12 تکنیک سئو درون صفحه که باید در نظر بگیرید
سئو درون صفحه: این شامل یک سری تکنیک های مورد استفاده برای بهینه سازی یک وب سایت است که صرفاً به مدیر وب سایت بستگی دارد. یعنی تکنیک هایی هستند که خودتان می توانید آن ها را پیاده سازی کنید و باید به صورت دستی انجام شوند.مراقبت از سئو برای داشتن یک رابطه خوب با گوگل و اینکه صفحاتی که بخشی از یک وب سایت هستند، ترافیک ارگانیک مورد انتظار را دریافت کنند، ضروری است.اگر در مورد نحوه اعمال اقدامات سئوی On Page که می تواند تفاوتی بین رقبای شما ایجاد کند مطمئن نیستید، به خواندن ادامه دهید و خوب یادداشت کنید.
- بهینه سازی یک کار مکمل است
قبل از اینکه به وب سایت خود دست پیدا کنید، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید برای بهبود تکنیک های موقعیت یابی خود در نظر بگیرید.اگرچه SEO On Page به شما امکان می دهد در استراتژی دیجیتال خود پیشرفت زیادی داشته باشید، برای بهبود واقعیت وب سایت خود باید سخت کار کنید. به همین دلیل است که گفته می شود این یک کار مکمل است، زیرا از عناصر بسیاری تشکیل شده است که با هم، سیستم عالی برای بهینه سازی را تشکیل می دهند.قبل از اعمال اقدامات، همچنین باید بدانید که کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما، چه معیارهایی هستند که مدیریت می کنید و مخاطبانی را که می خواهید هدف قرار دهید شناسایی کنید.بر این اساس شما قادر به طراحی محتوا و اعمال تکنیک های On Page SEO خواهید بود.
۱.- به ساختار مطالب و عناوین دقت کنید
نحوه ساختار محتوا در یک صفحه وب برای حفظ توجه بازدیدکنندگان و به نوبه خود، احترام به یک قانون اساسی SEO ضروری است: به سلسله مراتب سرفصل ها احترام بگذارید.علاوه بر این، عنوان H1، H2در هر متنی ضروری است. اینها باید حاوی کلمه کلیدی باشند، بدون اینکه در همه H2 اجباری باشند.
سرفصل ها برای یافتن خوانندگان خدمت می کنند. آنها به آنها می گویند که در آن گزیده از چه چیزی صحبت می کنید. به این ترتیب آنها می توانند اطلاعات را راحت تر پیدا کنند. با این حال، اگر عناوین به خوبی فکر شده، و جذاب باشند، خواننده را تا پایان علاقه مند می کند.
به یاد داشته باشید که H1 با عنوان اصلی مطابقت دارد و لزوما باید کلمه کلیدی را داشته باشد.
H2 و H3 اطلاعات را جدا کرده و خواندن را تسهیل می کنند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی در این بخش ها راحت است. به یاد داشته باشید که H3 برای اطلاعات موجود در H2 است.
۲.- تصاویر باید دارای ویژگی های ALT باشند
اگر قبلاً باrank math یا Yoast SEO آشنا هستید، احتمالاً دیده اید که این برنامه ویژگی های ALT را روی تصاویر قرار می دهد. این جنبه از نظر موقعیت یابی نقش مهمی ایفا می کند .کلمه کلیدی باید در ویژگی های ALT وجود داشته باشد. این به Google کمک می کند تا محتوای تصویر را تأیید کند. ویژگی ها می گویند که تصویر حاوی چه چیزی است و بنابراین موتور جستجو محتویات را به هم مرتبط می کند.علاوه بر این، تصاویر باید دارای کیفیت خوب، وضوح خوب و کاملا مرتبط با متن باشند.نکته مهم دیگر این است که نام هایی که تصاویر با آن ها ذخیره می شوند، قبل از آپلود در صفحه وب باید دارای نام گذاری بدون غلط املایی و مرتبط با موضوع باشند. شما همچنین می توانید کلمه کلیدی را در برخی ادغام کنید.
