آینده نوشتن محتوا با هوش مصنوعی ChatGPT برای سئو خوب است؟ معرفی ابزارهای هوش مصنوعی
آیا نمیدانید چرا جهان ناگهان به خاطر هوش مصنوعی متحول شده است؟دلیلش این است که هوش مصنوعی اکنون با مردم به شیوههایی صحبت میکند که ما تاکنون تجربه نکردهایم و زبان، لحن و پاسخهایی که میدهد بسیار نزدیک به آنچه که یک انسان واقعی ممکن است تولید کند، است.
فهرست محتوا
نه. این دیگر داستان نیست. ChatGPT در حال انجام آن است.
ChatGPT با ایجاد اختلال در جستجوی آنلاین و نوشتن محتوا به روشهایی که قبلاً هرگز نبوده است، موجهای شوکی را به انجمن جهانی سئو ارسال کرده است.
چت جی پی تی | ChatGPT با مجموعه داده های عظیم، یکی از قدرتمندترین مدل های پردازش زبان است که می تواند محتوا را به اشکال مختلف و به زبان های مختلف تولید کند.
چت ربات هوش مصنوعی انسان مانند که توسط OpenAI، یک شرکت هوش مصنوعی با حمایت مایکروسافت و ایلان ماسک توسعه داده شد، طوفانی به اینترنت زد و در کمتر از یک هفته از راه اندازی خود، بیش از یک میلیون کاربر را جذب کرد.سر و صدای ایجاد شده توسط ماموت هوش مصنوعی تازه متولد شده، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را در کانون توجه قرار داده است.
به عنوان یک نویسنده محتوا یا بازاریاب سئو سایت، احتمالاً به این فکر خواهید کرد که آینده نوشتن محتوای هوش مصنوعی چیست.آیا ابزارهای هوش مصنوعی به طور کامل تولید محتوا را در اختیار خواهند گرفت؟یا اینکه آنها روش تولید محتوا را تکمیل می کنند و به آنها کمک می کنند تا به نتایج عالی دست یابند؟
هوش مصنوعی (AI) چیست؟
هوش مصنوعی (AI) یک فناوری پیشرفته است که ماشینها و سیستمهای کامپیوتری را با قابلیتهای انسانمانند برای تقویت حل مسئله و تصمیمگیری توانمند میکند.
هوش مصنوعی چیست (ai)
خب، اجازه بدهید مثالی روزمره از این که چگونه هوش مصنوعی زندگی را برای ما آسانتر میکند، به شما بگویم.ماشین های خودران چگونه کار می کنند؟ یا حتی بهتر از آن، چگونه فکر می کنید سیری اپل یا الکسای آمازون هر آنچه را که بخواهید به شما می آورند؟ این به خاطر فناوری هوش مصنوعی است.
با این حال، استفاده از هوش مصنوعی در سراسر عمودی زندگی را برای مردم بسیار آسانتر و بدون دردسر میکند.
بنابراین، تعجب آور نیست که هوش مصنوعی در همه جا وجود دارد، درست است؟
ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی چگونه کار می کنند؟
همانطور که قبلاً گفتم، نوشتن محتوا از شمول هوش مصنوعی مستثنی نیست.
چندین ابزار نوشتن هوش مصنوعی برای تولید محتوا در مورد هر موضوع خاص وجود دارد.
اما آنها چگونه کار میکنند؟
همانطور که اکنون می دانید، ابزارهای هوش مصنوعی، به طور کلی، فرآیندی شبیه انسان را تقلید می کنند تا کار را انجام دهند. این دقیقاً همان چیزی است که در مورد ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی نیز اتفاق می افتد.این ابزارها محتوای مربوط به موضوع مورد نظر را در سراسر وب تجزیه و تحلیل می کنند و بر این اساس محتوای تازه ای ارائه می کنند.
از ChatGPT بشنوید که چگونه محتوا ایجاد می کند:
chatgpt محتوا نقش ai را در نوشتن محتوا ایجاد می کند.این برای هر شکلی از تولید محتوا، از وبلاگ گرفته تا ایمیل های تجاری یا بازاریابی، قابل استفاده است.
