Author Archives:

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایلامروزه کاربران درباره لوازم جانبی شک و تردید داردن که برای موبایل های خود چه لوازم جانبی را خریداری کنند که مفید باشد و چگونه خریداری کنند که سرشان کلاه نرود برای اطلاعات بیشتر درباره لوازم جانبی موبایل‌ های خود با ما همراه باشید که ما در سايت برتر آموز قصد بر این داریم که از صفر تا صد برای شما کاربران عزیز توضيحات لازم را دهیم، فکر کنید که در یک روز عالی و آفتابی قصد بر این دارید که به پارکی بروید برای ورزش کردن و موسیقی دلخواه‌تان را هم دارید گوش می‌دهید و غرق آن شدید ، ناگهان موبایلتان شروع به زنگ زدن می‌ کند و آن قصد را دارید که از جیب‌ تان درمی‌ آورید و یک دفعه از دست‌رتان ناگهان لیز می‌خورد و بر روح کف زمین میافتد. توجه داشته باشید که اگر خدای نکرده صفحه نمایش موبایل شما بشکند باید هزینه‌ ی بسیار زیادی را برای تعمیر موبایل خود بپردازید که به روز اولش باز گردد و حتی اگر که بر روح پشت و یا اینکه زربه ای از بقل بهش وارد شود، مثل خطی و خراشی بر روح پشت موبایلتان بیافتد برای درست کردن آن باید هزینه‌ ی های زیادی را انجام دهید و اگر هم نخواهد درست کنید دیگ..

Read more

پژوهش به عنوان ایجاد دانش جدید و/یا استفاده از دانش موجود به روشی جدید و خلاقانه به منظور ایجاد مفاهیم، ​​روش‌شناسی و درک جدید تعریف می‌شود. این می تواند شامل ترکیب و تجزیه و تحلیل تحقیقات قبلی تا حدی باشد که منجر به نتایج جدید و خلاقانه شود.
این تعریف از تحقیق با مفهوم وسیع تحقیق و توسعه تجربی (R&D) مطابقت دارد که شامل کارهای خلاقانه ای است که به صورت سیستماتیک به منظور افزایش ذخیره دانش، از جمله دانش بشر، فرهنگ و جامعه، و استفاده از این ذخیره دانش برای ابداع برنامه های کاربردی جدید.
این تعریف از تحقیق شامل تحقیقات پایه ای ناب و استراتژیک، تحقیقات کاربردی و توسعه تجربی است. تحقیقات کاربردی تحقیقات اولیه ای است که برای به دست آوردن دانش جدید انجام می شود اما به سمت یک هدف یا هدف خاص و عملی (از جمله هدف مشتری محور) هدایت می شود.
طرح تحقیق چیست؟ 0 تا 100 Research design در 2022
فعالیت هایی که از انجام تحقیق پشتیبانی می کنند و بنابراین با تعریف تحقیق مطابقت دارند عبارتند از:
کارکنان پشتیبانی حرفه‌ای، فنی، اداری یا دفتری که مستقیماً در فعالیت‌های ضروری برای انجام تحقیقات شرکت دارندمدیریت ک..

Read more

میزان نتایج مطالعه ای که برای درک پاسخ دهندگان بالقوه انجام شده است، چقدر یک ابزار آنلاین مفید است، چه ویژگی های موجود را دوست دارند و دوست دارند چه ویژگی هایی به ابزار اضافه شود، چیزی است که ما آن را نرخ پاسخ نظرسنجی می نامیم.
طرح تحقیق چیست؟ 0 تا 100 Research design در 2022
نرخ پاسخ به نظرسنجی چیست؟پاسخ نظرسنجی به عنوان پاسخ دهنده ای که نظرسنجی را دریافت و تکمیل می کند، تعریف می شود . نظرسنجی ناقص یا انصراف از نظرسنجی در پاسخ نظرسنجی به حساب نمی آید. نرخ پاسخ نظرسنجی به عنوان درصدی از تعداد کل پاسخ های نظرسنجی تکمیل شده از تعداد کل پاسخ دهندگان نظرسنجی تعریف می شود.
این نظرسنجی همچنین می‌تواند ردیابی کند که آیا پاسخ‌دهندگان برای ویژگی‌های اضافی و محدودیت‌های بالای هزینه برای ابزار هزینه پرداخت می‌کنند یا خیر. تعداد پاسخ‌های دریافتی برای این نظرسنجی آنلاین، پاسخ‌های نظرسنجی نامیده می‌شود و برای محاسبه نرخ پاسخ نظرسنجی استفاده می‌شود.

