از منزل باشد؛ در نتیجه، امروز در این مقاله تصمیم گرفتیم تا سودآورترین مشاغل خانگی را به شما معرفی کرده تا به راحتی بتوانید در خانه درآمدزایی کنید.
لیست مشاغل خانگی پردرآمد: مشاغل خانگی همانطور که از نامشان پیداست در منزل انجام میشوند. در ادامه لیست مشاغل خانگی که میتوانند درآمد بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند را معرفی میکنیم:
1. ساختن عروسک یکی از سودآورترین مشاغل خانگی در ایران ساخت عروسکهای دستساز است. عروسکهای دستساز میتوانند از جنسهای مختلف مانند نمد، چرم، پارچه و … و در ابعاد مختلف ساخته شوند. بسیاری از افراد به دلیل اینکه عروسکهای وارداتی قی..
کپی رایتینگ چیست؟
100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو کپی رایتینگ یکی از مهمترین عناصر تبلیغات و بازاریابی است و به معنی نوشتن کلمات متقاعد کنندهای است که افراد را برای انجام یک اقدام خاص ترغیب یا تحریک می کنند. اگر تبلیغات محصول یا خدمات شما همیشه نتایج مدنظر را در پی ندارند، به احتمال زیاد دلیل آن کلماتی است که در تبلیغات خود استفاده می کنید. ایمیل های بازاریابی، محتوای شبکه های اجتماعی یا محتوای وب سایت شما به خوبی نوشته نمی شوند یا در ترغیب افراد برای انجام اقدام نهایی و خرید بی اثر هستند و در مخاطبان انگیزه کافی را ایجاد نمی کنند.
کپی رایتینگ در تبلیغات یک عامل بزرگ برای موفقیت در هر صنعتی است. تفاوتی ندارد که قصد فروش یک محصول را دارید یا خدماتی خاص ارائه می دهید، نحوه فرمول بندی محتوای نوشتاری شما بیش از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد. بنابراین باید از تکنیک های کپی رایتینگ در تبلیغات جهت نوشتن جملات زیبا و جذاب، همچنین برای بهبود استراتژی های بازاریابی و فروش، استفاده کنید.
معنی کپی رایتینگ به صورت خلاصه معنی کپی رایتینگ را می توان نوشتن، جهت تشویق به خرید بیان کرد و رعایت اصول آ..
برای سئو و رتبه بندی در صفحه 1 گوگل در سال 2022 چکار کنیم؟
برای سئو و رتبه بندی در صفحه 1 گوگل در سال 2022 چکار کنیم؟ هیچ چیز خسته کننده تر از دیدن رتبه بندی وب سایت شما در صفحات دوم و سوم موتور جستجو نیست. و به ما اعتماد کنید، کاربران زیادی دوست ندارند روی آن کلیک کنند تا بفهمند چه چیزی در آن صفحات نتایج موتور جستجو وجود دارد.بیایید شما را از طریق مراحل عملی که می تواند به شما در رتبه بندی وب سایت جدید خود در صفحه اول گوگل کمک کند، راهنمایی کنیم.
برای لینک 1 گوگل چیکار کنیم؟ ایجاد بهترین عناوین متا و توضیحات متاساخت لینک های داخلی و خارجیبهبود سرعت وب سایت شمانحوه ایجاد وبلاگ های جذابپیدا کردن کلمات کلیدی دم بلنداستقرار کلمات کلیدی LSIبهینه سازی وب سایت برای موبایلپیاده سازی Schema Markup فصل 1: ایجاد بهترین عناوین متا و توضیحات متا چرا باید از برچسب عنوان استفاده کنید؟
اکثر صاحبان وب سایت فکر می کنند که نوشتن عناوین متا یک فرآیند ساده است. در حالی که این در واقع یک فرآیند اساسی است، دست کم گرفتن آن می تواند آرزوهای رتبه بندی شما را تضعیف کند. ارزش عناوین متا بیش از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند و ما به شما نشان خواهیم داد که با نوشت..
اسکیل آپ Scale up کردن کسب و کار چیست؟
در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم اسکیل آپ (Scale up ) آشنا کنیم، تا شما عزیزان متوجه شوید که Scale up کردن کسب وکار یعنی چه؟ و در ادامه به بررسی چرخه عمر کسب و کار ها می پردازیم.
اسکیل آپ Scale up چیست؟به طور کلی در منابع گوناگون تعریف های بسیاری از مفهوم اسکیل آپ یافت می شود. یکی از تعریف های معتبر آن، این است ، اسکیل آپ ( Scale up ) به شرکتی گفته می شود که مدل کسب و کار خود را تبدیل به یک مدل تکرار پذیر می کند؛ سپس خدمات و محصولات خود را با توجه به نیاز بازار مطابقت می دهد، و در حقیقت به اطمینان رسیده است که مدل کسب و کار آن، هر چند در ابعاد کوچک است ، ولی می تواند به همه نیاز های کسب و کار های در ابعاد بزرگ پاسخ دهد.در حقیقت مدل کسب و کار در اسکیل آپ، از توانایی مقیاس پذیری برخور دار است.
یکی دیگر از تعاریف اسکیل آپ، شرکتی است که محصول و بازار مناسب را تعیین می کند، در حقیقت این گونه شرکت قطعا می داند که چه خدماتی و چه محصولاتی را به کدام یک از بازار ها و مشتری ها عرضه کند. اسکیل آپ یک مرحله از مراحل رشد کسب وکار است که بعد از استارت آپ جای می گیرد. در واقع زمانی کسب و کار به..