طراح نوین
  • خانه
  • رپورتاژ
30 بهمن 1401 توسط

3 به‌روزرسانی مهم گوگل برای سئو

3 به‌روزرسانی مهم گوگل برای سئو
30 بهمن 1401 توسط

آیا به‌روزرسانی مهم گوگل را می‌شناسید؟ با تغییرات اخیر در الگوریتم گوگل، سئوروز با سه به‌روزرسانی مهم گوگل به عنوان معتبرترین موتور جستجو دنیا که می‌توانند بر استراتژی‌های سئوی شما تأثیر بگذارند، آشنا می کند.

به‌روزرسانی مهم گوگل برای محتوای مفید

در این مرحله بهتر است با به‌روزرسانی محتوای مفید شروع کنیم. این الگوریتم در آگوست 2022 اعلام و عرضه شد. به‌روزرسانی محتوای مفید مفهوم جدیدی را در فضای سئو معرفی کرد، که یک طبقه‌بندی کننده در سراسر سایت است و محتوای غیر مفید را شناسایی می‌کند. این محتوا نوعی است که گوگل تصمیم گرفته یا تعیین کرده است که در درجه اول برای موتورهای جستجو نوشته نشود و دقیقاً برای کاربران مفید باشد.

این طبقه‌بندی‌کننده جدید در سراسر سایت‌هایی که از به‌روزرسانی مهم گوگل برای محتوای مفید استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود. الگوریتم جدید برای سایت‌هایی اعمال می‌شود که Google معتقد است این نوع کارها را در مقیاس بزرگ انجام می‌دهند. بنابراین اگر اکثر محتوای موجود در وب سایت غیر مفید در نظر گرفته شود، یعنی در درجه اول برای موتورهای جستجو نوشته شده است و نه برای کاربران، طبقه بندی کننده به روز رسانی محتوای مفید می‌توان برای آن سایت‌ها اعمال شده و بر رتبه بندی کل سایت تأثیر بگذارد.

پس فقط محدود به یک یا دو صفحه نیست. این تأثیرگذاری بر کل سایت است، حتی اگر وب سایت دارای محتوایی باشد که واقعاً مفید است. این الگوریتم در اواسط سال 2022 معرفی شد و گوگل توضیح داده است که از یادگیری ماشینی با طبقه‌بندی مفید به‌روزرسانی محتوا استفاده می‌کند. به این معنی که طبقه‌بندی کننده در حال یادگیری و رشد و تکامل در طول زمان است.

همانطور که شروع به درک الگوهای مختلف و سیگنال‌های مختلف در مورد سایت‌هایی می‌کند که محتوای غیر مفیدی ارائه می‌دهند، می‌تواند به مرور زمان بر آن سایت‌ها تأثیر بگذارد. بنابراین در حالی که آنها به ما گفتند که به‌روزرسانی مهم گوگل در ماه اوت منتشر شد و راه‌اندازی کامل آن حدود دو هفته به طول انجامید، ما می‌دانیم که Google احتمالاً همیشه یا در به‌روزرسانی‌های آینده از طبقه‌بندی کننده به‌روزرسانی مفید محتوا استفاده خواهد کرد.

آن‌ها به ما گفتند که اگر تغییر بزرگ و قابل توجهی در نحوه استفاده آنها از این به‌روزرسانی در دستور کار باشد، به ما اطلاع می‌دهند، اما در غیر این صورت، باید فرض کنیم که این تغییر در پس‌زمینه وجود دارد. بنابراین این یک پیشرفت جدید برای سال 2022 بود.

به‌روزرسانی مهم گوگل برای نظرات محصول

بررسی‌های محصول به روز می‌شود، اما پیشتر انواع مختلفی از آنها وجود داشته است. آن‌ها در سال 2021 شروع به کار کردند، و این نیز نوع جدیدی از به‌روزرسانی از طرف Google بود که در آن Google به ما می‌گوید:

اگر وب‌سایتی هستید که محتوای بررسی محصول را ارائه می‌دهد، باید معیارهای خاصی را برای کیفیت محتوا که به دنبال آن هستند، رعایت کنید.

