طراح نوین
  • خانه
  • رپورتاژ
29 بهمن 1401 توسط

برای برند شدن چه باید کرد

برای برند شدن چه باید کرد
29 بهمن 1401 توسط

آیا رستوران مورد علاقه‌ای دارید؟ آیا کافه‌ای می‌شناسید که روزی بر شما تأثیر زیادی گذاشته است؟ اگر چنین است، قدرت برندسازی در کار بوده است. هر برند اغلب دو تصویر تفاوت دارد. یکی باعث ایجاد رابطه مادام العمر با مشتریان وفادار می‌شود و یکی هرگز کشف نخواهد شد.

اما، ساختن یک برند شگفت انگیز یک شبه اتفاق نمی‌افتد. زمان می‌برد تا بفهمید چگونه به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. با پیروی از این مراحل ساده که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، درک بهتری از آنچه مشتریان خود می‌خواهند و چگونگی فراتر رفتن از انتظارات آنها به دست خواهید آورد.

سئوروز در ادامه شما را با این پنج روش ساده اما معجزه‌آسا آشنا می‌کند.

  1. روی داستان سرایی تمرکز کنید، نه ویژگی‌های محصول

بدون یک داستان برند خوب، محصول شما هیچ ارزش ذاتی یا احساسی برای مشتریان شما نخواهد داشت. همانطور که لیزا کرون، نویسنده و مربی داستان می‌گوید، انسان‌ها به سختی می‌توانند به داستان‌ها واکنش نشان ندهند.

هنگامی که یک نام تجاری تأثیر عمیقی بر ما می‌گذارد، بر رفتار خرید ما نیز اثرگذار خواهد بود. یک مطالعه که در مجله Psychology Today در سال 2013 منتشر شد، نشان داد که هنگام ارزیابی برندهای مختلف، “مصرف کنندگان در درجه اول از احساسات (احساسات و تجربیات شخصی) به جای اطلاعات (ویژگی‌های برند، خصوصیات و حقایق) استفاده می‌کنند.”

این اثرگذاری برای ایجاد یک ارتباط انسانی با مشتری شما است، نه تبلیغاتی که با بوق و کرنا برای محصول خود نمایش می‌دهید. به خاطر داشته باشید که یک داستان خوب باید توسط یک محصول عالی پشتیبانی شود. حتی بااستعدادترین افراد خلاق نیز نمی‌توانند تصور محصول ضعیف را تغییر دهند.

  1. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید

برای اینکه در آزمون زمان دوام بیاورید، پیام برند شما باید با شخصیت شما به عنوان یک شرکت صادق باشد. امروزه نباید تنها با چیزهای جالب یا پرطرفدار معطل شوید. در عوض، بر روی چگونگی حل یک مشکل واقعی و پایدار برای مشتری خود تمرکز کنید.

برخی از «غیرعامل‌ترین» محصولات، قوی‌ترین برند‌سازی را دارند. به نرم‌افزار حسابداری آنلاین هلو، شرکت بزرگ لوازم خانگی جنرال الکتریک یا شرکت تولید محصولات بهداشتی گلریز فکر کنید. آن‌ها مشتریان خود را می‌شناسند و می‌دانند چگونه به آنها محصول بفروشند.

روی بهترین کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید و یک تجربه معتبر برای مشتری خود ارائه دهید.

  1. برای جلب عشق به برند ارزش قائل شوید

محتوای شما باید بر ایجاد روابط و کمک به مشتریان خود در تصمیم گیری آگاهانه و سنجیده تمرکز کند. به این ترتیب، هنگامی که آنها محصول یا خدمات شما را انتخاب می‌کنند، به این دلیل است که شما در واقع بهترین تناسب را دارید، که منجر به روابط قوی‌تر و طولانی‌تر می‌شود.