نقش هوش مصنوعی در نوشتن محتوا
بر خلاف نویسندگان انسانی، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی زمان زیادی را برای ایجاد محتوا صرف نمی کنند.این بدان معناست که شما می توانید محتوای خود را، به عنوان مثال، یک مقاله 500 یا 1000 کلمه ای، در عرض چند دقیقه دریافت کنید.بنابراین، اگر فردی هستید که محتوای حجیم یا انواع مختلف را در یک موضوع خاص تولید میکنید، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی ممکن است برای شما کار کنند.
ابزارهای هوش مصنوعی همیشه محتوای اصلی تولید نمی کنند. این بدان معناست که همان پاسخی که میگیرید ممکن است تا به صدها نفر شبیه شما پاسخ داده شده باشد.
این بدان معناست که اگر قصد دارید وبلاگی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کنید، به احتمال زیاد (اگر موضوع عمومی است) چند وب سایت دیگر قبلاً محتوا را در وب سایت خود منتشر کرده باشند.
بنابراین، این از نظر سئو سایت باعث ایجاد مشکلات محتوای تکراری می شود و می تواند بر وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این، ممکن است در نهایت سرنخ های کافی به گوگل بدهید که از محتوای هوش مصنوعی بدون ارائه ارزش یا اطلاعات اضافی استفاده می کنید.
چگونه chatgpt محتوا ایجاد می کند؟
با این حال، افراد در هر گروه سنی، از دانشآموز تا بازاریاب حرفهای، میتوانند از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی بهره ببرند.در واقع، حدود 30 درصد از شرکت ها در حال حاضر از هوش مصنوعی برای اهداف بازاریابی استفاده می کنند. و البته نوشتن محتوا بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی است.
چگونه گوگل به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نگاه می کند
در اینجا به یکی از مهم ترین سوالات مربوط به نوشتن محتوای هوش مصنوعی می پردازیم.
گوگل چگونه به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نگاه می کند؟ و چرا باید اهمیت بدی؟ بگذار توضیح بدهم.
با اختلال عظیم ایجاد شده توسط ChatGPT، در واقع سر و صدای زیادی در مورد نحوه درک گوگل از محتوای هوش مصنوعی در جریان است.
وقتی جامعه سئو به این نکته اشاره کرد که گوگل دستورالعمل های خود را کمی تغییر داده است، اوضاع داغ شد.
چگونه گوگل به محتوای تولید شده توسط ai – دستورالعمل های خاص – بعد نگاه می کند
گوگل با استناد به مجموعهای از پاسخهای قبلی خود به این موضوع پرداخت و اعلام کرد که «وقتی در مورد هوش مصنوعی پرسیده میشود، محتوایی که اساساً برای رتبهبندی موتورهای جستجو ایجاد میشود، هر طور که انجام شود، برخلاف راهنماییهای ما است. اگر محتوا در ابتدا برای مردم مفید است و ایجاد میشود، مشکلی نیست.»
توییت در google ai محتوای تولید کننده
بنابراین، تا زمانی که محتوا (مهم نیست چگونه ایجاد شود) به کاربران ارزش میافزاید، گوگل اهمیتی نمیدهد. اما اگر موتور جستجو متوجه شود که محتوا در درجه اول برای دستکاری رتبهبندی ایجاد شده است، احتمالاً عواقب آن جدی خواهد بود.
در واقع، Google بهروزرسانی محتوای مفید خود را (یکی در آگوست 2022 و دیگری در دسامبر 2022) برای تبلیغ محتوای اصلی که برای کاربران مفید است، منتشر کرده است. با این حال، این بهروزرسانی احتمالاً وبسایتهایی را که به شدت به ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای تولید محتوا متکی هستند، سرکوب میکند. به هر حال، محتوای تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی همیشه اصلی نیستند. اگر شخص دیگری قبلاً محتوایی را که هوش مصنوعی برای شما تولید کرده است منتشر کرده است، Google محتوای شما را نسخه تکراری در نظر می گیرد و آن را به عنوان غیر مفید طبقه بندی می کند. این تقریباً تأثیر منفی بر رتبه بندی جستجوی شما خواهد داشت.