پیشینه این موضوع و دلیلی که معتقدم گوگل این به‌روزرسانی‌های بررسی محصول را ارائه کرده است، این است که وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که محصولات را بررسی می‌کنند، پیوندهای وابسته دارند، از طریق SEO، از طریق داشتن این وب‌سایت‌های وابسته، کسب درآمد می‌کنند. آن‌ها ارزش زیادی اضافه نمی‌کنند و اطلاعات جدید زیادی درباره محصول، و اطلاعاتی متفاوت با آنچه گوگل قبلاً دیده است به شما نمی‌گویند.

گوگل بازخوردهای زیادی از کاربران دریافت کرده است، مبنی بر اینکه وقتی یک بررسی محصول را می‌خوانند، درمی‌یابند فقط همان چیزی است که سازنده در مورد محصولات گفته‌ یا سایت‌های دیگر قبلاً در مورد محصولات گفته‌اند، و اطلاعات جدید و مفید نیستند. بنابراین به‌روزرسانی‌های مختلف بررسی محصول وجود دارد، زیرا معتقدم که آنها این مجموعه الگوریتم‌ها را اصلاح می‌کنند تا اساساً بهترین بررسی‌های محصول را در اینترنت بالا ببرند.

گوگل به ما گفته است که اطلاعات باید توسط کارشناسان یا علاقه مندانی که محصولات را به خوبی می‌شناسند نوشته شوند. بنابراین افرادی که وسواس زیادی به دستگاه‌های فناوری، مانند ساعت‌های هوشمند یا تلویزیون یا هر چیز دیگری، دارند باید ثابت کنند که زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل این محصولات کرده‌اند. آنها باید نشان دهند وسواس زیادی نسبت به این محصولات دارند، شاید آن‌ها را مطالعه کرده‌اند، و شاید خودشان از آن استفاده می‌کنند. خلاصه هر چیزی که به کاربر و موتورهای جستجو شواهدی بدهد که واقعاً زمان زیادی را با محصول سپری کرده‌اند.

این یک مفهوم بسیار مهم دیگر از این به روز رسانی‌ها است. گوگل به طور خاص گفته است، اگر شما در حال ارائه بررسی محصول هستید:

  • ما به شواهد نیاز داریم.
  • ما به عکس‌هایی از شما در حال استفاده از محصول نیاز داریم.
  • ما به ویدیوهایی از شما نیاز داریم که از آن استفاده می‌کنید.
  • ما به هر چیزی نیاز داریم که به ما نشان دهد شما فقط آنچه را که دیگران قبلاً به صورت آنلاین گفته‌اند تکرار نمی‌کنید.
  • ما به مدرکی نیاز داریم که نشان دهد شما واقعاً وقت خود را صرف انجام جمع آوری اطلاعات آن کرده‌اید.

بنابراین بسیاری از سایت‌ها شروع به تطبیق استراتژی بررسی محصول خود برای برآورده کردن انتظارات گوگل در مورد آنچه که یک بررسی محصول خوب است، می‌کنند. در نتیجه، تقریباً هر به‌روزرسانی بررسی محصولی که منتشر می‌شود، نوسانات زیادی را در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد. برخی از سایت‌های بررسی محصول از این به‌روزرسانی‌ها برنده می‌شوند و برخی از آنها ضرر می‌کنند.