هر محتوایی که ایجاد می‌کنید نباید در مورد محصول شما باشد یا به فروش مستقیم منجر شود. شما باید سفر مشتری خود را درک کنید و بدانید محتوا در کجا قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که باید یک استراتژی محتواسازی داشته باشید. با یک استراتژی، می‌توانید یک تجربه برند ثابت در تمام کانال‌های خود ایجاد کنید، که برای رشد بلندمدت کاملاً ضروری است.

اگر بتوانید یک استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب و کار خود تعیین کنید، پس راهی مقرون به صرفه برای افزایش آگاهی و تعامل با نام تجاری خود کشف کرده‌اید.

  1. در شبکه‌های اجتماعی مشتری محور باشید

روی شبکه‌هایی تمرکز کنید که با مخاطبان هدف شما مرتبط هستند و شروع به اجتماعی شدن کنید. مهم نیست که شرکت شما چقدر بزرگ یا کوچک است، حدود 67 درصد از مصرف کنندگان در سراسر دنیا انتظار دارند با برند شما در شبکه‌های اجتماعی تماس بگیرند.

خدمات خوب به مشتریان در شبکه‌های اجتماعی به طور مستقیم با رشد کسب و کار مرتبط است. گزارشی توسط Aberdeen Group نشان می‌دهد که کسب‌وکارهایی با خدمات مشتری اجتماعی حدود 7.5 درصد رشد سالانه را تجربه می‌کنند. این عدد در مقایسه با 2.9 درصد کسب‌وکارهای بدون خدمات مشتری اجتماعی، بزرگ می‌باشد. بنابراین ارزش آن را دست کم نگیرید.

برندهایی مانند Zappos کل تصویر و شهرت برند خود را حول محور خدمات مشتری شگفت انگیز ساخته‌اند. آن‌ها می‌دانند که داشتن یک مشتری وفادار 10 برابر ارزش خرید اول مشتری است.

  1. اتصالات را آفلاین کنید

با وجود فرصت‌های بسیار زیاد برای نام تجاری آنلاین، به راحتی می‌توانید اهمیت ترکیب تجربیات آنلاین و آفلاین را فراموش کنید. رفتن به کنفرانس‌ها، ملاقات با افراد محلی در صنعت شما و سخنرانی در جمع، راه‌های عالی برای پیگیری سریع دیده شدن نام تجاری شما هستند. این رویدادهای حضوری به ایجاد اقتدار شما به عنوان یک رهبر فکری کمک می‌کنند و شما را با تأثیرگذاران کلیدی در صنعت خود آشنا می‌نمایند. بیرون رفتن واقعاً هزینه دارد. همانطور که جس اکستروم، مدیر عامل و سخنران حرفه‌ای اشاره می‌کند، 90 درصد از مشتری‌های او از ارتباطاتی است که در کنفرانس‌ها ایجاد شده است.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، محلی فکر کنید. یک ناهار کوچک میزبانی کنید، یک سمینار برگزار کنید، یا مشاوره شغلی را در جامعه خود امتحان کنید. این‌ها دایرکتوری‌های عمومی مفیدی هستند که می‌توانند شما را در مسیر درست قرار دهند. برندهای خوب درک می‌کنند که مشتریانشان چه می‌خواهند و راه‌های خلاقانه‌ای برای ارائه یک تجربه به یاد ماندنی پیدا می‌کنند. اگر این کار را انجام ندهید، در مقابل برندهای دیگری که دائماً برای جلب توجه مشتریان شما رقابت می‌کنند، متمایز نخواهید شد.

شما نیز با کمک یک مشاور باتجربه، حرفه‌ای و خلاق، مانند شرکت سئوروز، می‌توانید با استفاده از روش‌های ساده و کارآمد برای کسب‌وکار خود برندسازی کنید و از افزایش فروش خود لذت ببرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

    ارسال امتیاز

    میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

    تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

    We are sorry that this post was not useful for you!

    Let us improve this post!

    Tell us how we can improve this post?

