بازاریابی – گروه تبلیغاتی مثلث
بازاریابی
بازاریابی به فعالیت هایی اطلاق می شود که یک شرکت و یا بیزینس برای ترویج خرید یا فروش یک محصول یا خدمات انجام می دهد. بازاریابی شامل تبلیغات، فروش و ارائه محصولات به مصرف کنندگان یا سایر مشاغل است.
برخی از بازاریابی ها توسط شرکت های وابسته به نمایندگی از یک شرکت انجام می شود. حرفه ای هایی که در بخش بازاریابی و تبلیغات یک شرکت کار می کنند به دنبال جلب توجه مخاطبان بالقوه کلیدی از طریق تبلیغات هستند. تبلیغات برای مخاطبان خاصی هدف قرار می گیرد و ممکن است شامل استفاده از افراد مشهور (سفیر برند)، عبارات یا شعارهای جذاب، بسته بندی های به یاد ماندنی یا طرح های گرافیکی و در معرض دید کلی رسانه ها باشد.
در بازاریابی تعاملی، روشی است برای ایجاد تعاملات معنادار با مشتریان بالقوه و بازگشتی بر اساس داده هایی است که در طول زمان جمع آوری می کنیم. با باریابی می توان با درگیر کردن مشتریان در یک چشم انداز دیجیتال، آگاهی از برند ایجاد می کنیم، خود را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی می کنیم، و زمانی که مشتری آماده خرید است، کسب و کار خود را در خط مقدم قرار می دهیم.
بازاریابی به عنوان یک رشته شامل تمام اقداماتی است که یک شرکت برای جذب مشتریان و حفظ روابط با آنها انجام می دهد. شبکه سازی با مشتریان بالقوه یا قبلی نیز بخشی از کارهای آن هاست.
شرکت تبلیغاتی مثلث
شرکت تبلیغاتی
شرکت تبلیغاتی مثلث فعالیت هایی در زمینه های مشاوره تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ، دیجیتال مارکتینگ، برنامه ریزی و مدیریت کمپین، تولید محتوا و پروموشن انجام می دهد که با توان مهندسی و هنری اعضایش توانسته برای اثر بخش کردن تبلیغات و تخصص گرایی در این حوزه فعالیت کند.
در گذشته فکر می کردیم، همین که کسب و کاری باشد، بازاری هم هست و فروش هم اتفاق می افتد
اما امروزه همه چی فرق کرده، یا با حرکت در مسیر درست پیشرفت می کنید و یا با انتخاب های اشتباه و از دست دادن زمان، سهم خود از بازار را از دست میدید . با انجام تبلیغات و با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توان مساله آگاه سازی از حضور در بازار و ایجاد رغبت به خرید بود را ایجاد کرد.
ما برای رقم زدن دستاوردی بزرگ، از انباشت تجربیات و تخصص و تکنیک ها (مدیریت، برنامه ریزی، بازاریابی ، تبلیغات، برندینگ) و استفاده از افراد با تجربه بهره برده ایم تا از تمام توان خود استفاده کنیم در شرایط نابسامانی و رکود بازار به مشتریان خود راه کارهایی خلاقانه و قابل اجرا برای ثبات، پیشرفت و رشد پایدار کسب وکارهای افراد ارائه نماییم .
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال که به آن دیجیتال مارکتینگ نیز می گویند، به تمام تلاش های بازاریابی که در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. کسبوکارها از کانالهای دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانههای اجتماعی، ایمیل و سایر وبسایتها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و یا بدست آوردن مشتری استفاده میکنند.
بازاریابی دیجیتال همچنین شامل ارتباط از طریق پیام های متنی یا کمپین های 360(چند رسانه ای) می شود. محتوای دیجیتال و بازاریابی آنقدر رایج است که مصرف کنندگان از آن به عنوان راهی برای یادگیری در مورد برندها اعتماد می کنند.
از آنجایی که بازاریابی دیجیتال گزینهها و استراتژیهای زیادی با آن ارتباط دارد، میتوانیم خلاقیت به خرج دهیم و تاکتیکهای بازاریابی متنوعی را با بودجهای خاص تجربه کنیم.
بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیکها و کانالهای دیجیتال متعدد برای ارتباط با مشتریان در جایی که بیشتر وقت خود را سپری میکنند تعریف میشود بهترین بازاریابان دیجیتال تصویر واضحی از نحوه حمایت هر کمپین بازاریابی دیجیتال از اهداف کلی خود دارند و بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، بازاریابان می توانند از طریق کانال های رایگان و پولی که در اختیار دارند از کمپین بزرگ تری استفاده کنند.
برای دستیابی به پتانسیل واقعی بازاریابی دیجیتال، بازاریابان باید در دنیای گسترده و پیچیده امروزی بین کانالی کاوش کنند تا استراتژی هایی را کشف کنند که از طریق بازاریابی تعاملی تأثیر می گذارد. با اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال آنالیز کردن تمام کانال های بازاریابی، بازاریابان میتوانند بینشهای ارزشمندی را در مورد رفتارهای مخاطب هدف جمعآوری کنند و در عین حال راهی به روی روشهای جدید تعامل با مشتری باز کنند. همینطور برای بیزینس ها و صنعت ها می توانند از تکنیک های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال برای برندسازی استفاده کرد.