سایت‌های دیگری هستند که تحت تأثیر این تغییرات رتبه‌بندی قرار می‌گیرند، مانند وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، که ممکن است در رتبه‌بندی سود یا زیان ببینند، زیرا ممکن است سایت بررسی محصولی که قبلاً گوگل رتبه‌بندی کرده بود، تحت تأثیر به‌روزرسانی قرار گرفته باشد. بنابراین، برخی سایت‌ها کمی بیشتر برنده می‌شوند. این یک تغییر بزرگ برای بسیاری از سایت‌های این دسته بوده است. ما شاهد نوسانات زیادی در رتبه بندی سایت‌های بررسی محصول بوده‌ایم.

اصلی‌ترین به‌روزرسانی مهم گوگل

سومین نوع به‌روزرسانی که احتمالاً همه ما با آن آشنا هستیم و برای مدت طولانی وجود داشته است، به‌روزرسانی‌های اصلی Google هستند. این‌ها چیز جدیدی نیستند، اما ماهیت آنها با گذشت زمان تغییر می‌کند. بنابراین تقریباً هر سه ماه یکبار اتفاق می‌افتند. این به‌روزرسانی برای هر سال 100٪ درست نیست، اما تقریباً هر چند ماه یک بار است که گوگل یک به‌روزرسانی اصلی بزرگ را ارائه می‌کند. آن‌ها اساساً شروع به نامگذاری این به روزرسانی‌ها به نام ماه کرده‌اند.

بنابراین ممکن است برای مثال به‌روزرسانی اصلی 22 سپتامبر را داشته باشید. چیزی که این موارد را دشوار می‌کند این است که Google هر بار که تغییراتی منتشر می‌کند، جزئیات زیادی به ما نمی‌دهد. آن‌ها تقریباً همیشه به همان مقاله‌ای اشاره می‌کنند که می‌گوید صاحبان سایت باید درباره به روزرسانی‌های اصلی گوگل بدانند. آن مقاله 25 سؤال یا بیشتر می‌دهد که خواننده یا سازنده محتوا باید با توجه به اینکه چه چیزی یک صفحه خوب، یک وب سایت خوب را می‌سازد، مطالعه کند.

آیا وب سایت E-A-T (تخصص، اقتدار و اعتماد) را نشان می‌دهد؟ آیا وب سایت محتوای با کیفیت خوبی دارد؟ این‌ها همه سؤالاتی هستند که اگر تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های اصلی قرار گرفته‌اید، باید در نظر بگیرید. حتی اگر تحت تأثیر قرار نگرفته‌اید، باید آن‌ها را بخوانید زیرا به شما این امکان را می‌دهد که در زمان عرضه به‌روزرسانی اصلی بعدی، عملکرد خوبی داشته باشید.

مفهوم دیگری که بسیاری از مردم در مورد به‌روزرسانی‌های اصلی نمی‌دانند این است که آنها اغلب در سطح سایت عمل می‌کنند، مشابه به‌روزرسانی محتوای مفید، به این معنی که Google یک الگوی مقیاس بزرگ از محتوای با کیفیت عالی یا نامناسب تعیین کرده باشد. به روز رسانی اصلی برای محتوای با کیفیت، یا شاید فقدان E-A-T، تخصص، اقتدار و اعتماد در زمینه‌های خاص، می‌تواند بر رتبه بندی تقریباً تمام محتوای شما در مقیاس تأثیر بگذارد. بنابراین لزوماً یک مقاله فردی نمی‌تواند در رتبه بندی‌ها افت کرده باشد، به این دلیل که آن مقاله بد است.

شما در واقع می‌توانید تحت تأثیر به‌روزرسانی اصلی قرار بگیرید، زیرا گوگل تصمیم گرفته است که سایت شما به طور کلی نباید به همان خوبی که هست رتبه‌بندی شود. بنابراین مردم همیشه نمی‌دانند که به‌روزرسانی‌های اصلی به صورت سراسری کار می‌کنند.

