امروزه افراد برای ديده شدن در فضای مجازی كار بسيار سختی را در پيش دارند، اما مثل هميشه ساز و كار هایی برای اين مشكل پديد آمده است و يكی از اين ساز و كار ها رپورتاژ آگهی نام دارد و بيشتر استفاده از اين روش برای ديده شدن سايت مقصد و يا فروش بيشتر محصولات و … می باشد؛ ما در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر آن داريم كه ترفند های رپورتاژآگهی را برای شما عنوان كرده و سير تا پياز آن را نيز برای شما شرح دهيم.
در مقدمه ی اين مقاله بهتر است برای درك بهتر شما از اين موضوع بهتر است كه مثال هایی را عنوان كنيم، اگر شما شركتی در زمينه پكيج های آموزشی داشته باشيد و برای ديده شدن هم قطعا بايد كار هایی را انجام دهيد كه پكيج های شما بيشتر ديده شود و علاوه بر آن فروش های بيشتری نيز داشته باشيد، يكی از راهكار هایی كه می توان استفاده كرد از درج دادن آگهی در روزنامه ها می باشد، اما رپورتاژآگهی نيز هم همين گونه است و شما با انتخاب كردن سايت مورد نظر برای تبليغ محتوا و يا يكی از صفحات وب خود می توانيد بهترين كار را برای ديده شدن انجام دهيد.( شما می توانيد با فرا گرفتن دوره آموزش رپورتاژ آگهی از تمامی عنوان ها سود كنيد)
رپورتاژ چگونه انجام می شود؟ چه تاثيری دارد؟
قطعا برای انجام دادن هر كاری بايد در ابتدا يش زمينه ایی را برای خود درست كرده و آماده به كار شويم، پيش زمينه ایی كه برای ترفند های رپورتاژآگهی وجود دارد پيدا كردن عنوان بسيار مهم كه در رابطه با موضوع و علاوه بر آن جذاب باشد( به اين دليل كه كاربر در سايت مقصد و انتخابی شما سريعا با ديدن عنوان جذاب اقدام به كليك بر روی آن كند و وارد يكی از لينك های كه درج داده ايد شود) ولی مهمتر از اين مورد بايد شما يك متن بسيار خوبی كه از نظر سئو و … عالی باشد را تنظيم كرده و آن را درج دهيد، سعی بر اين داشته باشيد كه در محتوای خود نيز بازاريابی را نيز انجام داده باشيد.
سوالی كه بسيار پرسيده می شود آن است كه چگونه ترفند های رپورتاژآگهی تاثير خود را بر روی سايت ما می گذارد و باعث ديده شدن كسب و كار می شود؟ قطعا اگر شما يك سايت مناسبی را برای تبليغ پيدا كرده باشيد و البته با نوستن عنوان جذاب و كليك خور بودن آن كاربران بسيار زيادی آن را می خوانند و علاوه بر آن ممكن است كه بر روی لينك های شما نيز كليك كنند؛ اما نكته حائز اهميت در رابطه با تاثير اين رپورتاژ بر روی رتبه سايت است؛ وقتی كه سايتی رپورتاژ شما را قبول می كند و در آن لينك های فالو می دهد قطعا شما را تاييد كرده و اگر سايت مقصدی كه محتوا را منتشر كرده باشيد رتبه خوبی داشته باشد قطعا مهر تاييد آن بر روی سايت شما قرار می گيرد و قطعا سايت شما ارتقا رتبه هم خواهد داشت.( نكاتی كه در بخش بالا برای شما عنوان شده است بسيار مهم بوده و حتما آن ها را در دستور كار خود استفاده كنيد كه سريعا نتيجه بسيار خوبی را حاصل فرما شويد)
برای خريد رپورتاژ بايد به چه نكاتی توجه كنيم؟
قطعا همه افرادیكه در زمينه سايت و سئو و … فعاليت می كنند مهم ترين مبحثی كه وجود دارد قيمت سايت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی است و چگونه بتوانند قيمت های سايت ها را به صورتی كه برای خود سود داشته باشد را انتخاب كنند؛ پيشنهاد ما به شما آن ست كه سايت هایی كه خدمات رپورتاژ را انجام می دهند را انتخاب كرده( به عنوان مثال چندين سايت در اين زمينه وجود دارد) تمامی سايت های مورد نظر خود را ببينيد و البته قيمت ها را در همه سايت های خدماتی نگاه كرده و مناسب ترين قيمت ها را انتخاب كنيد( يكی از نكته های بسيار مهم كه همه افراد به آن توجه نمی كنند آن است كه بعضی از مواقع برخی از افراد 4 الی 3 رپورتاژ را همزمان با هم خريداری كرده و استفاده می كنند در صورتی كه می توانند در سايت های ديگر پكيج هایی در رابطه با اين موضوع خريداری كرده و صد در صد هم به سود افراد خواهد بود).