به علاوه، راه اندازی به روز رسانی هرزنامه لینک گوگل در دسامبر 2022 با هدف بهبود کارایی سیستم تشخیص هرزنامه موتور جستجو به منظور شناسایی محتوای هرزنامه با کیفیت پایین انجام می شود. سایت هایی که مجرم شناخته شوند احتمالاً با مجازات موتور جستجو مجازات می شوند .
همه اینها گفته شد، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی یک شمشیر دولبه است که اگر با دقت آن را مدیریت نکنید، می تواند به طور مرگبار به وب سایت شما آسیب برساند.
آیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین نویسندگان محتوا شود؟
احتمالاً این سؤالی است که همیشه می خواستید بپرسید. و برای پاسخ به آن، خیر. ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی هرگز جایگزینی برای نویسندگان محتوای حرفه ای نیستند.
chatgpt محتوا ایجاد می کند که می تواند جایگزین نویسندگان محتوا شود
بله، هوش مصنوعی می تواند برخی از قابلیت های ذهن انسان را تقلید کند. اما این بدان معنا نیست که می تواند جایگزین ذهن انسان شود.
اینجوری بهش فکر کن خلاقیت برای نویسندگان محتوا ضروری است. با در نظر گرفتن نوشتن محتوای هوش مصنوعی، ماشین ها هرگز نمی توانند خلاق باشند.
بیایید این مقاله را در نظر بگیریم. اگر یک ربات هوش مصنوعی این همین مقاله را بنویسد، به سادگی منابع مربوطه را در سراسر وب ادغام می کند و یک نوع محتوا جدید ارائه می کند.
اما ما، نویسندگان محتوا، چنین مرزهایی را تعیین نمی کنیم. ما علاوه بر مراجعه به منابع مختلف آنلاین و آفلاین، به فرآیند تفکر خلاق خود برای ارائه محتوای عالی برای شما متکی هستیم.
ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی نمی توانند شما را که در وب در دسترس نیستند، بیاورند، اما نویسندگان محتوا می توانند.
به علاوه، ما مخاطبان خود را درک می کنیم که در کدام بخش از سفر مشتری هستند و دقیقاً چه می خواهند.
اینگونه است که ما با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم و در حین نوشتن با آنها صحبت می کنیم. ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی هرگز نمی توانند نویسندگان محتوا را در آنجا شکست دهند.
به هر حال، اساس موفقیت کسب و کار در درک آنچه مشتریان بالقوه شما از شما انتظار دارند نهفته است. نویسندگان محتوا می توانند آن را درک کنند و محتوایی را ایجاد کنند که با همان محتوا هماهنگ باشد. هوش مصنوعی قطعا نمی تواند این کار را انجام دهد.
هوش مصنوعی + انسان: آینده نوشتن محتوا
اگر هنوز در مورد آینده نویسندگی محتوا یا آینده هوش مصنوعی در نوشتن محتوا سوالی دارید، این پاسخ کوتاه است. بگذار توضیح بدهم.
از بحث بالا، بدیهی است که دو مانع عمده برای استفاده از محتوای هوش مصنوعی وجود دارد.
☑ اول، گوگل به محتوای هوش مصنوعی به عنوان نقض دستورالعمل های خود نگاه می کند. دوم، محتوای هوش مصنوعی در مقایسه با محتوای دست اولی که توسط نویسندگان حرفه ای ایجاد می شود، به احتمال زیاد فاقد خلاقیت و اتصال است.
☑ از طرف دیگر، هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا با سرعت فوق العاده مفید است. این چیزی است که بازاریابان و آژانس ها نمی خواهند آن را از دست بدهند.
با سنجیدن این دو بر اساس عوامل خطر مرتبط، همیشه خوب است که محتوای خود را توسط نویسندگان انسانی ایجاد کنید.
اگر شما فردی هستید که نمیخواهید مزیت ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را کنار بگذارید، به شما پیشنهاد میکنم محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را به دقت توسط کارشناسان محتوا بررسی کنید و هر جا که لازم بود اضافه و حذف کنید.