محاسبه نرخ پاسخ نظرسنجی شمابنابراین، نرخ پاسخ به نظرسنجی به عنوان تعداد افرادی که نظرسنجی را شرکت کرده و تکمیل کرده اند، تقسیم بر نمونه ای که نظرسنجی بر..

Read more

يكی از معروف ترين برند های روز دنيا اپل است كه قطعا بايد از ويژگی های آن ها ، افراد متخصص خبر داشته باشند، ما در اين مقاله از سايت برترآموز قصد بر آن داريم كه قابليت آيفون را برای‌ شما نام برده و البته كه در هر بخش موارد بسيار مهم و پيشنهاداتی را برای شما عنوان خواهيم كرد.

۲۰قابلیت مخفی در ایفون ها باید بدانید‌‌:بخشی از جذابیت آیفون سادگی دراین باز می گردد.و استفاده وکارکردن بااین گوشی بسیار آسان است باوجود این چهره ی ساده که نیز دارد انواع و اقسام و قابلیت های زیادی درآن پنهان است که در ادامه به تعدادی از این قابلیت ها را مورد بررسی قرار می دهیم( می توانيد با بخش هایی كه شرح داديم بلاگری را هم شروع كنيد)‌:
۱-مشاهده ی نو تیفیکیشن ها. اگر از گوشی آیفون سری ۶s یا جدیداستفاده می کنید،می توانید قابلیت Raise to wake بهره مند شوید.فعال کردن این قابلیت ها با برداشتن گوشی آیفون می توانید لاک اسکرین و نوتیفیکیشن را نگاه کنید.برای فعال کردن آن در قسمت تنظیمات رفته و روی کلمه Display &Brightness کلید کنید و گزینه Raise to wake را نیز فعال کنید.
۲- در قابليت آيفون اولویت بندی در دانلود ها. در موا..

Read more

در این مقاله در مورد انواع مصاحبه با هم صحبت خواهیم کرد.
انواع مصاحبه1. مصاحبه سنتیمصاحبه سنتی زمانی است که شما و یک نفر دیگر برای بحث در مورد اعتبار خود ملاقات می کنید. به طور معمول، این شخص یک مدیر، سرپرست یا گاهی اوقات صاحب کسب و کار است. برای یک مصاحبه سنتی، شما مصاحبه کننده را در محل کسب و کار ملاقات می کنید و در دفتر یا اتاق کنفرانس مصاحبه می کنید. آنها ممکن است از شما در مورد تحصیلات، تجربه و مهارت های مربوط به نقش سوال کنند. با تحقیق در مورد شرکت و مصاحبه کننده خود برای این نوع مصاحبه آماده شوید.
2. مصاحبه پانلیدر یک مصاحبه پانل، چندین نفر به طور همزمان با شما مصاحبه می کنند. موقعیت شما ممکن است بر مشاغل چند نفر تأثیر بگذارد، بنابراین همه آنها نظرات خود را در مورد اینکه چگونه شما را به عنوان یک نامزد می بینند، ارائه می دهند.
هنگام پاسخ دادن به هر سوالی که از شما می پرسند، پاسخ خود را به سمت شخصی که آن را پرسیده است هدایت کنید، در حالی که همچنان سعی می کنید با همه مصاحبه کنندگان ارتباط چشمی برقرار کنید. سعی کنید از قبل موقعیت های هر مصاحبه کننده را بیاموزید تا بدانید سوالات خاص ..

