Author Archives:

می دانیم که الگوریتم های گوگل دائما در حال بروزرسانی و پیشرفت هسند و با آپدیت های جدید تر تمرکز بیشتری روی سئو کلاه سفید دارند و هرچه زمان میگذرد خشم این الگوریتم ها برای جریمه متخلفین بیشتر میشود. سوالی که همیشه برای سئوکاران پیش می آید این است که آیا برای موفقیت در مسیر کمپین سئوی خود همیشه باید منتظر آپدیت جدید الگوریتم ها باشند تا تمامی قوانین جدید را متوجه بشوند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قطعا خیر! شما با برنامه ریزی مناسب میتوانید شرایطی را به وجود آورید که حتی از الگوریتم ها هم جلوتر باشید. نکته قابل توجه این است که الگوریتم های گوگل در هر آپدیت همیشه حول یک موضوع می چرخند و شما با درک این موضوع میتوانید حتی بدون توجه به آپدیت ها کار خود را انجام دهید، پس با مقاله چگونه از الگوریتم های گوگل جلوتر باشیم؟ همراه برتر آموز باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
الگوریتم های گوگل چیست؟چگونه از الگوریتم های گوگل جلوتر باشیم؟الگوریتم های گوگل چیست؟اگر شناخت کافی با الگوریتم های گوگل ندارید در ابتدا به توضیح خلاصه ای از آنها میپردازیم. در واقع گوگل برای بررسی هرچه بهتر وبسایت ..

Read more

نوبت به توضیح الگوریتم کاربردی دزدان دریایی رسیده است، اگر با تاریخچه دزدان دریایی آشنایی داشته باشید میتوانید به خوبی کاربرد این الگوریتم را درک کنید. فلسفه وجودی دزدان دریایی این بوده است که در میان اقیانوس ها حرکت می کردند و به کشتی های دیگر حمله کرده، مواردی مانند سوخت، غذا، طلا و جواهر، نیرو های انسانی و… را به سرقت می بردند و در کشتی خود استفاده می کردند. گوگل در سال 2012 یکی از الگوریتم های خود را به این نام نامگذاری کرد و تقریبا وظیفه ای که به این الگوریتم محول کرد با مفهوم دزدان دریایی مطابقت دارد و خواست سایت هایی که رفتاری مانند دزد دریایی دارند را جریمه نمایند. در ادامه میخواهیم به طور مفصل به توضیح الگوریتم کاربردی و مهم الگوریتم دزدان دریایی بپردازیم و نکات خوبی را در این زمینه بیان کنیم. پس در ادامه همراه من و برتر آموز باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
الگوریتم دزدان دریایی چیست؟نحوه شکایت از وبسایت های کپی شده از طریق DMCA گوگلالگوریتم دزدان دریایی کدام وبسایت ها را جریمه می کنند؟آیا میتوانیم از کپی شدن محتوا های خود جلوگیری کنیم؟الگوریتم دزدان دریایی چیست؟دزد..

Read more

امروزه در بسیاری از کسب و کارها، انجام تکنیک های زیرمجموعه بازاریابی درونگرا یا همان Inbound Marketing بزرگترین چالشی است که وجود دارد. حتی بزرگ‌ ترین شرکت‌ ها یا کارشناسان بازاریابی که خود را به عنوان افرادی خیلی زبده و بلد راه معرفی می‌کنند، باید برای جذب سرنخ‌ های جدید، جذب مشتریان بیشتر و روانه کردن ترافیک به وب‌ سایت خود تلاش کنند. در مقاله افزایش ترافیک سایت این موارد را توضیح داده ایم.
و متاسفانه باید در نظر داشته باشید که بهترین راه ها برای جذب سرنخ ها در طول زمان تغییر می کند. یک فرمول بازاریابی جذاب که سه سال پیش کار می کرد، ممکن است امروز اصلاً کارساز نباشد. چرا؟ خیلی واضح است. چون مردم تغییر می کنند. آنها استفاده از پلتفرم های شبکه های اجتماعی خاص را متوقف می کنند. سپس به سمت شبکه اجتماعی دیگری روانه می شوند. و اگر به روز نباشید، برند شما ضرر می کند.
اینجاست که بازاریابی جاذبه ای وارد می شود. برای کسب‌ و کارهای کوچک و شرکت‌های استارتاپی، SaaS و تجارت الکترونیک، نشان دادن اینکه چگونه محصول یا خدمات شما زندگی مشتریانی که از آن ها استفاده کرده اند را بهبود بخشیده است، کلید موف..