مراقب باشید: استفاده بیش از حد از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند تهدیدی برای رتبه بندی جستجوی وب سایت شما باشد. اطمینان حاصل کنید که از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی به طور مسئولانه استفاده می کنید.
بهترین ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی در سال 2023
در اینجا نگاهی به بهترین ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی در سال 2023 داریم. آنها را بررسی کنید.
☑ چن چی پی تی | ChatGPT
با سروصدای زیاد پیرامون ChatGPT، مطمئناً در صدر فهرست ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی است که باید امتحان کنید.این چت ربات هوش مصنوعی می تواند در هر موضوع خاصی محتوا ایجاد کند. این فناوری از فناوری GPT3 (ترانسفورماتور 3 پیشآزمایششده) برای درک ورودی زبان طبیعی و ارائه پاسخهایی شبیه به انسان استفاده میکند. همانطور که قبلاً اشاره کردم، این ابزار می تواند محتوا را به چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی و غیره تولید کند.
به عنوان مثال، در اینجا چیزی است که ابزار هنگام وارد کردن “مقاله 300 کلمه ای در مورد نکات خرید بهترین گوشی هوشمند” ایجاد کرد.
محتوای تولید شده توسط ابزار chatgpt
چیزی که آن را از سایر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی متمایز می کند این است که به طرز شگفت انگیزی انسانی به نظر می رسد و هیچ کدام از بقیه آن را حداقل در حال حاضر بر روی آن زمین نمی بینند.
همانطور که می دانید، ChatGPT در عرض چند روز به شهرت رسید. علاوه بر قابلیتهای پیشرفته یادگیری ماشین ابزار، یکی دیگر از دلایل اصلی این افزایش این است که این ابزار رایگان است و در دسترس همه است. اما متاسفانه، OpenAI در حال حاضر “شروع به فکر کردن در مورد چگونگی کسب درآمد از ChatGPT کرده است.” نسخه پریمیوم این ابزار ChatGPT Professional نام خواهد داشت.
OpenAI یک لیست انتظار برای دسترسی حرفه ای ChatGPT منتشر کرده است که از کاربران مجموعه ای از سوالات در مورد هدف استفاده و اولویت های پرداخت و موارد دیگر می پرسد. آنها همچنین مزایای ویژهای را برای کاربران ممتاز، مانند پاسخهای سریع، عدم خاموشی پنجرهها و حداقل ۲ برابر محدودیت روزانه مشخص میکنند.
از هماکنون، این ابزار با محدودیتهای خاصی همراه است که خود OpenAI به آن اذعان دارند
ممکن است گهگاه اطلاعات نادرستی تولید کند
ممکن است گهگاه دستورالعمل های مضر یا محتوای مغرضانه تولید کند
دانش محدود از جهان و رویدادهای پس از 2021
باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ChatGPT بداههای برای حذف این نقاط دردناک در نسخه آینده خود ارائه میکند یا خیر.
☑ رایتسونیک | Writesonic
اگر به دنبال یک ابزار هوش مصنوعی جیبی هستید که بتواند محتوای بهینه شده برای سئو را در اختیار شما قرار دهد، این ابزار برای شما مناسب است. مقاله AI Writer – پیشنهادات موضوع، طرح کلی مقاله و مقاله تا 1500 کلمه را دریافت کنید.
با استفاده از این ابزار می توانید ایجاد کنید
✔ مطالب وبلاگ
✔ محتوای تبلیغاتی
✔ محتوای صفحه فرود
✔ توضیحات محصول
✔ محتوای رسانه های اجتماعی
✔ دارای ویژگی های قابل توجهی از جمله
✔ مقاله نویس فوری – یک موضوع را وارد کنید و یک مقاله 1500 کلمه ای در کمترین زمان نوشته شده دریافت کنید.
✔ Sonic Writer – فقط 20 کلمه یا بیشتر وارد کنید و محتوای طولانی خود را تولید کنید.
✔ مقاله بازنویسی- با وارد کردن URL صفحه ای که می خواهید بازنویسی کنید، یک مقاله اصلی و بدون سرقت ادبی ایجاد کنید.