کیفیت محتوا در به روز رسانی‌های اصلی بسیار مهم است. بنابراین، اگر سؤالات گوگل در مورد به‌روزرسانی اصلی را بخوانید، تقریباً همه آنها به این موضوع مربوط می‌شوند: این وب‌سایت چقدر انتظارات کاربران را برآورده می‌کند؟ چقدر محتوا چیزی منحصر به فرد ارائه می‌دهد که من نتوانستم از وب سایت‌های دیگران دریافت کنم؟ املا خوب است؟ نگارش خوب است؟ آیا قابلیت استفاده خوب اسداردت؟ همه اینها به کیفیت برمی گردد.

سئوی فنی نیز بخشی از کیفیت محتوا است. اگر وب‌سایت شما برای کاربران و موتورهای جستجو آسان است و بدون سرعت‌های وحشتناک صفحه یا رابط کاربری بد یا مواردی از این قبیل به راحتی می‌روند، این همه در ارزیابی کیفیت آن‌ها مؤثر است. پس فقط محتوا نیست. سئوی فنی نیز مهم است. همچنین عملکرد، قابلیت استفاده، و ناوبری وب سایت نیز بر رتبه سایت تأثیر می‌گذارند. همه این موارد در کیفیت محتوا نقش دارند.

سپس هدف از این مطلب آخرین نکته‌ای است که می‌خواهم به آن اشاره کنم، زیرا یکی از مواردی که در تحلیل‌های به‌روزرسانی اصلی خود متوجه شده‌ام این است که Google تمایل دارد در درک مقصود کاربر بهتر شود.

یک مثال

این امر همیشه به این معنی نیست که کسی تایپ کرده است “من می‌خواهم به این فروشگاه بروم”، زیرا این یک هدف کاملاً واضح است. وقتی کلمه کلیدی مانند “سگ” را تایپ می‌کنید، اهداف مختلفی وجود دارد که کاربر ممکن است به دنبال آن باشد. آن‌ها ممکن است به دنبال پذیرش یک سگ باشند. آن‌ها ممکن است به دنبال غذا دادن به سگ باشند. آن‌ها ممکن است به دنبال بردن یک سگ به پیاده روی باشند. چیزهای بسیار متفاوتی وجود دارد. گوگل آنقدر داده دارد که هدف هر کلمه کلیدی را بهتر درک می‌کند.

هنگامی که آنها یک به روز رسانی اصلی را راه اندازی می‌کنند، اغلب می‌بینید که انواع نتایجی که رتبه بندی می‌شوند تغییر می‌کنند. بنابراین ممکن است ببینید یک وب‌سایت فرهنگ لغت در طول به‌روزرسانی اصلی شروع به رتبه‌بندی می‌کند. بنابراین بیایید بگوییم که مثال سگ است. پس از به‌روزرسانی اصلی، شاید یک فرهنگ لغت در جایگاه شماره یک قرار گیرد به این دلیل که گوگل مشخص کرده است که اکثر کاربران می‌خواهند معنی کلمه “سگ” را تعریف کنند. اگر این اتفاق بیفتد، خیلی سخت است که بگوییم سایت شما کاری را درست یا غلط انجام داده است.

فقط گوگل در درک نیت بهتر شده است. بنابراین درک این موضوع با به‌روزرسانی‌های اصلی بسیار مهم است. همیشه به این معنی نیست که سایت شما کار اشتباهی انجام داده است. ممکن است گوگل هوشمندتر شود. با تمام این موارد، این نوع به‌روزرسانی مهم گوگل احتمالاً در آینده نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین شما باید درک خوبی از نحوه عملکرد آن‌ها داشته باشید تا در رتبه‌بندی موفق باشید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

    ارسال امتیاز

    میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

    تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

    We are sorry that this post was not useful for you!

    Let us improve this post!

    Tell us how we can improve this post?