    Submit Feedback

    مقاله قبلیدر شرایط رکود اقتصادی چه کار کنیم؟مقاله بعدی چگونه شاد باشیم! بهترین راه حال های شاد بودن در سال 2023

    درباره طراح نوین

    طراح نوین به هدف طراحی به سبک نوین و متفاوت پا به عرصه فعالیت حرفه ای خود گذاشته است امید است بتوانیم خدمات مطلوبی را به شما عزیزان ارائه بدهیم خیلی خوشحال میشویم نظرات خود را برای ما ارسال نمایید

    پست های اخیر

    تمیزکاری شیشه و نمای خارجی ساختمان با اجاره کلایمر6 فروردین 1402
    استفاده از ماربل شیت بین کابینتی و خرید از مجموعه آکاژ3 فروردین 1402
    معرفی بهترین افزونه‌های نمایش پادکست در سایت ویژه سال 202326 اسفند 1401

    دسته‌ها

    • پست
    • دسته‌بندی نشده
    • رپورتاژ
    • سئو
    • وردپرس

    اطلاعات

    • ورود
    • خوراک ورودی‌ها
    • خوراک دیدگاه‌ها
    • وردپرس

    برچسب‌ها

    باشگاه تاب آوری خرید بک لینک خرید رپورتاژ خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ قوی رپورتاژ طراح سایت اصفهان طراحی سایت اصفهان طراحی سایت حرفه ای اصفهان طراحی سایت در اصفهان مددکاری اجتماعی کفسابی

    بایگانی‌ها

    • اسفند و فروردین 1401
    • بهمن و اسفند 1401
    • دی و بهمن 1401
    • آذر و دی 1401
    • آبان و آذر 1401
    • مهر و آبان 1401
    • شهریور و مهر 1401
    • مرداد و شهریور 1401
    • تیر و مرداد 1401
    • خرداد و تیر 1401
    • اردیبهشت و خرداد 1401
    • فروردین و اردیبهشت 1401
    • اسفند و فروردین 1400
    • بهمن و اسفند 1400
    • دی و بهمن 1400
    • آذر و دی 1400
    • آبان و آذر 1400
    • مهر و آبان 1400
    • شهریور و مهر 1400

    پست های اخیر

    تمیزکاری شیشه و نمای خارجی ساختمان با اجاره کلایمر6 فروردین 1402
    استفاده از ماربل شیت بین کابینتی و خرید از مجموعه آکاژ3 فروردین 1402
    معرفی بهترین افزونه‌های نمایش پادکست در سایت ویژه سال 202326 اسفند 1401

    تماس با ما

    تهران - صادقیه - نبش بلوار فجر - خ دهم شمالی - پلاک 8
    info@tarahnovin.ir
    09193375082
    02123456789
    من - جمعه 8 صبح - 6 عصر

    تبلیغات متنی

    خرید مگنارکس | آتلیو | اینورترشاپ | پروژه | بسته بندیساز | عسلچه | اینگاتزینک | په متریال | برهی | آرتوفا | ایندستریالز | پیچز | باربریز | ارده حلوا | آیلمون | پروازیو | باربد | هیدرولیک | هویجو | خدمات بازیابی پیج | خرید بک لینک | شرکت سمپاشی تهران | خرید رپورتاژ | ثبت شرکت در ترکیه |

    تمامی حقوق محفوظ است.

    درباره این نوار کناری

    با حذف ابزارک ها از تنظیمات نوار کناری پنهان می توانید به سرعت این نوار کناری را مخفی کنید.

    پست های اخیر

    تمیزکاری شیشه و نمای خارجی ساختمان با اجاره کلایمر6 فروردین 1402
    استفاده از ماربل شیت بین کابینتی و خرید از مجموعه آکاژ3 فروردین 1402
    معرفی بهترین افزونه‌های نمایش پادکست در سایت ویژه سال 202326 اسفند 1401

    دسته‌ها

    • پست
    • دسته‌بندی نشده
    • رپورتاژ
    • سئو
    • وردپرس

    اطلاعات

    • ورود
    • خوراک ورودی‌ها
    • خوراک دیدگاه‌ها
    • وردپرس