✔ علاوه بر این، Writesonic همچنین یکپارچه سازی با WordPress، Zapier و Semrush را برای صادرات یکپارچه محتوا و دسترسی به بینش های عملی SEO ارائه می دهد.
☑ چاسپر | Jasper ai
این ابزار به شما اجازه ایجاد می دهد
✔ محتوای وبلاگ طولانی
✔ توضیحات محصول
✔ محتوای رسانه های اجتماعی
✔ توضیحات YouTube
جاسپر محتوای هوش مصنوعی را تحت 3 بسته قیمتی مختلف ارائه می دهد.
✔ شروع – 40 دلار در ماه (35.000 کلمه)
✔ Boss Mode تقریبا 82 دلار در ماه (100.000 کلمه)
✔ کسب و کار – طرح سفارشی و قیمت گذاری
اگر شما فردی هستید که پیمایش و برچسب گذاری آسان را ترجیح می دهید، این ابزار انتخاب خوبی است.
☑ رایتر | rytr
اگر به دنبال ابزاری برای نوشتن هوش مصنوعی هستید که یک طرح سطح ورودی رایگان ارائه میدهد و به شما امکان میدهد بعداً مطابق با نیازهای خود مقیاس کنید، Rytr شما را تحت پوشش قرار داده است.این ابزار به ایجاد محتوایی کمک می کند که در آن گرامر، سبک و لحن محتوا به طور کامل ساخته شود.
با این ابزار می توانید
✔ محتوای هوش مصنوعی به 30 زبان ایجاد کنید
✔ دسترسی به بیش از 40 مورد استفاده
✔ سرقت ادبی را بررسی کنید
✔ تولید تصاویر هوش مصنوعی
☑ چیبی | Chibi
اگر شما فردی هستید که میتوانید محتوای خود را بنویسید، اما همچنان برای اصلاح زبان و لحن خود کمک میخواهید، Chibi میتواند این کار را برای شما انجام دهد. این ابزار همچنین برای تولید محتوا زمانی که در حال تجربه بلاک نویسنده هستید مفید است.چیزی که در مورد Chibi منحصر به فرد است این است که به شما امکان می دهد قوانین خود را تنظیم کنید و به ربات هوش مصنوعی دستور دهید که چه مواردی را در محتوای خود بگنجاند و چه مواردی را شامل نشود.
این ابزار دارای ویژگی های قابل توجهی است، مانند
✔ قالب های سفارشی
✔ یادداشت های سند
✔ گزینه های نوشتن شخصی
✔ Scratchpad جهانی
✔ پالت فرمان Power-User
✔ ابزارهای فرم کوتاه درون خطی
✔ کتابخانه ورد
✔ حالت تاریک
✔ این ابزار دارای 4 گزینه قیمت گذاری مختلف برای انتخاب است.
✔ انیشتین – 89 دلار در ماه + مالیات بر ارزش افزوده (کلمات نامحدود)
✔ مخترع – 49 دلار در ماه + مالیات بر ارزش افزوده (100.000 کلمه)
✔ طوفان فکری- 29 دلار در ماه + مالیات بر ارزش افزوده (50.000 کلمه)
✔ پایونیر- 9 دلار در ماه + ماه + مالیات بر ارزش افزوده (10.000 کلمه)
☑ رایتر | AI-Writer
وقتی کاملاً خالی هستید و برای نوشتن یک مقاله وبلاگ از ابتدا به کمک نیاز دارید، AI-Writer محل مراجعه شماست. این ابزار تنها در دو دقیقه محتوای مورد نیاز شما را تولید می کند. برای شروع، من از AI-writer برای ایجاد محتوا در مورد گرمایش جهانی استفاده کردم. تقریباً 3 دقیقه طول کشید تا محتوای 400 کلمه ای من تولید شود.
