آیا به دنبال بهترین نرم افزار و پلاگین پوش نوتیفیکیشن برای وب سایت خود هستید؟
وب پوش نوتیفیکشن ابزار قدرتمندی هستند که به شما امکان میدهند پس از خروج بازدیدکنندگان از وبسایت خود، با آنها ارتباط برقرار کنید. می توانید پیام های هدفمندی را برای کاربران خود ارسال کنید که منجر به ترافیک، تبدیل و فروش بیشتر می شود.
در این مقاله، بهترین نرمافزار پوش نوتیفیکشن را برای وبسایت شما را به اشتراک میگذاریم.
چرا پوش نوتیفیکشن یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستند؟
پوش نوتیفیکشن به شما این امکان را میدهند که بازدیدکنندگان را پس از خروج از وبسایت خود درگیر کرده و به سایت خود بازگردانی کنید.
می توانید پیام های شخصی سازی شده هدفمند را برای کاربران ارسال کنید و آنها را به وب سایت خود بازگردانید. این می تواند اعلان های پست وبلاگ، اطلاعیه های محصول، یادآوری سبد خرید رها شده و موارد دیگر باشد.
پوش نوتیفیکشن مستقیماً به مرورگر وب یا دستگاه تلفن همراه کاربر میروند، به این معنی که نرخ تعامل بسیار بالاتری مشابه پیامهای SMS دارد.
بسیاری از سایت های بزرگ مانند فیس بوک از پوش نوتیفیکشن استفاده می کنند. با این حال، بیشتر مشاغل کوچک هنوز متوجه نشده اند که چقدر قدرتمند هستند. در وبسایت های بزرگ پوش نوتیفیکشن به طور مداوم یکی از 5 منبع ترافیک برتر است.
اگر از پوش نوتیفیکشن استفاده نمیکنید، اکنون زمان خوبی برای شروع است، بنابراین میتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.
با این گفته، در اینجا مقایسه ما از بهترین ابزارهای پوش نوتیفیکشن است که می توانید امتحان کنید. همه آنها به طور کامل با وردپرس که محبوب ترین وب سایت یاز در جهان است سازگار هستند.
1. PushEngage
PushEngage بهترین ابزار پوش نوتیفیکشن در دنیا است. این نرم افزار به شما امکان می دهد پس از خروج بازدیدکنندگان از سایت شما با پوش نوتیفیکشن های هدفمند با آنها ارتباط برقرار کنید.
میتوانید آن را طوری تنظیم کنید که بهطور خودکار پوش نوتیفیکشن پست وبلاگ جدیدتان را ارسال کند، یا از آن برای ارسال دستی پیامهای سفارشی استفاده کنید.
راه اندازی آن بسیار آسان است و یک راه حل عالی هم برای مبتدیان و هم برای کاربران حرفه ای است. این نرم افزار مبنی بر وب در هر دو وب سایت HTTP و HTTP کار می کند، و آنها از همه دستگاه ها / مرورگرها پشتیبانی می کنند.
PushEngage دارای ویژگیهای قدرتمندی است که بازاریابان آن را دوست دارند، مانند تست A/B، کمپینهای خودکار، یادآوریهای هوشمند انتخاب، کمپینهای راهاندازی سفارشی، گزینههای پیام تعاملی، و موارد دیگر.
ویژگی اتوماسیون بازاریابی، کمپین راهاندازی شده، به شما امکان میدهد به طور خودکار پوش نوتیفیکشن سبد خرید رها شده، پیامهای برنامهریزی، ارسال هشدارهای کاهش یا افزایش قیمت (بسیار کاربردی در ایران) و موارد دیگر را ایجاد کنید.
به علاوه، می توانید معیارهای هر کمپین را ردیابی کنید و حتی درآمد تراکنش های ایجاد شده از پوش نوتیفیکشن را با استفاده از ردیابی هدف محاسبه کنید.
بخش بندی پویا PushEngage به شما کمک می کند تا پیام های هدفمندتری را بر اساس اقدامات کاربران ارسال کنید. به عنوان مثال، میتوانید بازدیدکنندگانی را که محصولاتی را به سبد خرید اضافه کردهاند، چیزی خریدهاند، صفحه خاصی را مشاهده کردهاند و موارد دیگر تقسیمبندی کنید.