۳– کلمه کلیدی را در متن یکپارچه کنید
ضروری است که قبل از کار بر روی SEO On Page، استراتژی کلمه کلیدی را که می خواهید در آن قرار دهید، در دسترس داشته باشید.این کلمه یا عبارت کلیدی باید در بخش بزرگی از محتوا ادغام شود. از اولین پاراگراف متن شروع می شود، علاوه بر H1 و در اکثر موارد H2.
همچنین، اگر با ابزارهای بهینه سازی سئو سایت کار می کنید، باید کلمه کلیدی را در توضیحات متا، اسلاگ و عنوان سئو ادغام کنید.
۴.- توضیحات متا را در SEO On Page خود پیکربندی کنید
این پاراگراف کوتاه به این منظور است که به خواننده اطلاع دهد وقتی صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود، درباره چیست. اگر آن را به صورت دستی پیکربندی نکنید، Googleبه طور خودکار عبارتی را انتخاب می کند که می تواند به شما آسیب برساند، زیرا ماهیت متن را خلاصه نمی کند.این قطعه کوچک به طور خلاصه باید حاوی کلمه کلیدی باشد و به اندازه کافی متقاعد کننده باشد تا بازدیدکنندگان را جذب کند.
۵.- از لینک های داخلی و خارجی استفاده کنید
استراتژی ساخت لینک به تحقیقات قبلی بستگی دارد. با این حال، از SEO On Page شما می توانید تاکتیک های مختلفی را برای بهبود لینک های خود پیاده سازی کنید.
اول از همه به لینک های داخلی و خارجی نیاز دارید. محتوای خود را با سایر محتوای مرتبط در وب پیوند دهید. آنها می توانند موضوعات مرتبط یا صفحات تماس باشند.در مورد لینک های خارجی، کمی متفاوت است. صفحاتی که می خواهید به آنها لینک دهید باید ویژگی های خاصی داشته باشند، اما به تنهایی می توانید اعتبار آنها را ارزیابی کنید.ابزارهای آنلاینی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. همچنین می توانید با وبلاگ های دیگر تبادل محتوا کنید.به طور کلی، لازم است که پیوندها اطلاعات ارائه شده را گسترش دهند تا ارزش متن را اضافه کنند . آنها همچنین برای مدت طولانی تری افراد را در وب سایت شما نگه می دارند و در نتیجه نرخ پرش را کاهش می دهند.
۶. حفظ فرکانس انتشار
این بخشی از استراتژی های موقعیت یابی است و به حفظ صفحه بهینه کمک می کند. بنابراین، شما باید به طور مرتب پست کنید.مردم با صفحات وب و با محتوایی که شما به آنها ارائه می دهید پیوند ایجاد می کنند. برعکس، اگر اغلب منتشر نکنند، علاقه خود را از دست می دهند که باعث افت عملکرد صفحه می شود.علاوه بر این، به عنوان بخشی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال ، حفظ یک صفحه فرود که همچنین به درستی مدیریت می شود ، برای تصویر برند مفید است.به یاد داشته باشید که محتوا باید با جایگاه شما مرتبط باشد، منسجم، جذاب و پاسخگوی نیازهای مخاطبان باشد.
۷.- تجربه کاربری را از SEO On Page کار کنید
تجربه کاربری یعنی همه چیز در یک صفحه وب. هرچه صفحه شما سریعتر باشد و پاسخ کارآمدتر باشد، کاربر مدت بیشتری در آن می ماند.هر فردی که وارد یک صفحه وب می شود باید یک طراحی جذاب ببیند و علاوه بر این باید فضایی را به دست آورد که به اندازه کافی شهودی باشد تا بتواند پاسخی برای نیازهای خود پیدا کند.فهرست مطالب، زمان تخمینی مطالعه، جریانهای ناوبری، از جمله جنبههای دیگر، به موقعیت و عملکرد وبسایت شما کمک میکند.
۸– شما به یک سایت بهینه شده برای موبایل نیاز دارید
اکثریت قریب به اتفاق جستجوها در گوگل در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. از این نظر، فکر کردن به بهینه سازی وب سایت برای موبایل، اشتباه نیست.اگرچه واضح به نظر می رسد، اما داده های جهانی به این واقعیت اشاره دارند که حداقل ۳۰ درصد از صفحات اینترنتی عمومی برای نسخه موبایل خود بهینه نشده اند.