✔ طرح اولیه – 29 دلار در ماه (حداکثر 40 مقاله)
✔ طرح استاندارد – 59 دلار در ماه (تا 150 مقاله)
✔ طرح نیرو – 375 دلار در ماه (تا 1000 مقاله)
☑ پاراگراف AI
اگر به شما بگویم ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی به عنوان یک برنامه تلفن همراه یا یک افزونه کروم در دسترس هستند، چه؟ Paragraph AI یکی از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی است که می توانید آن را از Play Store یا App Store دانلود کنید و همچنین مستقیماً از مرورگر Chrome خود به آن دسترسی داشته باشید.از طرف دیگر، با نصب افزونه کروم، می توانید مستقیماً از مرورگر کروم خود به این ابزار هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید.هنگامی که موضوعی را تایپ کردید و اینتر را فشار دادید، ابزار محتوای تولید شده توسط ربات هوش مصنوعی را بیرون می کشد.
از ویژگی های این ابزار می توان به
✔ بررسی گرامر
✔ بررسی سرقت ادبی
✔ انتخاب تن
یکی دیگر از قابلیت های جذاب این ابزار این است که می تواند یک قطعه معین از محتوا را با رفع مشکلات دستور زبان و لحن در آن اصلاح کند.پاراگراف هوش مصنوعی برای هر قیمتی برنامه دارد. برای برنامه های قیمت گذاری Paragraph AI تصویر زیر را بررسی کنید.
✔ دانشجو – 9.99 دلار در ماه (1 کاربر)
✔ حرفه ای – 12.49 دلار در ماه (1 کاربر)
✔ تیم – طرح سفارشی (چند کاربر)
همانطور که می بینید، این ابزار برای کاربران از همه بخش ها، از جمله جامعه دانشجویی، افراد حرفه ای و تیم ها پیشنهاداتی دارد.
☑ نوار رشد | GrowthBar
آیا به دنبال ابزاری برای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی با قابلیت SEO هستید؟ در این صورت، GrowthBar انتخاب خوبی است.این ابزار علاوه بر تولید محتوای بهینه سازی شده برای سئو، به شما کمک می کند تا تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و عملکرد و رتبه بندی SEO خود را مانند Semrush و Ahrefs دنبال کنید. علاوه بر این، می توانید از ویژگی بازرسی سایت این ابزار برای شناسایی کلمات کلیدی که یک سایت خاص برای آنها رتبه بندی می کند استفاده کنید.
✔ تولید محتوا با قابلیت ویرایش
✔ تولید محتوای طولانی مدت
✔ تولید پاراگراف
✔ توضیحات محصول
✔ ایمیل های فروش
✔ ایده های وبلاگ
✔ بازرسی سایت
✔ متا تگ های بهینه شده برای سئو
این ابزار با افزونه کروم ارائه می شود که به این معنی است که می توانید مستقیماً از مرورگر کروم خود به قابلیت های آن دسترسی داشته باشید. GrowthBar یک دوره آزمایشی رایگان 5 روزه را به کاربران ارائه می دهد. جدای از آن، این ابزار تحت 3 طرح قیمت گذاری مختلف در دسترس است: استاندارد، حرفه ای و آژانس.
قیمت گذاری
✔ استاندارد – 29 دلار در ماه برای برنامه سالانه، 48 دلار در ماه برای برنامه ماهانه
✔ حرفه ای – 79 دلار در ماه برای برنامه سالانه؛ 99 دلار در ماه برای برنامه ماهانه
✔ آژانس – 127 دلار در ماه برای برنامه سالانه؛ 199 دلار در ماه برای برنامه ماهانه
☑ سورفر | Surfer
Surfer یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن و ویرایش محتوای بهینه شده سئو است. با استفاده از ویرایشگر اسناد Surfer’s HTML، میتوانید محتوای بهینهشده برای سئو را کپی کرده و مستقیماً در CMS وبسایت خود جایگذاری کنید.
با استفاده از Surfer می توانید
✔ مطالب را بنویسید و بهینه کنید
✔ طرح کلی محتوا تولید کنید
✔ انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
✔ انجام ممیزی سایت
✔ تجزیه و تحلیل پیشرفته SERP را انجام دهید
✔ بینش سئو را دریافت کنید
✔ پیشنهادات خاص بهینه سازی محتوا را دریافت کنید
این ابزار دارای 4 گزینه قیمت گذاری است.