Read more

یکی از مواردی که به یک چالش بزرگ در بین کسب و کار ها تبدیل شده است این است که باید نام یک برند خوب و کاربردی ای را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند. اگر از من بپرسید که مهم ترین کار هنگام شروع یک استارتاپ چیست با قاطعیت میگویم انتخاب اسم برند. اسم برد هویت کار شما حساب میشود همانطور که یک نوازدی که تازه به دنیا آمده است بدون اسم هنوز هویتی ندارد کسب و کار تازه ای که راه اندازی کرده اید هم بدون نام هویتی نخواهد داست. اگر شما هم هنوز در این مرحله هستید به مقاله کاربردی ای مراجعه کرده اید زیرا در ادامه به موضوع راهنمای انتخاب اسم برند میپردازیم. پس همراه من و برتر آموز باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
اسم برند مناسب چه ویژگی هایی باشد داشته باشد؟مراحل راهنمای انتخاب اسم برند چیست؟انواع مختلف نام برنداسم برند مناسب چه ویژگی هایی باشد داشته باشد؟اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اسم برند شما باید شامل چه ویژگی هایی باشد. در واقع نامی را که میخواهید برای برند خود در نظر بگیرید باید شامل ویژگی های مثبتی باشد که در ادامه این ویژگی ها را بررسی می نماییم.
اسم با معنا انتخ..

Read more

خیلی از کسب و کارها که به تازگی قصد دارند فعالیت خود را شروع کنند متاسفانه هیچ اطلاعات دقیقی راجب به بازار فروش، رقبا، جامعه هدف و… ندارند و بدون هیچ تحقیقی به خرید کالا میپردازند و میخواهند در همین ابتدای کار به فروش میلیونی هم دست پیدا کنند. درست همین لحظه است که خیلی از کسب و کارها در ابتدای شروع کارشون متاسفانه ضرر های زیادی می بینند و کار خود را رها می کنند. اگر شما هم میخواهید کسب و کار جدیدی را برای خود راه اندازی کنید باید مفهومی به نام تحقیقات بازار را بشناسید. امروز در برتر آموز قصد داریم به توضیح مفصل آموزش تحقیقات بازار بپردازیم و نکات کاربردی را در این زمنیه بیان کنیم. پس همراه ما باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
تحقیقات بازار چیست؟ (آموزش تحقیقات بازار)آموزش استراتژی تحقیقات بازارویژگی های مثبت تحقیقات بازار چیست؟تفاوت تحقیقات بازاریابی با تحقیقات بازار چیست؟چگونه اطلاعات تحقیقات بازار خود را بدست بیاوریم؟تحقیقات بازار چیست؟ (آموزش تحقیقات بازار)عبارت تحقیقات بازار به یک فرآیند اشاره می کند که در آن ابتدا شما بازار کار هدف خود را پیدا می کنید و سپس به شناخت جامع..

Read more

نرخ حفظ مشتری چیست؟ – هر شرکتی که می خواهد موفق شود باید معیارهای حفظ مشتری خود را به دقت زیر نظر داشته باشد. یک دلیل ساده و اقتصادی برای اینکه حفظ مشتری بسیار مهم است وجود دارد: تلاش برای حفظ مشتریان فعلی شما بسیار کمتر از تلاشی است که برای به دست آوردن مشتریان جدید لازم دارید. مشتریان وفادار نیز با فرستادن مشتریان جدید برای شما که معمولا اعضای خانواده و دوستانشان هستند، تبلیغ برند شما در شبکه های اجتماعی و ارائه بازخورد برای بهبود محصول یا خدمات شما به سلامت کسب و کار شما و افزایش سودآوری آن کمک می کنند. بنابراین، برای شرکت ها بسیار مهم است که مراقب نرخ حفظ مشتری خود باشند.
با توجه به اینکه چقدر برای شرکت‌ ها حفظ مشتریان خود اهمیت دارد، داشتن درجه بالایی از دید نسبت به ریزش مشتری به همان اندازه ضروری است. فکر کردن به آن می‌تواند دلهره‌آور (یا حتی افسرده‌کننده) باشد که کسب و کار شما چقدر از مشتریان خود را از دست داده است، اما تحقیقات راهی قدرتمند برای یک کسب‌ و کار است تا بفهمد چه چیزی خوب کار می‌کند و چه چیزی باید بهبود یابد تا در نتیجه بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذارد.
در حالی..

Read more

توانایی واگذاری وظایف یک مهارت رهبری لازم و حیاتی است. مدیران پربازده باید بدانند که چگونه تفویض اختیار را انجام دهند و برای اطمینان از موفقیت در واگذاری کارها چه کاری می توانند انجام دهند. اما عمل تفویض اختیار به آسانی گفتن نیست.
مدیران معمولا به دلایل مختلف در تفویض اختیار مشکل دارند که مهم ترین آن ها موارد زیر هستند:
واگذاری کارها نیاز به اعتمادسازی در تیم شما دارد.ممکن است سخت باشد که پروژه هایی را که خود را متعلق به آن می دانستید کنار بگذارید.بیشتر کارها نسبت به زمانی که خودتان کار را انجام می دهید برای دیگران آسان نیستند.نگرانی هایی از این دست معتبر و قابل درک است. عمل تفویض اختیار می تواند سخت باشد. اما دانستن اینکه چگونه و چه زمانی کار خود را واگذار کنید می تواند در درازمدت باعث کسب موفقیت های بیشتر شود. در ادامه در مورد اهمیت تفویض اختیار و راه های توسعه مهارت های ضروری تفویض اختیار برای موفقیت یک رهبر موثر صحبت می کنیم.