نكته مهم: در اين بخش نكاتی بسيار مهمی وجود دارد و البته بايد در انتخاب سايت مقصد سايتی مرتبط به حوزه خود را تارگت اصلی قرار داده و حتما از آن استفاده كنيد؛ يكی از موارد كه بايد به آن اشاره شود آن است كه برخی از سايت ها آگهی شما را يكساله بارگزاری و بعد از يكسال آن را لغو و به گونه ایی آن ار پاك خواهند كرد و پيشنهاد ما به شما آن است كه در اين گونه سايت ها اصلا آگهی منتشر نكنيد به اين دليل كه دور از ترفند های رپوتاژآگهی می باشد، اگر شما هم در اين زمينه پافشاری می كنيد پيشنهاد ما به شما آن است كه هر ساله آن را نيز تمديد كرده كه با افت رتبه نيز مواجه نشويد.
ترفند های رپورتاژآگهی:
تا به اينجای مقاله آشنایی كامل را به اين موضوع پيدا كرده ايد و حال نوبت آن است كه سراغ ترفند های رپورتاژآگهی برويم، قبل از شروع مباحث اصلی توجه داشته باشيد كه در هر بخش توضيحات بسيار مهمی عنوان خواهد شد كه شما بايد آنها را در راستای كار خود استفاده كنيد و استفاده از آنها بهبود رتبه سايت و سئو آن را به ارمغان می آورد:
- بررسی سايت مبدا( در اولين مرحله از ترفند های رپورتاژآگهی شما بايد بررسی های بسيار دقيقی را انجام داده باشيد كه در ادامه كار خود قطعا به مشكل های بزرگی نظير افت رتبه بر خورد نكنيد، يكی از اين موارد كه به شما در بخش های بالایی عنوان شده بود اين است كه سايت مقصد و انتخابی شما بعد از چند وقت رپورتاژ شما را حذف نكند كه اين كار قطعا به ضرر شما خواهد بود، اما يكی از مواردی كه كمتر كسی از آن خبر دار است آن خواهد بود كه سايت مقصد را بررسی كرده و اينكه آيا سايت مقصد شما تا به حال روی آن انكر تكست اصلی رپورتاژ رفته است يا نه)
- تبليغات مستقيم ممنوع( دومين عامل برای بهتر شدن در ترفند های رپورتاژآگهی آن است كه شما تبليغات گسترده ایی را در متن خود ايفا نكنيد، با توجه به بررسی های انجام داده شده توسط برخی از افراد بسيار مطرح در اين حوزه به اين نتيجه رسيده اند كه متن های حاوی تبليغات بسيار زياد و به صورت مستقيم با نرخ كليك كمتر و بی تاثير بودن رپورتاژ رو به رو بوده اند، پيشنهاد ما به شما آن است كه بازاريابی پنهان را در راستای كار خود ايفا كنيد به صورتی كه بهتر است در ابتدا نيازی را برای كاربر ايجاد كرده و پيشنهاد خود را كه محصول خود سايت شما است را به عنوان پيشنهاد اضافه كرده كه 100 درصد برای شما نتيجه بسيار خوبی را به ارمغان خواهد آورد و يكی ای مهمترين ترفند های رپورتاژآگهی می باشد)
- راحت فريب دادن رقبا( سومين مورد پيشنهادی ما به شما در ترفند های رپورتاژآگهی آن است كه رقيب های خود را در حوزه های سخت به راحتی فريب دهيد، اما چگونه؟ در كلمات كليدی سخت كه تحليل رقبا بسيار مهم و كليدی است بايد دائم در حال تحقيق و پژوهش كلمات كليدی باشيد، بسياری از سايت ها برای رسيدن به صفحه اول گوگل هم از اين كار استفاده میكنند و البته برخی از افراد ممكن است كه از شما تقليد انجام دهند و به صورتی هرجایی كه شما بكلينك ساخته ايد آنها هم آنجا شروع به ساخت بكلينك می كنند و شما می توانيد در سايت هایی كه اسپم اسكور بسيار بالایی دارند لينك سازی را شروع كرده و آنها هم شروع به لينكسازی خواهند كرد و البته شما بايد Disavow كنيد و شاهد پنالت شدن سايت آنها باشيد)