✔ پایه – 49 دلار در ماه برای برنامه سالانه، 59 دلار در ماه برای برنامه ماهانه
✔ حرفه ای – 99 دلار در ماه برای برنامه سالانه، 119 دلار در ماه برای برنامه ماهانه
✔ تجارت – 199 دلار در ماه برای برنامه سالانه، 239 دلار در ماه برای برنامه ماهانه
☑ اسکالنت| Scalenut
Scalenut یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی است که تکنیکهای NLP و SEO را گرد هم میآورد تا به شما کمک کند محتوای عالی ایجاد کنید که تعامل را بهبود میبخشد و رتبهبندی موتور جستجوی شما را افزایش میدهد.این ابزار الگوهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند بدون در نظر گرفتن نوع محتوا، فوراً با نوشتن شروع کنید.
✔ تولید محتوای طولانی مدت
✔ ایجاد محتوای کوتاه
✔ مقاله نویسی
✔ خوشه های موضوعی
✔ تحقیق سئو
✔ گزارش ها و بینش های سئو
برنامه های قیمت گذاری این ابزار شامل
✔ فردی – 17 دلار در ماه
✔ رشد – 47 دلار در ماه
✔ طرفدار – 89 دلار در ماه
☑ آت رنکینگ | Outranking
اگر به دنبال ابزار هوش مصنوعی هستید تا به شما در ایجاد یک استراتژی محتوای موثر کمک کند، دیگر به دنبال آن نباشید. رتبه برتر دقیقا همان ابزاری است که شما به آن نیاز دارید.
برتری در نوشتن محتوای سئو با استفاده از هوش مصنوعی
این ابزار برای اهداف زیر به شما کمک می کند.
✔ ایجاد محتوا
✔ استراتژی محتوا
✔ بازاریابی محتوا
✔ بهینه سازی محتوا
✔ بستههای قیمتگذاری برتر از رتبهبندی در دستههای زیر قرار میگیرند.
قیمت:
✔ انفرادی – 79 دلار در ماه برای برنامه ماهانه، 790 دلار در ماه برای برنامه سالانه
✔ طرفدار – 149 دلار در ماه برای برنامه ماهانه، 1490 دلار در ماه برای برنامه سالانه
✔ شرکت – 219 دلار در ماه برای برنامه ماهانه، 2190 دلار در ماه برای برنامه سالانه
بنابراین، اگر برای هر یک از این برنامه ها اشتراک سالانه را انتخاب کنید، می توانید به مدت دو ماه اضافی به این ابزار دسترسی داشته باشید.
نتیجه:
هوش مصنوعی در نوشتن محتوا در کانون توجه قرار گرفته است و احتمالاً در سال 2023 و پس از آن خواهد بود. با این حال، محتوای تولید شده با هوش مصنوعی ممکن است نتواند به تنهایی نتایج را به دست آورد، زیرا هنوز مناطقی وجود دارد که ماشینها نمیتوانند از نویسندگان انسانی بهتر عمل کنند.
همچنین، گوگل علاقه خاصی به محتوای استخراج شده از ابزارهای هوش مصنوعی ندارد. با این حال، استفاده بیش از حد از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای وب سایت شما می تواند باعث جریمه گوگل شود و رتبه موتور جستجوی شما را پایین بیاورد. در بدترین موارد، گوگل حتی ممکن است سایت شما را به طور کامل از SERP حذف کند.
بنابراین، مطمئن شوید که محتوا را تا حد امکان به صورت دستی ایجاد می کنید تا استانداردهای کیفیت را رعایت کنید. اگر نیازهای محتوای کافی دارید و میخواهید از قابلیتهای سرعت فوقالعاده رباتهای هوش مصنوعی بدون خشم گوگل استفاده کنید، مطمئن شوید که از ابزارهای هوش مصنوعی قابل اعتماد با کارایی امیدوارکننده استفاده میکنید. و هرگز فراموش نکنید که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را به دقت توسط یک متخصص محتوا بررسی کنید.
اگر می خواهید از هوش مصنوعی در نوشتن محتوا استفاده کنید، باید به تعادل قابل توجهی بین هوش مصنوعی + قابلیت های انسانی دست یابید. به این ترتیب است که میدانید برای به دست آوردن نتایج مطلوب بازاریابی، آن را به روشی درست مدیریت میکنید.