Read more

مهارت های ارتباطی به شما امکان می دهد اطلاعات بدهید و دریافت کنید. در واقع کارفرمایان به طور مداوم مهارت های ارتباطی را به عنوان یکی از متداول ترین مهارت های درخواستی در آگهی های شغلی رتبه بندی می کنند. استفاده، بهبود و نشان دادن مهارت های ارتباطی خود می تواند به شما کمک کند تا در حرفه خود پیشرفت کنید و در هنگام جستجوی شغل جدید یک فرد با قابلیت های رقابتی بالا باشید. در این مقاله به اهمیت مهارت‌های ارتباطی و راه‌هایی که می‌توانید آن‌ها را بهبود بخشید، می‌پردازیم. ما همچنین راه هایی را به اشتراک می گذاریم که بتوانید مهارت های ارتباطی خود را در رزومه، پوشش نامه و مصاحبه با مثال هایی برجسته کنید.
10 مهارت برتر ارتباطیمهارت‌های ارتباطی برتری که کارفرمایان و استخدام‌کنندگان می‌خواهند در رزومه و نامه پوششی، مصاحبه‌ها و توسعه شغلی شما ببینند در اینجا آمده است:
1. گوش دادن فعالگوش دادن فعال به معنای توجه دقیق به افرادی است که از طریق درگیر شدن با آنها، پرسیدن سؤال و بازنویسی با آنها ارتباط برقرار می کنید. تمرین گوش دادن فعال می تواند باعث ایجاد احترام در بین همکاران و افزایش درک در محل کار شود..

Read more

همیشه وقتی صحبت از فروش و افزایش مشتری می کنیم تمامی فکر ها به این سمت میرود که بتوانند تیم بازاریابی قوی ای را جذب کنند تا بتوانند استراتژی های خوبی را در زمینه جذب مشتری داشته باشند اما کمتر کسی به این موضوع فکر میکنند که جذب مشتری یک طرف قضیه و نگه داشتن آن و ترغیب آنها به خرید طرف دیگر قضیه است که از اهمیت بالایی برخورددار است. این که مشتری از محصولات و خدمات شما خوشش بیاید و به سمت کسب و کار شما جذب شود یک مرحله و اینکه شما تیم پشتیبانی قوی و ماهری را داشته باشید که مشتری را متقاعد کند که از شما خرید کند، طرف دیگر قضیه است. اگر شما با این مسئله آشنایی ندارید و تا به الان به داشتن یک تیم قوی فکر نکرده اید در ادامه با من و برتر آموز همراه باشید تا به توضیح کاربردی چگونه تیم پشتیبانی مشتری را راه اندازی کنیم؟ بپردازیم.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
تیم پشتیبانی مشتری چیست؟چگونه تیم پشتیبانی مشتری را راه اندازی کنیم؟با چه نرم افزار هایی به پشتیبانی کاربر بپردازیم؟تیم پشتیبانی مشتری چیست؟به مجموعه فعالیت ها و کارهایی که افراد در کسب و کار انجام میدهند تا مشکل مشتری را حل کنند و آ..

Read more

نظرسنجی های آنلاین، سایت های بررسی کاربران و گروه های متمرکز می توانند روش های عالی برای جمع آوری داده ها باشند. با این حال، یکی دیگر از روش های جمع آوری داده ها که گاهی نادیده گرفته می شود، مصاحبه های عمیق است.
همه این روش‌ها را می‌توان در استراتژی جامع مدیریت تجربه مشتری شما مورد استفاده قرار داد، اما مصاحبه‌های عمیق می‌تواند به شما کمک کند داده‌هایی را جمع‌آوری کنید که می‌تواند بینش غنی از تجربه و ترجیحات مخاطب هدف شما را از یک نمونه گسترده ارائه دهد.
در این مقاله ویژگی های اصلی مصاحبه های عمیق را به عنوان ابزاری عالی برای تحقیقات کیفی خود کشف خواهید کرد و بینش های بهتری را از موضوعات مورد مطالعه خود جمع آوری می کنید.