این سطح از شخصیسازی به شما کمک میکند حداکثر نتایج را به دست آورید، بنابراین ترافیک و فروش بیشتری خواهید داشت.
آنها همچنین دارای پنجرههای بازشو قدرتمندی هستند که به شما کمک میکنند تا مشترکین بیشتری را سریعتر به دست آورید، و ویژگی اشتراک مجدد هوشمند آنها به جذب مجدد و حفظ کاربر کمک میکند.
بهترین بخش این است که PushEngage روی همه دستگاهها کار میکند: دسکتاپ، تبلتها و تلفنهای هوشمند (iOS و Android) بدون اینکه شما یک پوش نوتیفیکشن تلفن همراه جداگانه ایجاد کنید. چون برخی از نرم افزارها باید دو پوش نوتیفیکشن ایجاد کرده تا بتوانید آن را در سایر دستگاه ها نمایش دهید.
پلت فرم اطلاع رسانی فشار آنها برای وبلاگ نویسان، استارت آپ ها و وب سایت های تجارت الکترونیکی که به دنبال افزایش تعامل کاربر و افزایش نرخ تبدیل کلی هستند، عالی است.
برای شرکتهای بزرگتری که به دنبال ادغام سرویس پوش نوتیفیکشن با CRM خود هستند، PushEngage یک API قدرتمند ارائه میدهد که میتوانید از آن در کمپینهای بازاریابی چرخه حیات مشتری خود استفاده کنید.
بیش از 10000 شرکت از PushEngage استفاده می کنند، از جمله برندهای معروف مانند Dominos، TUI، Harvard Business Review، و البته WPBeginner جز سایت های معتبری هستند که از آن استفاده دارند.
قیمت:
PushEngage از 9 دلار در ماه هزینه دارد، که به شما 1000 مشترک و اعلان های نامحدود می دهد. همچنین یک طرح رایگان محدود وجود دارد که حداکثر 500 مشترک و 30 کمپین در ماه به شما می دهد.
2. OneSignal
OneSignal یک ابزار پوش نوتیفیکشن محبوب است. دارای ویژگی های مشابه PushEngage است. میتوانید از آن برای ایجاد پوش نوتیفیکشن، اعلانها، اعلانهای سبد خرید و موارد دیگر استفاده کنید.
شما به راحتی می توانید دستور پوش نوتیفیکشن خود را طوری تنظیم کنید که پس از تعداد معینی بازدید از صفحه و/یا ثانیه نمایش داده شود. این بدان معناست که شما نیازی به نمایش فرمان پوش نوتیفیکشن لحظه ای که شخصی به سایت شما می رسد ندارید.
همراه با ارائه پوش نوتیفیکشن، OneSignal به شما امکان میدهد پیامهای درون برنامهای، پوش نوتیفیکشن و ایمیل ایجاد کنید. مانند PushEngage، OneSignal تست A/B و تجزیه و تحلیل مفید را ارائه می دهد. همچنین می توانید مخاطبان خود را برای هدف گیری بهتر تقسیم بندی کنید.
یکی از اشکالات کلیدی OneSignal این است که گران است زیرا به ویژگی های بیشتری نیاز دارید. همچنین گزینه های اتوماسیون، شخصی سازی و سفارشی سازی کمتری نسبت به PushEngage دارد.
با این حال، آنها دارای پیامرسانی اپلیکیشن، پوش نوتیفیکشن موبایل برای توسعهدهندگان برنامهها و اکنون ایمیل هستند که امکان بازاریابی چند کانالی را فراهم میکند.
قیمت:
طرح رشد OneSignal از 12 دلار در ماه برای 1000 مشترک شروع می شود که به شما شخصی سازی استاندارد و ویژگی های کلیدی آنها را می دهد. طرح حرفه ای آنها از 114 دلار در ماه برای 5000 مشترک شروع می شود و شامل برخی از عملکردهای پیشرفته تر آنها می شود. آنها یک طرح رایگان محدود در دسترس دارند که حداکثر 10000 مشترک را مجاز میکند، اما از نظر ویژگیهای شخصیسازی و بهینهسازی محدود است.