    Submit Feedback

    مقاله قبلیچگونه شاد باشیم! بهترین راه حال های شاد بودن در سال 2023مقاله بعدی علائم بیماری مقاربتی در مردان

    درباره طراح نوین

    طراح نوین به هدف طراحی به سبک نوین و متفاوت پا به عرصه فعالیت حرفه ای خود گذاشته است امید است بتوانیم خدمات مطلوبی را به شما عزیزان ارائه بدهیم خیلی خوشحال میشویم نظرات خود را برای ما ارسال نمایید

    پست های اخیر

    تمیزکاری شیشه و نمای خارجی ساختمان با اجاره کلایمر6 فروردین 1402
    استفاده از ماربل شیت بین کابینتی و خرید از مجموعه آکاژ3 فروردین 1402
    معرفی بهترین افزونه‌های نمایش پادکست در سایت ویژه سال 202326 اسفند 1401

    دسته‌ها

    • پست
    • دسته‌بندی نشده
    • رپورتاژ
    • سئو
    • وردپرس

    اطلاعات

    • ورود
    • خوراک ورودی‌ها
    • خوراک دیدگاه‌ها
    • وردپرس

    برچسب‌ها

    باشگاه تاب آوری خرید بک لینک خرید رپورتاژ خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ قوی رپورتاژ طراح سایت اصفهان طراحی سایت اصفهان طراحی سایت حرفه ای اصفهان طراحی سایت در اصفهان مددکاری اجتماعی کفسابی

    بایگانی‌ها

    • اسفند و فروردین 1401
    • بهمن و اسفند 1401
    • دی و بهمن 1401
    • آذر و دی 1401
    • آبان و آذر 1401
    • مهر و آبان 1401
    • شهریور و مهر 1401
    • مرداد و شهریور 1401
    • تیر و مرداد 1401
    • خرداد و تیر 1401
    • اردیبهشت و خرداد 1401
    • فروردین و اردیبهشت 1401
    • اسفند و فروردین 1400
    • بهمن و اسفند 1400
    • دی و بهمن 1400
    • آذر و دی 1400
    • آبان و آذر 1400
    • مهر و آبان 1400
    • شهریور و مهر 1400

    پست های اخیر

    تمیزکاری شیشه و نمای خارجی ساختمان با اجاره کلایمر6 فروردین 1402
    استفاده از ماربل شیت بین کابینتی و خرید از مجموعه آکاژ3 فروردین 1402
    معرفی بهترین افزونه‌های نمایش پادکست در سایت ویژه سال 202326 اسفند 1401

    تماس با ما

    تهران - صادقیه - نبش بلوار فجر - خ دهم شمالی - پلاک 8
    info@tarahnovin.ir
    09193375082
    02123456789
    من - جمعه 8 صبح - 6 عصر

    تبلیغات متنی

    خرید مگنارکس | آتلیو | اینورترشاپ | پروژه | بسته بندیساز | عسلچه | اینگاتزینک | په متریال | برهی | آرتوفا | ایندستریالز | پیچز | باربریز | ارده حلوا | آیلمون | پروازیو | باربد | هیدرولیک | هویجو | خدمات بازیابی پیج | خرید بک لینک | شرکت سمپاشی تهران | خرید رپورتاژ | ثبت شرکت در ترکیه |

    تمامی حقوق محفوظ است.

    درباره این نوار کناری

    با حذف ابزارک ها از تنظیمات نوار کناری پنهان می توانید به سرعت این نوار کناری را مخفی کنید.

    پست های اخیر

    تمیزکاری شیشه و نمای خارجی ساختمان با اجاره کلایمر6 فروردین 1402
    استفاده از ماربل شیت بین کابینتی و خرید از مجموعه آکاژ3 فروردین 1402
    معرفی بهترین افزونه‌های نمایش پادکست در سایت ویژه سال 202326 اسفند 1401

    دسته‌ها

    • پست
    • دسته‌بندی نشده
    • رپورتاژ
    • سئو
    • وردپرس

    اطلاعات

    • ورود
    • خوراک ورودی‌ها
    • خوراک دیدگاه‌ها
    • وردپرس