مصاحبه های عمیق چیست؟مصاحبه های عمیق یک روش جمع آوری داده های کیفی است که امکان جمع آوری حجم زیادی از اطلاعات در مورد رفتار، نگرش و ادراک مصاحبه شوندگان را فراهم می کند.
در طول مصاحبه‌های عمیق، محققان و شرکت‌کنندگان این آزادی را دارند که نکات بیشتری را کشف کرده و در صورت لزوم جهت فرآیند را تغییر دهند. این یک روش تحقیق مستقل است که می تواند راهبردهای متعددی را با توجه ..

Read more

در این مقاله قصد داریم تا به 0 تا 100 مبحث طراحی نظرسنجی بپردازیم. با ما همراه باشید.
طراحی نظرسنجی چیست؟طراحی نظرسنجی فرآیند ایجاد نظرسنجی با هدف دریافت حداکثر بینش از تحقیقات پیمایشی است. این شامل استفاده از ابزار نظرسنجی آنلاین برای طراحی یک نظرسنجی از ابتدا یا استفاده از الگوهای نظرسنجی آماده است.
10 مرحله برای طراحی نظرسنجی خوبمهمترین بخش فرآیند نظرسنجی ایجاد سؤالاتی است که نظرات و رفتار پاسخ دهندگان را به دقت اندازه گیری کند. در صورتی که اطلاعات جمع آوری شده بر اساس سوالات جانبدارانه باشد، نرخ پاسخ هدر خواهد رفت. جمع آوری بازخورد خوب شامل نوشتن سؤالات خوب و استفاده از یک طرح نظرسنجی خوب برای سازماندهی آن سؤالات است.
آموزش 0 تا 100 اینستاگرام با دوره های آموزشی برترآموز
1. آنچه را که می خواهید در نظرسنجی پوشش دهید را مشخص کنید.
حتی قبل از اینکه طرح نظرسنجی را نهایی کنید، مهم است که در مورد هدف استقرار نظرسنجی فکر کنید. آنچه را که می خواهید در یک مطالعه پوشش دهید مشخص کنید و مطمئن شوید که موضوع یکباره واضح است. پس از مشخص شدن موضوع نظرسنجی، مراحل دیگری دنبال خواهند شد.
هدف اصلی خود..

Read more

فن بيان يكی از موضوعاتی است كه در تمامی دورهمی ها به آن بسيار توجه می شود و قطعا خود شما هم بهتر از همه می دانيد طريقه صحبت و لححن و گويش هر فرد می‌تواند شخصيت آن را نمايان كند، خوب و با اعتماد به نفس حرف زدن آرزوی‌ هر انسان است که دوست دارد دیگران به حرف هایش خوب گوش کرده و او را نیز جدی بگیرند اصولا یکی از کلید های موفقیت هر کسی همین فن بیان اوست برخی از انسان ها با همین روش ترفند های فن بیان به راحتی به اهداف خود نیز می رسند. البته منظور ما این نیست که کسی خوب صحبت می کند یعنی دروغ بگویید یا کلمات را به گونه ایی بپیچانید که فرد مقابل را به اشتباه بیندازید داشتن فن بیان با نیرنگی و یا دورغ گفتن فرق دارد و شما می توانید فرد خوب و انسانی باشید و هم خوب صحبت کنید، ما در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر آن را داريم كه تمامی موضوعات مهم ترفند های فن بيان را برای شما از سير تا پياز عنوان كنيم و البته كه بهتر است شما دوره های آموزشی فن بيان را تهيه كنيد كه در طريقه صحبت كردن شما تاثيری مثبت خواهد گذاشت.

فن بیان چیست ؟ ترفند های فن بیان یعنی توانایی صحبت کردن به همین سادگی توانایی شما هر..

Read more

780/841