- ساختن شبكه های اجتماعی( يكی از بخش های ترفند های رپورتاژآگهی كه به شما بسيار پيشنهاد می شود باز نشر كردن رپورتاژ در شبكه های اجتماعی می باشد، ما در مقاله بازاريابی شبكه های اجتماعی برای شما بخشی كه در رابطه با اين موضوع باشد را عنوان كرده ايم و بهتر است كه برای تسلط بر اين موضوع دوباره بازگو كنيم، شما با ساختن حساب كاربری در فيسبوك و توييتر و … میتوانيد بخش جذاب از محتوای خود را بارگزاری كنيد و مهمترين بخش آن استفاده كردن نام برند در محتوا و البته لينك دهی به سايت خود و صفحه اصلی می باشد، توجه داشته باشيد كه حتما بايد بخش بسيار جذاب را انتخاب كرده و آن را لحاز كنيد)
- خريد بازديد( يكی از نكات بسيار خفن و ناب كه شما بايد از آن خبر داشته باشيد خريد بازديد( واقعی) برای رپورتاژآگهی می باشد؛ به اين دليل كه شايد بنا به هر دليلی بازديد بسيار كمی را در رپورتاژ داشته باشيد، شما با خريد بازديد واقعی از سايت های مهم می توانيد مهر تاييد را بر محتوای خود بگذاريد و پيشنهاد ما به شما آن است كه برای هر رپورتاژ منتشر شده بازديد قابل توجه را بخريد)
- استفاده از كلمات درست( يكی از نكاتیكه مهم است و در ترفند های رپورتاژآگهی قرار دارد استفاده از كلمات بسيار ترند شده می باشد، به صورتی كه شما می توانيد در ابتدای محتوا خود به عنوان مثال كلمه كرونا و … را عنوان بفرماييد به اين دليل كه اين كلمات بسيار سرچ می شود و با ساز و كار كلمات كليدی مناسب شما می توانيد بازديد های مناسبی را برای خود جذب كرده و البته كه بتوانيد ارتقا رتبه داشته باشيد)
- استفاده از اسم خود در كنار اسم ساير برند های مطرح( يكی از روش هایی كه به شدت به شما توصيه خواهد شد آوردن اسم سايت خود شما در كنار ديگر سايت های مطرح می باشد، به عنوان مثال اگر سايت شما فروشگاهی باشد می توانيد عنوان كنيد كه اسم سايت شما در كنار سايت هایی همچون ديجی كالا و خانومی و … جزء بهترين سايت های فروشگاهی ايران هستند، اين عمل و كار شما باعث آن خواهد شد كه نام شما در كنار ساير برند ها نوشته و خوانده شود و البته كه گوگل اين موضوع را می فهمد و قطعا متوجه آن خواهد شد كه سايت شما حتما سايتی بسيار قدرتمند هستند كه در كنار نام های ديگر سايت ها قرار دارد)
ساخت بك لينك بهتر است يا استفاده از رپورتاژ؟
هر اين دو مورد از يك خانواده هستند و تاثير خود را هم می گذارد و اما مدت زمان تاثير گذاشتن و ميزان وقت گذاشتن و هزينه و … است كه تفاوت اين دو را حاصل می فرمايد؛ شما برای ساخت بك لينك می توانيد هزينه هایی را بپردازيد و علاوه بر آن بايد هزينه هایی هم پرداخت كنيد كه در نگاه اول شايد به دل شما ننشيند، پيشنهاد ما به شما آن است كه رپورتاژ را با چهار چوب ترفند های رپورتاژآگهی كه سير تا پياز آن را برای شما عنوان كرده ايم رعايت كرده و البته كه نتيجه بسيار بهتری را نسبت به بك لينك ها حاصل فرما است.
سخن پايانی:
اميدوار هستيم از اين مقاله از سايت برترآموز نهايت بهره را كسب كرده باشيد و اين مقاله را بين دوستانتان اشتراك گذاری كنيد، در انتهای مطلب بهتر است كه چند نكته بسيار مهم را بازگو كنيم، در ابتدا توجه داشته باشيد كه انتخاب كردن سايت مقصد بسيار مهم بوده و يكی از اركان بسيار مهم در رابطه با رپورتاژ است و البته هميشه بايد سايتی كه مرتبط با حوزه های گردشگری است را انتخاب كنيد، اما يكی ديگر از مواردی كه بايد به آن اشاره شود آن خواهد بود كه هزينه هميشه مد نظر شما نباشد و قطعا هميشه كيفيت و البته رتبه الكسا و ميزان بازديد سايت و … مد نظر شما باشد و قطعا با در نظر گرفتن تمام اين موارد میتوانيد در تمام پروژه های خود موفق و سربلند باشيد و البته برای دريافت اطلاعات بيشتر برای ذخيره سازی بهتر است كه مقاله گوگل شيت را مطالعه بفرماييد)