تفویض اختیار یعنی چه؟واگذاری کارها عملی است که در آن وظایفی به دیگر اعضای تیم شما واگذار می شود. انجام تفویض اختیار کارایی را بهبود می بخشد و فشار و باری که ..

Read more

یکی از مواردی که امروزه سازمان ها خیلی از آن شکایت دارند این است که متاسفانه فرآیند استخدام موفقی را تجربه نمی کنند و اکثرا نمی توانند یک کارمند خوب را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند. اگر بخواهیم به صورت مو شکافانه این موضوع را بررسی نماییم علت های زیادی را میتوان بررسی کرد. امروز در برتر آموز قصد داریم به بررسی موضوع مهم فرآیند استخدام های موفق بپردازیم و بیان کنیم که چگونه میتوانیم در کسب و کار خود یک فرآیندی خوبی را از استخدام پشت سر بگذاریم. همراه برتر آموز باشید.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
فرآیند استخدام های موفقمزایای فرآیند استخدام های موفق چیست؟فرآیند استخدام های موفقخوب در این قسمت میخواهیم بررسی کنیم که فرآیند استخدام های موفق چگونه است و با رعایت چه اصولی می توانیم یک استخدام موفق در کسب و کار خود داشته باشیم؟
سازمان خود را آپدیت کنید!یکی از مواردی که امروزه بسیار زیاد روی فرآیند استخدام های موفق تاثیر گذار است این می باشد که سازمان شما متاسفانه از تکنولوژی عقب است و کارمندان معمولا جذب این سازمان ها نمیشوند. برای مثال در شرکت شما هنوز از سیستم های کند و قدیمی است..

Read more

با خواندن این عنوان شاید فکر کنید که الان به یک پارتی بزرگ دعوتیم و رقص گوگل یک مدل رقبصی است که برای این مهمانی باید بلد باشیم، متاسفانه باید بگویم مفهومی که الان میخواهیم بررسی کنیم با چیزی که در دهند شماست کاملا متفاوت است. با یک مثال ساده شروع می کنیم. شما خود را جای گوگل بگذارید و به این فکر کنید که قرار است روزانه میلیون ها صفحه را ایندکس کنید و به آن امتیاز بدهید خوب اینکه بدانید به کدام صفحه چه امتیاز و چه جایگاهی را بدهید کار چندان آسانی نیست و نیاز به بررسی های بزرگ دارد، برای همین گوگل به کمک الگوریتم هایش رقص گوگل را برای برخی از سایت ها اجرا می کند تا پس از پشت سر گذاشتن این موارد بتواند رتبه حقیقی سایت ها را به آنها بدهد. در ادامه با برتر آموز همراه باشید تا به توضیح مفصل رقص گوگل چیست؟ بپردازیم و نکات کاربردی را در این زمینه بیان نماییم.
آنچه که شما در این مقاله می آموزید:
رقص گوگل چیست؟بررسی رفتار رقص گوگل از گذشته تا به امروزمعیار رتبه دهی رقص گوگل چیست؟رقص گوگل چه قدر زمان می برد؟چه کاری انجام دهیم تا از رقص گوگل برای ارتقای سایتمان استفاده کنیم؟بررسی تاثیرات رقص گوگل..

Read more

100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو ریدایرکت بیشتر از طریق کدهای PHP یا دستورات ریدایرکت htaccess انجام می‌شود. ریدایرکت در فایل htaccess سریع ثبت می‌شود و برای انواع تغیر مسیرها ازجمله ریدایرکت کردن دامنه کاربرد دارد. اگر سایت شما از طریق www.example.com و example.com در دسترس است این آموزش کمک می‌کند از جریمه‌های گوگل در امان بمانید.
انواع دستورات ریدایرکت در فایل htaccess فایل htaccess از دستورات وب‌سرور آپاچی (Apache) استفاده می‌کند. آپاچی یک نرم‌افزار قدرتمند قابل‌اعتماد است، که روی سرور Linux نصب می‌شود. شرکت‌های ارائه‌دهنده میزبانی وردپرس و جوملا از نرم‌افزار آپاچی (Apache) برای سرورهای خود استفاده می‌کنند.
1- حذف www از آدرس اینترنتی RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.example.com
RewriteRule (.*) https://example.com/$1 [R=301,L]
با این دستور آدرس سایت از نسخه www.example.com به نسخه example.com ریدایرکت می‌شود. ازنظر بهینه‌سازی سایت (SEO)، تفاوتی در بین نسخه‌ها وجود ندارد. اما، برای جستجوگرها این مهم است، که کاربران درنهایت به یک آدرس هدایت شوند. هن..

Read more

590/841