3. VWO Engage (PushCrew)
VWO Engage که قبلا PushCrew نام داشت، یک ابزار پوش نوتیفیکیشن وب دارد که هم روی دسکتاپ و هم روی موبایل کار میکند.
این نرم افزار مبتنی بر وب طراحی شده است که به شما امکان می دهد کمپین های پوش نوتیفیکشن ایجاد کنید، که دارای محرک های ورود و خروج هستند. این بدان معناست که کمپین می تواند به طور خودکار بر اساس اقدامات کاربر، مانند کلیک کردن بر روی یک لینک خاص، شروع شود.
کاربران همچنین می توانند به صورت خودکار از کمپین انصراف دهند، زمانی که اقدامی تنظیم شده انجام می دهند، مانند کلیک کردن روی دکمه یا پر کردن فرم.
VWO Engage تقسیم بندی، تجزیه و تحلیل کلیکی، اعلان های شخصی و تست A/B را ارائه می دهد. با این حال، ابزارهای تقسیم بندی کاربران و کمپین های تعاملاتی آنها کاملاً محدود است.
قیمت:
VWO Engage از 99 دلار در ماه هزینه دارد. این به شما تا 10000 مشترک و اعلان های نامحدود می دهد.
هیچ طرح رایگانی در دسترس نیست. با این حال، می توانید یک دوره آزمایشی رایگان به مدت 30 روز بدون نیاز به کارت اعتباری داشته باشید.
4. iZooto
iZooto پوش نوتیفیکشن، پوش نوتیف های مکرر و اعلانهای برنامهریزی شده را ارائه میدهد.
مانند سایر ابزارهایی که ارائه کردهایم، iZooto به شما امکان میدهد پوش نوتیفیکشن را شخصیسازی کنید. همچنین میتوانید بخشبندی را برای پیامهای هدفمندتر تنظیم کنید.
این نرم افزار شامل تست A/B، اعلانهای مبتنی بر منطقه زمانی، گرفتن ویژگیها و علایق کلیدی کاربر و موارد دیگر است.
هنگامی که کاربر به پایین اسکرول می کند، پس از مدت زمان معینی، یا پس از کلیک روی دکمه، فرمان فشار اولیه شما ظاهر می شود. این می تواند به شما کمک کند درصد بازدیدکنندگان سایت را که برای پوش نوتیفیکیشن ثبت نام می کنند افزایش دهید.
تیم موفقیت مشتری iZooto به شما کمک می کند تا مشترکان خود را با این سیستم به اشتراک بگذارید، اگر قبلاً از ابزار پوش نوتیفیکشن دیگری استفاده می کنید.
iZooto فقط با وب سایت های https کار می کند، به این معنی که سایت شما باید از گواهی SSL استفاده کند.
مجموعه مقالات ما در مورد SSL را مشاهده کنید:
- گواهینامه SSL چیست؟
- روش فعالسازی SSL
قیمت:
iZooto از 85 دلار در ماه هزینه دارد که تا 30000 مشترک و اعلان های نامحدود را در اختیار شما قرار می دهد.
هیچ طرح رایگان در دسترس نیست. با این حال، می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) استفاده کنید.
5. وبپوش
Webpushr یک پلت فرم اطلاع رسانی وب ساده است که از همه مرورگرهای محبوب پشتیبانی می کند. طیف وسیعی از الگوهای درخواستی مختلف را ارائه می دهد که می توانید آنها را سفارشی کنید.
Webpushr انتقال مشترکین را از یک پلتفرم دیگر آسان می کند. این شامل ویژگی هایی مانند تقسیم بندی کاربر، فشار وب خودکار و پشتیبانی از HTTP است. بهعلاوه، برای ادغام یکپارچه با وردپرس و ووکامرس طراحی شده است.
Webpushr اعضای تیم نامحدود و بخش های نامحدود را برای مشترکین به شما می دهد. همچنین از تصاویر بزرگ، دکمه های اکشن، ایموجی و برندسازی سفارشی پشتیبانی می کند.
برخلاف اکثر پلاگینهای پوش نوتیفیکیشن، Webpushr همه ویژگیها را در همه برنامهها به شما میدهد. این مورد شامل پلن رایگان آنها نیز می شود. تنها تفاوت این است که چند مشترک می توانید داشته باشید.