این خطا نه تنها بازدیدهای شما را کاهش می دهد، بلکه ارزیابی گوگل از وب سایت شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، که با دفن محتوای شما مجازات می شود، زیرا امکان نمایش آن در انواع دستگاه هایی که جستجو در آن انجام می شود وجود ندارد.شما می توانید تمام موارد فوق را در نظر بگیرید، اما اگر وب سایت شما واکنش گرا نباشد، حداقل ۸۰ درصد از کار را از دست می دهید .
۹.- صفحه شما باید ایندکس شده باشد
برای اینکه وب سایت شما قابل مشاهده باشد و ربات های گوگل بتوانند آن را پیدا کنند و در بین نتایج قرار دهند، باید به درستی ایندکس شود.میتوانید با جستجوی نام و نشانی اینترنتی کسبوکارتان این موضوع را بررسی کنید. این جستجوی خاص گوگل باید صفحه اصلی صفحه شما را برگرداند. اگر اینطور نیست، شما برای گوگل وجود ندارید، بنابراین هرگز موقعیت خود را نخواهید داشت.
۱۰– هنگام کار با SEO On Page از هم نوع خواری خودداری کنید
این اصطلاح به استفاده از یک کلمه کلیدی در چندین صفحه اشاره دارد. این توصیه نمی شود، زیرا باعث ایجاد رقابت نامطلوب می شود.کلمات کلیدی راهی برای رقابت برای یک عبارت در موتورهای جستجو هستند. اگر یک کلمه کلیدی را در چندین ورودی در صفحه وب خود وارد کنید، هر ورودی برای این عبارت رقابت می کند.نتیجه نهایی این است که هیچ یک از صفحات شما به دلیل رقابت با یکدیگر رتبه بندی نمی کنند.
۱۱– محتوا باید پاسخگوی نیاز مخاطبان شما باشد
بسیاری از اوقات، برندها یا شرکتها تکنیکهای موقعیتیابی خود را بر اساس موضوعات یا رویکردهایی قرار میدهند که برای رقابتشان مفید است و این یک اشتباه است.برای گوگل، اگر دقیقاً همان کار را در بخش خود انجام دهید، شایسته حضور در اولین نتایج نیستید. اما وقتی صحبت از رضایت به میان میآید، مخاطبان شما نیز نمیخواهند موارد مشابه را ببینند .تمام محتوای منتشر شده در وب سایت شما باید به یک استراتژی، تحقیقات قبلی و توسعه شخص خریدار پاسخ دهد. محتوا باید متناسب با مخاطبان شما باشد تا به علایق و نیازهای آنها پاسخ دهد.اگرچه می توانید الهام بگیرید، اما از کپی برداری از آنچه برای رقابت شما مفید است خودداری کنید و استراتژی را ایجاد کنید که در آن آنچه برای شما مفید است مهم ترین است.
اگر می خواهید روی سئوی وب سایت خود کار کنید، پلت فرم بازاریابی محتوای ROI ما گزینه ایده آلی برای دستیابی به بهینه سازی موثر است. استراتژی های برندسازی، سئو و تأثیرگذاران شما از سیستم کاری ما بهره مند خواهند شد.
با ما seoword تماس بگیرید و درباره کارهایی که می توانیم برای وب سایت شما انجام دهیم بیشتر بدانید.
SEO on page چیست؟
سئو آن پیج یعنی روی خود سایت اط طراحی گرفته تا سرعت بارگذاری و صفحات لندینگ پیج و بهینه سازی منوها و ساختار محتوا تمرکز کنید که سنگ بنا سئو سایت شما است.
مهمترین فاکتور سئو درون صفحه برای سایت تازه تاسیس چیست؟
باید ابتدا نقشه سایت خود را قابل دستیابی کنید و سایت مپ خود را با تفکیک پست و دسته بندی و برگه های سایت به گوگل معرفی کنید و سپس دارای استراتژی و تقویم محتوا باشید.