قیمت:
Webpushr از 29 دلار در ماه برای حداکثر 50000 مشترک و پوش نوتیفیکشن هزینه دارد. همچنین یک پلن رایگان در دسترس است. این به شما تا 10000 مشترک و اعلان های نامحدود می دهد.
6. PushAssist
PushAssist یک ابزار push notification است که از مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سافاری پشتیبانی می کند. راه اندازی آن آسان است و هم روی دسکتاپ و هم روی موبایل کار می کند.
با PushAssist، تقسیمبندی مخاطب، شخصیسازی، ابزارهای زمانبندی و دیتاها و بینشهایی در مورد دادههای مشتری خود دریافت میکنید.
شما همچنین می توانید با اجازه دادن به تبلیغ کنندگان برای ارسال پوش نوتیفیکشن به مخاطبان، از ترافیک فشار خود درآمد کسب کنید. این می تواند به شما در کسب درآمد آنلاین کمک کند.
می توانید از PushAssist با وب سایت HTTP یا HTTP استفاده کنید. با این حال، نمیتوانید نام تجاری PushAssist را حذف کنید مگر اینکه از پلن تجاری یا بالاتر استفاده کنید.
قیمت:
PushAssist از 9 دلار در ماه برای حداکثر 3500 مشترک هزینه دارد.
همچنین یک طرح رایگان در دسترس است. این نرم افزار مبتنی بر وب به شما تا 3000 مشترک و اعلان های نامحدود می دهد.
7. WonderPush
WonderPush به روشی مشابه با سایر پلاگین های پوش نوتیفیکشن کار می کند. این پلاگین به شما امکان می دهد مشترکان خود را تقسیم بندی کنید، اعلان ها را بر اساس رفتار یا زمان به طور خودکار انجام دهید، به تجزیه و تحلیل بلادرنگ دسترسی داشته باشید و موارد دیگر.
WonderPush به شما امکان می دهد انواع مختلف اعلان ایجاد کنید. این شامل پوش نوتیفیکشن فروشگاهی ورپرس، مانند اعلانهای خودکار سبد خرید میشود.
- بهترین پلاگین های فروشگاهی وردپرس
هر چقدر که بپردازید، همه ویژگی ها را دریافت می کنید. این شامل کارکنان نامحدود، اعلانهای نامحدود، تست A/B، شخصیسازی و موارد دیگر میشود.
قیمت:
WonderPush مدل قیمت گذاری متفاوتی با سایر ابزارهایی که ما ارائه کرده ایم دارد. هزینه آن از 1 یورو در ماه برای حداکثر 1000 مشترک است، سپس برای هر 1000 مشترک یک یورو اضافی است.
هیچ طرح رایگانی وجود ندارد، اما می توانید یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان داشته باشید. این به کارت اعتباری نیاز ندارد.
بهترین نرم افزار Push Notification کدام است؟
PushEngage بهترین نرم افزار پوش نوتیفیکیشن موجود در بازار است. برای مبتدیان مناسب است و برای شروع آسان است، اما ویژگی های قدرتمند زیادی را نیز ارائه می دهد.
طرح رایگان آنها برای مشاغل کوچک و وبلاگ ها مناسب است. قیمت آنها رقابتیترین قیمتها در مقیاس آن است که دلیل بزرگی برای استفاده بسیاری از کسبوکارهای بزرگ از نرمافزار بازاریابی PushEngage است. پلت فرم آنها قوی است و تیم پشتیبانی مناسب است.
OneSignal نیز می تواند مناسب باشد. با این حال، طرح رایگان آنها کاملاً محدود است و حتی برنامه های پولی دارای ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی کمتری هستند.
صرف نظر از پلتفرمی که انتخاب میکنید، اکیداً توصیه میکنیم که پوش نوتیفیکیشن را امروز در کسبوکار خود پیادهسازی کنید، زیرا به ترکیب نتایجی که در حال حاضر از SEO، شبکه های اجتماعی و سایر کانالهای تعامل مشتری میگیرید کمک میکند.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا با بهترین نرم افزار پوش نوتیفیکیشن برای وب سایت ها آشنا شوید. همچنین ممکن است مقاله ما در مورد بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ و بهترین پلاگین های بکاپ گیری از سایت را دوست داشته باشید.